آشنایی با امکانات جدید اکسکوینو و نحوه کار با بخش‌های جدید آن

در تمامی سالهای خدمت رسانی اکسکوینو، سرعت، امنیت و سهولت، چراغ راه خانواده بزرگ اکسکوینو بوده است و کاربرانی که از روزهای نخستین فعلالیت مجموعه همراه اکسکوینو بوده‌اند، همواره شاهد تغییرات و پیشرفت‌های روزافزون این سامانه بوده‌اند. می‌توان گفت که اکثر جهت‌گیری‌ها و تغییراتی که در راستای رشد اکسکوینو صورت می‌گیرد، نظر مستقیم خود کاربران است که این مهم راه را برای اکسکوینو روشن‌تر می‌سازد و انرژی و انگیزه این سازمان را بیش‌تر می‌کند.

پس از ماه‌ها تلاش، تحقیق و زحمات شبانه روزی تیم‌های فنی اکسکوینو، نسخه جدید سایت اکسکوینو با قابلیت‌های بیشتر از صبح روز دوشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ به طور کامل پیاده سازی شد.

داشبورد

پس از ورود به حساب کاربری در پنل جدید، وارد بخش داشبورد می‌شوید. در این قسمت آخرین تراکنش‌ها، امکان واریز و برداشت سریع، آخرین تیکت‌ها و آخرین رمز ارزهای لیست شده در سامانه اکسکوینو را ملاحظه می‌فرمائید.

بخش سفارش‌گذاری

 

سفارش‌گذاری

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های جدید در کیف پول اکسکوینو بخش سفارش‌گذاری است. در این صفحه که به چهار بخش اصلی تقسیم شده است، لیست دارایی‌ها و سایر ارزها در سمت راست، نمودار قیمت جهانی به همراه وضعیت سفارش‌ها در پایین آن در وسط صفحه و جدول سفارش‌گذری در سمت چپ این بخش قابل مشاهده است.

همه ارزها

در ستون سمت راست سه نوع نمایش (همه ارزها – دارایی‌ها – علاقمندی‌ها) وجود دارد که برای مشاهده و بررسی تغییرات قیمت‌ها استفاده می‌شود. برای سهولت بیشتر، ارزهای مورد نظر خود را می‌توانید جستجو کرده و سپس در بخش علاقمندی‌ها اضافه کنید.

نمودار قیمت جهانی

نمودار قیمت جهانی که یکی از ابزارهای مهم برای بینش بهتر روند بازار می‌باشد، در نسخه جدید اکسکوینو ارائه شده است. در این نمودار علاوه‌بر نمایش قیمت ارزهای دیجیتال بر اساس تتر (USDT)، مشاهده نمودار قیمت به ریال (IRR)، دای (DAI) و بیت کوین (BTC) نیز امکان‌پذیر است. برای تغییر نمایش قیمت بر اساس هر ارز پایه مرجع می‌توانید یکی از گزینه‌های تتر، ریال و بیت کوین را از قسمت بالای صفحه انتخاب نمائید.

انتخاب ارز پایه

در نظر داشته باشید که با انتخاب هر ارز پایه، کلیه اطلاعات موجود در بخش سفارش‌گذاری به نتاسب همان ارز پایه نمایش داده می‌شود. برای مثال در صورت انتخاب ارز پایه USDT، هم قیمت جهانی ارزها، هم نمودار جهانی و هم سفارش‌گذاری بر اساس تتر نمایش داده خواهد شد.

نکته مهم: باتوجه به توضیح فوق، هنگام سفارش‌گذاری، می‌بایستی ارز پایه‌ای را انتخاب کنید که در کیف پول شما موجود باشد. برای مثال در صورتی‌که بخواهید با تتر (USDT) اقدام به سفارش‌گذاری برای خرید بیت کوین نمائید، توجه داشته باشید که ارز پایه را حتما تتر انتخاب کرده باشید. از سوی دیگر نیز هنگام تبدیل یک رمز ارز با روش سفارش‌گذاری، به ارز پایه‌ای که قصد دارید دارایی شما به آن تبدیل شود توجه کنید.

5
سفارش ‌گذاری

برای سفارش‌گذاری یک ارز، ابتدا ارز پایه و پس از آن در ستون سمت راست ارز مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید. پس از اطمینان از انتخاب صحیح ارز پایه، در قسمت مقدار و یا جمع کل، میزان تبدیل مورد نظر را مشخص می‌کنید. همچنین می‌توانید با نوار ابزار واقع در زیر باکس‌های مقدار و جمع کل، به سادگی درصد میزان سفارش تبدیل را تعیین کنید.

سپس مبلغ مورد نظر و یا درصد نوسان (درصد افزایش قیمت برای فروش و درصد کاهش قیمت برای خرید) مورد نظر را مشخص می‌کنید و پس از تعیین مدت زمان اعتبار سفارش، سفارش خود را ثبت می‌کنید.

کیف پول‌ها

 

کیف پول و پرتفو

 

در پنل کیف پول‌ها ارزش کل دارایی‌ها به ریال و دلار به همراه میزان سود و زیان کل دارایی (به ریال و دلار) نمایش داده شده است. در سمت چپ صفحه درصد دارایی از هر رمز ارز به صورت نموداری و در بخش پایین، نمای کلی از دارایی‌ها به همراه جزئیات نمایش داده شده است. همچنین، دسترسی به عملیات واریز، برداشت، تبدیل و بروزرسانی بهینه سازی شده است.

تاریخچه تراکنش‌ها

 

تاریخچه تراکنش‌ها

 

تاریخچه معاملات، واریزها و برداشت‌ها در بخش تاریخچه تراکنش‌ها بهینه سازی شده است و می‌توانید نوع تراکنش را بر اساس واریز یا برداشت مشاهده نمائید.

تاریخچه تراکنش‌ها

روند کار با سیستم تیکتینگ تسهیل پیدا کرده و با انتخاب موضوعات دسته بندی شده، سرعت پاسگویی عملاً افزایش پیدا کرده است.

از دیگر تغییرات و به روز رسانی‌های صورت گرفته در نسخه جدید اکسکیونو می‌توان به بهبود سرعت و امنیت، سهولت تنظیمات کاربری، آرشیوبندی بهتر اطلاعات، اصلاح و تسهیل فضای کاربری برای خرید و فروش پرفکت مانی و غیره اشاره کرد.

 

اکسکوینو، پیشرو در فناوری بلاک چین و رمز ارز

6 نظرات

  1. سلام،چطور میتونم دارایی از اکسکوینو به تراست والت انتقال دهم؟

    • سلام
      از طریق گزینه برداشت و وارد کردن آدرس مقصد میتونید این کار رو انجام بدید. حواستون باشه شبکه مبدا و مقصد یکسان باشن!

  2. سلام چطور میتونم سفارش فروش خودمو ویرایش یا حذف کنم؟

    • پوریا فیروزنژاد

      سلام. بعد از ثبت سفارش، نمی‌توانید آن را ویرایش یا لغو کنید.

  3. غریب کرمی

    بزرگترین انتیاز یک صرافی خوب داشتن قابلیت حد ضرر هست که اکسکنیو ندارد متاسفانه

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.