درباره اختلال‌های اخیر اکسکوینو

اکسکوینو

بیش از ۳ سال است که تیم اکسکوینو به عنوان یکی از پیشگامان دنیای رمز ارز‌ها، حافظ سرمایه و دارایی کاربران ایرانی است. طی این مدت، محدودیت‌ها و مشکلات زیادی از جمله فیلترینگ، تحریم‌های بین‌‌المللی، عدم وجود قوانین شفاف در این حوزه و … بر سر راهمان قرار گرفت؛ اما تلاش کردیم با حفظ منافع و سرمایه کاربران به راه و مسیر خود ادامه دهیم. با وجود تلاش شبانه‌روزی تیم اکسکوینو، متاسفانه اخیراً اختلالاتی در سایت و اپلیکیشن اکسکوینو به وجود آمد که باعث نارضایتی برخی کاربران گردید. به همین دلیل، خود را موظف به ارائه توضیحاتی شفاف در این زمینه دیدیم.

طی یک هفته گذشته به دلیل ارتقا زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، سایت برای برخی از کاربران در برخی مناطق دچار اختلال موقتی شد. این ارتقا سرور در جهت افزایش سرعت سایت، امنیت و استفاده بهتر کاربران از خدمات اکسکوینو انجام گرفت تا بتوانند بدون اتلاف وقت، به انجام معاملات خود در بستری امن بپردازند. تکرار قطعی و اختلال باعث شد ما برای اطمینان از کیفیت و سرعت ارائه خدمات و با توجه به اهمیت حفظ امنیت دارایی کاربران، اقدام به به‌روز‌رسانی زیرساخت‌ها نماییم تا دیگر شاهد اختلالاتی از این قبیل نباشیم.

گفتنی است، اختلالات اخیر نه تنها هیچ تهدیدی را متوجه سرمایه کاربران اکسکوینو نکرده، بلکه با تقویت زیرساخت‌های امنیتی، ضریب ایمنی اطلاعات و دارایی کاربران را به مراتب ارتقا داده است.

تیم دانش‌بنیان اکسکوینو همواره حافظ سرمایه و منافع کاربران خود بوده و در تلاش است تا دیگر چنین رخداد‌هایی باعث اختلال و کندی در انجام معاملات نشود.

به عنوان تیم اکسکوینو، کاملاً نگرانی کاربران را درک می‌کنیم و کنار شما هستیم. بابت این اختلال‌ها عمیقاً عذرخواهی می‌کنیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم به راه خود در جهت کسب رضایت شما عزیزان ادامه دهیم.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.