سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

بازدید از دفتر مجازی اکسکوینو در نمایشگاه حقیقی اینوتکس ۲۰۲۲

ثبت‌نام رایگان بازدیدکنندگان یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ آغاز شده و بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت inotex.com نسبت به ثبت‌نام خود برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کنند.

اما به جرات می‌توان گفت که این نمایشگاه و خدمات ارائه شده توسط اکسکوینو در این رویداد با تمامی رویدادهای دیگر حتی در سایر کشورها نیز متفاوت است و برای کاربران و بازدیدکنندگان تجربه متفاوتی را رقم خواهد زد.

بازدید از ساختمان مجازی اکسکوینو بصورت واقعی

خیلی از کاربران اکسکوینو تجربه حضور در جشن‌های متاورسی اکسکوینو را در سال ۱۴۰۰ داشته‌اند و بازدید از این غرفه و ساختمان چه برای این دسته از کاربران و چه برای آن‌هایی که به هر دلیل موفق به حضور نشده‌اند تجربه‌ای متفاوت خواهد بود.

ساختمان دفتر مجازی اکسکوینو در متاورس که در نزدیکی دفتر رسمی بایننس و میکردائو بنا شده است، این بار به صورت حقیقی در این رویداد به نمایش گذاشته شده است. این ساختمان متفاوت‌ترین بنایی است که در تمامی نمایشگاه‌های حوزه فناوری ساخته شده است تا شما عزیزان بتوانید از این فضای مجازی بصورت حقیقی بازدید کنید.

اکسکوینو در ارائه بسیاری از خدمات بلاک‌چینی و متاورسی پیشگام بوده و با صرف هزینه‌های بسیار، موفق شده تا کاربران خود را به رایگان در زمینه‌های مختلف آموزش داده تا ایرانیان نیز بتوانند مانند سایر کشورهای پیشرو در فناوری‌های نوین آگاهی‌ها و تجربیات منحصربفردی بدست آورند.

بازدید رایگان از محیط متاورس با عینک VR

از جمله خدمات ارائه شده در غرفه اکسکوینو، امکان تجربه محیط واقعیت مجازی (VR) با گجت‌ها و عینک‌های اصلی تولید شرکت متا (فیسبوک سابق) است. این عینک واقعیت مجازی دارای سه۳ قطعه اصلی عینک و دو دستکش است که برای کنترل اشیاء در محیط متاورسی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از این عینک و دستکش‌ها بصورت عملی مفهوم واقعیت مجازی را درک کرده آن چه را که در آینده بصورت عمومی در اختیار مردم جهان قرار خواهد گرفت را امروز تجربه کنند.

هولوگرام سه بعدی برای اولین بار در شرکت‌های بلاک‌چینی

یکی دیگر از فناوری‌های دیدنی و موجود در غرفه اکسکوینو در نمایشگاه اینوتکس، هولوگرام سه بعدی است که برای تمامی بازدیدکنندگان یک تجربه متفاوتی را به ارمغان خواهد آورد. پیشنهاد می‌کنیم حتما از این بخش نیز بازدید کنید تا بیش از پیش با چشم‌اندازهای اکسکوینو آشنا شوید.

احراز در نمایشگاه و دریافت پک هدیه ویژه

در کنار تجربیات خاصی که اکسکوینو برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورده است، یک پک هدیه ویژه نیز در نظر گرفته است. بازدیدکنندگانی که در غرفه نمایشگاه ثبت‌نام کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنند، این پک ویژه و بسیار نفیس را به رسم یادبود هدیه خواهند گرفت. لازم به ذکر است که این هدیه نیز مانند سایر امکانات ارائه شده توسط اکسکوینو در این نمایشگاه، کاملا منحصربفرد است و برای تریدرها و هولدرها و تمامی افرادی که با دنیای بلاک‌چین آشنایی دارند بسیار ماندنی خواهد بود.

روش‌های حضور در نمایشگاه

سه نوع بلیط برای بازدید از این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. نوع اول برای بازدید حضوری از نمایشگاه است که شرکت‌کنندگان می‌توانند آن را به رایگان تهیه کنند.

نوع دوم مربوط به بخش آنلاین نمایشگاه است، زیرا در کنار بخش حضوری نمایشگاه، بخش آنلاین نیز وجود دارد که در آن مخاطبان می‌توانند خارج از محیط نمایشگاه، سخنرانان و پنل‌ها را مشاهده کرده و از امکانات اپلیکیشن مانند ارتباط بین غرفه‌داران و بازدیدکنندگان، امکان تناظریابی از طریق هوش مصنوعی اپلیکیشن و امکانات دیگر آن استفاده کنند.

نوع سوم بلیط برای آن دسته از افرادی است که می خواهند غیر از بازدید از نمایشگاه، از رویدادهایی که در نمایشگاه جریان دارد نیز بهرمند شوند. برای مثال امکان دریافت مشاوره رایگان از پاویون منتوریشپ‌ها و تورهای بازدید از شرکت‌های پارک فناوری پردیس از جمله امکاناتی است که در اختیار دارندگان بلیط نوع سوم قرار می‌گیرد.

گفتنی است که نمایشگاه امسال از کشورهای روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد. بیش از ۴۰۰ شرکت در فضای نمایشگاه به مساحت ۵ هزار متر مربع حضور دارند و در بخش منتورشیپ نیز بیش از ۲۰۰ فرصت مشاوره رایگان در اختیار مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.