چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ارزهای دیجیتال در تهران

درخواست اتحادیه ارز دیجیتال و بلاک چین برزیل

درخواست اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل از بانک‌ها برای ارائه دوباره خدمات به شرکت‌های ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال در تهران

همه روزه جامعه‌‏ی سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال در حال رشد و گسترش است به طوری که هم اکنون تعداد بسیار زیادی از افراد در قسمت‎ها و بخش‏‌های مختلف دنیا مشغول فعالیت در بازار ارز دیجیتال می‎باشند. ارزهای دیجیتال در برخی از کشورها با شرایط مناسبی برای رشد و پیشرفتش مواجه شده و با سرعت زیادی راه موفقیت خود را ادامه می‏‌دهد ولی در عوض ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران این ارزها در برخی از مناطق و کشورهای دنیا با محدودیت رو به رو هستند و بانک‎ها روی خوشی را برای همکاری با سرمایه‌گذاران این ارزها نشان نمی‏‌دهند. یکی از این کشورها، برزیل می‏‌باشد که در آن بانک‎ها به صورت سختگیرانه‎ای موضع مخالفی را نسبت به ارزهای دیجیتال انتخاب کرده‌اند و عملاً اجازه‎ی هیچ گونه فعالیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال نمی‌‏دهند.

برزیل و فناوری بلاک چین و ورود ارز دیجیتال

در کل هر چند که برزیل منطقه‌‏ی مهم و پر کاربردی برای ارز دیجیتال به شمار نمی‏‌رود ولی با توجه به پتانسیل موجود در این منطقه می‏‌توان گفت که برزیل در آینده می‌‏تواند به عنوان یکی از کشورهای مهم در بازار ارزهای دیجیتال به شمار آید. با وجود این که ارزهای دیجیتال، نو آوری‌‏ها و امکانات خاصی را در اختیار افراد قرار می‌‏دهند و در حال حاضر یکی از عوامل پیشرفت یک کشور حساب می‏‌شوند ولی در برزیل، دولت، مراکز قانون گذاری، بانک‎ها و سایر ارگان‌‏های مهم، دارای یک نگرش مخالف و منفی نسبت به ارز دیجیتال هستند و در واقع با این کار جلوی بسیاری از پیشرفت‏‌ها را می‌‏گیرند.

در یک سال اخیر بانک‌‏های برزیل مخالفت خود با ارزهای دیجیتال را به صورت علنی نشان داده و حساب بانکی شرکت‏‌ها و افراد درگیر با ارزهای دیجیتال را بلوکه نموده است و بانک‏‌ها با درخواست‏‌های جدید مبنی بر گشایش حساب برای کار در زمینه‏‌ی ارزهای دیجیتال، مخالفت کامل خود را نشان می‌‏دهند.

درخواست اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل

در شرایط موجود باید فعالیت‌‏هایی صورت گیرد تا ارزهای دیجیتال بتوانند مجدداً به حیات خود در برزیل ادامه دهند. در این راستا اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل که به ” ABCB ” هم مشهور است، اقداماتی را در نظر گرفته است. این اتحادیه از شورای دفاع اقتصادی برزیل درخواست کرده که از ارزهای دیجیتال حمایت شود و از فعالیت‌‏های مخالفت گونه‏‌ی بانک‏‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال جلوگیری شود تا افراد بتوانند آزادانه به فعالیت‌‏های اقتصادی خود در این زمینه ادامه دهند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌‏شود که بالای 2 میلیون نفر در برزیل در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند که این رقم، رقم بالایی بوده و می‏‌توان ارزهای دیجیتال را به عنوان صنعتی در نظر گرفت که با ایجاد شرایط مناسب آینده‏‌ی خوبی خواهد داشت.

علاوه بر موارد بالا، اتحادیه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برزیل قصد دارد جلساتی را با نمایندگان بانک مرکزی و کمیسیون تبادل و امنیت این کشور داشته باشد و امیدوار است که در راستای این فعالیت‌‏ها به نتایج مثبتی در جهت تغییر نگرش نسبت به ارزهای دیجیتال در این کشور دست یابد و شرایط مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این زمینه فراهم نماید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.