پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
رپیل ، صدر نشین نظر سنجی 14618 کاربر در توئیتر

رپیل ، صدر نشین نظر سنجی 14618 کاربر در توئیتر

ریپل, جایگاه اول محبوبیت در میان ارزهای دیجیتال

ریپل سال  بسیار موفقی را پشت سر گذاشت ، بخصوص در رابطه با  موضوع  پذیرش در جامعه .  ریپل برای  تثبیت جایگاه خود بعنوان مهم‌ترین آلت کوین در اکوسیستم کریپتو ها ، اتریوم را کنار زد و اکنون تصویر آن در ماه های گذشته، تا حدی بهبود یافته است که در حال حاضر یک جامعه کاملا فعال و مشتاق را داراست.

پدیده ای که مشابه آن را پیش‌تر در رابطه با ارز هایی چون بیت کوین (BTC) ، بیت کوین کش (BCHABC) و ترون (TRX) دیده ایم.

ریپل و تصاحب ناباورانه ی 50 درصد  آراء

ریپل اکنون نه تنها تصویر خود را بهبود داده است، بلکه در حال حاضر ظاهراً جایگاه بهتری از نظر سطح پذیرش عمومی  نسبت به سایر کریپتو‌ها دارا است . بررسی نظرات 14618 کاربر توئیتر، نشان داد که 50 درصد این کاربران در شرایطی که مجبور باشند هدیه  کریسمس خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کنند، ریپل را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال ترجیح میدهند.

ریپل جایگاه اول نظرسنجی کاربران در توئیتر

بیت کوین جایگاه دوم نظرسنجی هدیه کریسمس

در این نظر سنجی بیت کوین با 37 درصد در رده دوم ظاهر شد ، مونرو (XMR) تنها با 9 درصد تصاحب رأی,  در جایگاه سوم قرار گرفت . و گزینه چهارم که شرکت کنندگان می‌توانستند درباره جایگزین دیگری در خارج از این ۳ ارز  توضیح دهند، به سختی ۴ % آرا را به دست آوردند.

مشارکت بالای کاربران در این نظرسنجی  ، واکنشی مثبت نسبت به این مطالعه را نشان می‌دهد. ازجمله آخرین ارزهای دیجیتال پذیرفته شده توسط کاربران در این نظرسنجی  میتوان به ارزدیجیتال  دش ، اتریوم (ETH) ، و ترون (TRX) اشاره کرد.

شاید برای شما هم جالب باشد که در این نظرسنجی هیجان انگیز . در ساعات ابتدایی ( Bitcoin (BTC  با ۵۱ درصد در  اولویت قرار داشت ؛ اما با گذشت چند ساعت ، ۶ تا ۷ هزار رای قاطع بود که منجر به پیروزی قاطع و غیرمنتظره ریپل در میان ارزهای دیجیتال گردید.

ریپل ، تریدر ها و موسسات مشهور

موفقیت و محبوبیت ریپل از طرف موسسات قدرتمند و شرکت‌های نوپا و استارت آپی در این اکوسیستم نادیده گرفته نشده است. درعین حال بحث‌ و شایعات  زیادی در این مورد مطرح است که  ریپل با وجود ویژگی های آن نهایتا توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا  بنوان نوعی اوراق بهادار پذیرفته خواهد شد و یا یک دارایی به حساب می‌اید .

در ابتدای شروع بکار  ، تعداد زیاد و رو به افزایشی از صرافی های آنلاین  و شرکت های خدمات پرداخت ریپل را در پلتفرم های خود پذیرفتند ، اکنون Ripple  دیگر منحصراً یک راهکار برای  ارتقاء خدمات بانکداری سنتی نیست، تا جاییکه  صرافی  Coinbase، که قبلاً هرگز نسبت به Ripple علاقه ای نشان نداده بود ، اخیراً اظهار داشت که در حال ارزیابی احتمال حمایت از XRP است.

با این وجود، ریپل  هنوز راه درازی در پیش دارد تا به بیت کوین برسد. تنها با یک مقایسه ساده بین نقاط  اوج نمودارهای  این دو دارایی در تسلط و ظرفیت بازار  ، کافی است تا در مورد BTC به عنوان پادشاه بلامنازع  کریپتو کارنسی ها صحبت کنیم.

منبع : ethereumworldnews

اکسکوینو  | خرید و فروش ریپل و دیگر ارزهای دیجیتال

اکسکوینو پلتفرمی امن و مطمئن جهت خرید و فروش ریپل پرفکت مانی ، ووچر ،بیت کوین ، لایت کوین ، بیت کوین کش و اتریوم است .  با عضویت در سایت اکسکوینو علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  ، و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال ،  امکان نگه داری ارزهایی چون  بیت کوین ، لایت کوین و بیت کوین کش را نیز در کیف پول اختصاصی خود در سایت اکس کوینو خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی و اطلاعات  شما ، دیگر  نگرانی  در خصوص  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز نخواهید داشت .

بعلاوه تیم فنی اکس کوینو با ارائه نرم افزار اندروید خرید و فروش  بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح شده ، امکان دسترسی آسان تر و مشاهده قیمت روز خرید و فروش بیت کوین  ارزهای دیجیتال شما را در هر لحظه فراهم نموده است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.