نرم افزار ارز دیجیتال crypto bubbles

دنبال کردن قیمت سکه های محبوب از طریق والپیپر گوشی!

سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال همواره خواهان به روز شدن تغییرات بازار هستند که ارزش دارایی‌هایشان را نشان می دهد. یک والپیپر لایو (live wallpaper) به نام crypto bubbles به شما امکان مشاهده تغییرات چند ارز دیجیتال را به صورت همزمان می‌دهد. از این طریق می توانید قیمت ارز دیجیتال را مستقیما از طریق صفحه هوم (home) گوشی خود دنبال کنید.

کریپتوبابلز ( crypto bubbles ) یک نرم‌افزارساده برای دستگاه‌های اندروید است که به معامله گران امکان مشاهده تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال محبوب خود را می‌دهد. کاربران قادر به انتخاب 7 ارز دیجیتال ازجمله سکه های معروفی مثل بیت کوین کش هستند و می‌توانند آن‌ها را روی صفحه homescreen  و lockscreen   گوشی خود به صورت والپیپر مشاهده کنند.

مزایای نرم افزار crypto bubbles

در این نرم افزار تفاوت قیمت در بازه زمانی مشخص، به شکل درصد نمایش داده می‌شود که اندیکاتور سایز و رنگ ارز دیجیتال مربوطه را مشخص می‌کند. نسخه رایگان این نرم افزار می‌تواند به مدت 7 روز تغییرات ارز دیجیتال را نمایش دهد و برای این که بتوانید قیمت ها را به مدت 30 روز دنبال کنید، باید این نرم افزار را بخرید.

نرم افزار crypto bubbles

پارامتر‌های مختلف دیگری هم وجود دارد که می‌توانید از منوی تنظیمات تغییر دهید. برای مثال معامله گران می‌توانند مصرف باطری این نرم افزار را از طریق انتخاب تعداد فریم بر ثانیه کنترل کنند. آن‌ها همچنین قادرند فواصل به روز رسانی را از 5 دقیقه به بالا در هر روز انتخاب کنند.

این برنامه تعدادی حباب روی صفحه نمایش نشان می دهد که کاربران می‌توانند اطلاعاتی را که دوست دارند در درون حباب‌ها نمایش داده شود، تعیین کنند. حباب‌های رایگان از دو ارز رایج که دلار و یورو هستند، برای ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کنند که در زمان محاسبه تغییرات قیمت از آن استفاده می‌کنند.
می‌توانید با تهیه کردن نسخه پولی این نرم‌افزار، به ویژگی‌های دیگر و تنظیمات بیشتر این برنامه دسترسی داشته باشید و همچنین تنظیمات تعریف شده توسط کاربر، این برنامه را به یک نرم افزار پیشرفته تبدیل کنید.

منبع: bitcoin

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.