سه‌شنبه 28 فروردین 1403
صرافی آنلاین ارز دیجیتال buda

درخواست کمک صرافی buda از دولت کلمبیا

درخواست کمک صرافی buda از دولت کلمبیا در راستای ادامه فعالیت

آثار تحریم مراودات بانکی با صرافی آنلاین در کلمبیا

درست در ماه‏‌های قبل بود که مجموعه‌‏ی بانک‏‌های کلمبیا با انتشار بیانیه‌‏ای فعالیت هر گونه شرکت و یا صرافی‏ در راستای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این کشور را ممنوع اعلام کردند. در واقع این ممنوعیت بدین صورت بود که صرافی ‏های ارز دیجیتال اجازه‏‌ی انجام تراکنش ‏های مالی با بانک‏‌ها را نداشتند که این امر به عنوان یکی از موانع در راستای تسویه حساب و یا واریز به حساب در صرافی‏ هایی بود که سرمایه ‏گذاران بازار ارز دیجیتال در این صرافی‏ ها، مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال بودند.

buda صرافی آنلاین پربازدید امریکا با 35 هزار حساب کاربری فعال در خرید و فروش ارزهای دیجیتال

با انتشار این خبر صرافی آنلاین  ” buda ” که به عنوان بزرگ‏ترین و برترین صرافی ارز دیجیتال در کشور کلمبیا مطرح می‏‌باشد و در منطقه‏‌ی آمریکای جنوبی نیز از قدرت و اعتبار قابل توجهی برخوردار است، با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شد. به طوری که کاربران فعال در این صرافی دیگر قادر به انجام فعالیت خود به مانند سابق نبودند و بدین ترتیب فعالیت و عملکرد صرافی آنلاین ” buda ” با افت بسیار شدیدی رو به رو شد. این در حالی است که صرافی ارز دیجیتال ” buda “، با داشتن 35 هزار حساب کاربری در خود، به عنوان یکی از پر بازدیدترین صرافی‏ ارز دیجیتال در آمریکای جنوبی مشغول فعالیت بود.

اقدامات صرافی آنلاین buda  برای رفع تحریم های فعالیت در بازار  ارزهای دیجیتال

حال در این بین بانک‏‌ها اعلام نمودند، به علت عدم شفاف بودن فعالیت‏‌های صرافی ‏های ارز دیجیتال و نبودن نظارت کافی بر نحوه عملکرد آن‏ها، نسبت به اتخاذ چنین تصمیمی، اقدام نموده بودند. از طرفی دیگر در شرایط حاضر، با گذشت چند ماه از تحریم شدن فعالیت صرافی ‏ها در کلمبیا، شاهد آن هستیم که مسئولان صرافی ”  buda “، برای رفع مشکل فعالیت گسترده ‏ی صرافی خود دست به اقدامات قابل توجهی زده ‏اند.

بدین ترتیب که مسئولان این صرافی به رئیس جمهور کشور کلمبیا یعنی آقای ” Ivan Duque ” در خواستی را در قالب نامه‌‏ای برای رفع موانع فعالیت صرافی‏ خود فرستاده‌‏اند. مسئولان صرافی ” buda “، امیدوار هستند که با وساطت ریاست جمهوری کلمبیا، دوباره بتوانند فعالیت ‏های خود را به مانند سابق و با رونق پیش گیرند و بتوانند کمک بزرگی به جامعه‏‌ی ارزهای دیجیتال داشته باشند.

کاهش خرید و فروش ارزهای دیجیتال با محدودیت فعالیت صرافی های منطقه امریکای جنوبی

همچنین باید گفت که ادامه فعالیت صرافی ” buda “، از این منظر اهمیت دارد که با تحریم فعالیت‏‌های این صرافی و عدم توانایی عده‌ای قابل توجه در ادامه فعالیت‏‌های خرید و فروش خود در این صرافی، بازار ارزهای دیجیتال با کاهش قابل توجهی کاربر فعال از منطقه‏‌ی آمریکای جنوبی رو به رو شده است که انتظار می‌‏رود با صدور مجوز فعالیت آزادانه‏‌ی دوباره‏‌ی صرافی‏‌ های ارز دیجیتال در کلمبیا و بخصوص صرافی ” buda “، شاهد رونق دوباره‌‏ی بازار ارزهای دیجیتال در این منطقه باشیم.

چرا که بازار ارزهای دیجیتال همواره و در هر روز نیازمند انجام و شکل‌‏گیری تعداد قابل توجهی درخواست معامله برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌‏باشد تا بتواند گردش مالی روزانه خود را بالا برده و به ثبات مناسبی در بازارهای جهانی برسد از طرفی دیگر باید در نظر داشت که هر چه قدر که درخواست برای خرید یک ارز دیجیتال خاص، افزایش می‏‌یابد به همان نسبت نیز ارزش و قیمت این ارز در بازار ارزهای دیجیتال بالا رفته و باعث قدرت‎مندتر شدن بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

لذا هم بازار ارزهای دیجیتال، هم صرافی ” buda ” و هم سرمایه‌ ‏گذاران ارزهای دیجیتال در کشور کلمبیا، بی‏‌صبرانه منتظر صدور مجوز فعالیت آزادانه ی دوباره صرافی‎های ارز دیجیتال در کشور کلمبیا هستند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.