سه‌شنبه 28 فروردین 1403
پادکست

رادیو اکسکوینو به صدمین ایستگاه رسید – پادکست

در آخرین اپیزود از فصل اول پادکست رادیو اکسکوینو، مروری داشتیم به تمام اتفاقاتی که تو این فصل گذشت.

در این اپیزود اختصاصی، از تمام مراحلی که طی می‌شه تا هر اپیزود ساخته بشه و به گوش شما برسه گفتیم و اپیزودهای برگزیده‌ شما رو معرفی کردیم. از شما ممنونیم که تو این صد قسمت کنار ما بودید. فصل اول پادکست‌های رادیو اکسکوینو تموم شد اما این داستان ادامه داره!

پادکست امروز را گوش کنید:

اکسکوینویی‌ها سلام، من ساحل اختری هستم و با افتخار در یکصدمین قسمت رادیو اکسکوینو، در خدمت شما هستیم، با مروری بر مهم‌ترین رویدادها، حواشی، اخبار و تمام فراز و نشیب‌هایی که توی این صد قسمت پادکست هامون گذروندیم در خدمتتون هستیم.

رادیو اکسکوینو، کارش رو با خلاصه اخبار هر روز شروع کرد و بعد از یک مدت و بر اساس بازخوردی که از خود شما دریافت کردیم، رفته رفته به سمت مطالب آموزشی و مهم روز حرکت کردیم. مطالبی که دونستنش برای تمام اقشار جامعه کریپتو اعم از هولدر، تریدر و اسکالپر مفید و ضروری هستند.

ما در رادیو اکسکوینو سعی کردیم مسائل و دغدغه‌های داخلی، جوانب فاندامنتال و تکنیکال ارزهای دیجیتال، نظرات و بیانات دولتمردان خودمون و روند پذیرش ارزهای دیجیتال در سایر کشورهای جهان رو پوشش بدیم.

همونطور که می‌دونید، رادیو اکسکوینو به غیر از اینستاگرام، توی یوتیوب، کست باکس و ناملیک هم منتشر می‌شه و شما می‌تونید اون‌ها رو به ترتیب تاریخ انتشار ملاحظه کنید و مطالبی که به نظرتون سودمندتر هستند رو گوش بدید.

راستی، ما عین متن پادکست‌ها رو برای دوستان ناشنوا و کم شنوا هم توی وبلاگ اکسکوینو منتشر می‌کنیم تا این عزیزان هم بتونن از این مطالب مفیدی که واقعا با زحمت زیادی آماده می‌شه و به دست شما می‌رسه استفاده کنن!

بعد از تهیه این محتواها و فراز و نشیب های حین کار ، بعضی اپیزودها با بازخورد خیلی خوبی از جانب شما همراه بود و این کار خستگی همه ما رو از تنمون بیرون کرد .

عناوین پر طرفداری که پیشنهاد میکنم اگر هنوز نشنیدینشون بهشون مراجعه کنید و گوششون بدید.

  1. چه خطری در کمین دارایی‌های رمز ارزی ایرانی‌ها است
  2. چرا چین مخالف بیت‌کوین است
  3. مجموعه قسمت‌های معرفی ارزهای زیر یک دلار
  4. فومو، بلای جان تریدر
  5. راه‌های تشخیص شت کوین
  6. عبور قیمت بیت‌کوین از سقف تاریخی ۶۴ هزار و تکلیف آلت‌کوین‌ها

شاید این بهترین فرصتی باشه که بتونم کمی از پشت صحنه روند تولید این پادکست‌ها براتون تعریف بکنم.

برای همین، باید بدونید که روند آماده کردن یک پادکست، به طور معمول یک الی دو روز زمان لازم داره. از نگارش متن، ویراستاری، ضبط، تدوین، رندر، کپشن تا انتشار، چندین تیم رو درگیر می کنه

گاهی هم پیش میاد که برای رسوندن مطالب و اخبار فوری، تیم محتوا مجبور می‌شه بصورت فشرده اون رو ظرف سه الی 4 ساعت آماده کنه تا به موقع به دست شما برسه.

دوست داریم بدونید، که توی روزهای پر استرس و چالش برانگیز، تنها چیزی که حال تیم بزرگ محتوای اکسکوینو رو خوب می‌کنه، کامنت‌های شما برای پست‌های پادکست هستش که ما رو برای تولید محتواهای بهتر و مفیدتر تشویق می‌کنه و تمام خستگی رو از تنمون در می‌کنه.

100 اپیزود، 100 روزی که در کنار شما بودیم و همه تلاشمونو کردیم تا دنیای کریپتو رو به خونه هاتون بیاریم. اما یه تیم زحمتکش و حرفه ای هم پشت این کار بودن و باعث شدن تا ما بدقول نشیم و بتونیم شما رو راضی نگه داریم.  در این بخش جا داره تشکر ویژه کنیم از تیم نویسنده پادکست‌های رادیو اکسکوینو، یاسر نظیفی، علی مقصودی، پوریا فیروزنژاد، الهام جمشیدیان و نفیسه محروقی

گوینده ساحل اختری

گرافیک و تدوین: عسل جمشیدیان، مینوفررفعت راد.

شبکه های اجتماعی: عاطفه محمدی

در صدمین پادکست رادیو اکسکوینو، از همه شما عزیزان خواهشمندیم تا مثل همیشه ما رو از نظرات و پیشنهادات سازنده خودتون محروم نکنید و حتما حتما حرف دلتون رو به ما بگید. مطمئن باشید تک تک نظرات شما خونده می‌شه و مستقیما روی روند کار ما تاثیر میذاره.

امیدواریم بتونیم همواره بیش از پیش، مطالب مفید و مورد پسندتون رو براتون تولید کنیم، چرا که این برنامه برای شما ساخته می‌شه و بنابراین تلاش می کنیم منطبق با سلیقه و خواسته‌های شما باشه.

در فصل دوم رادیو اکسکوینو با ما همراه بمونید …

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.