تبادل کالا با ارز دیجیتال

ارز دیجیتال و خرید کالاهای لوکس

سایت fancy.com، امکان خرید کالاهای گران قیمت و لوکس را از طریق ارز دیجیتال برای کاربرانش فراهم آورده است‌‌.

سایت fancy.com

بر اساس گزارش سایت ” Bitcoin.com “، سایت ” Fancy.com ” به عنوان یکی از پر بازدیدترین سایت‎های خرید و فروش در دنیا، قصد دارد که امکان خرید کالا از طریق ارزهای دیجیتال (بیت کوین و بیت کوین کش) را برای کاربرانش در سایت خود فراهم آورد. بدین ترتیب کاربران این سایت قادر خواهند بود تا کالاها و اقلام مورد نظر خود در سایت را بدون استفاده از کارت‌‏های اعتباری و در کمترین زمان ممکن و به سرعت از روی سایت خریداری نمایند.

همانطور که می‌‏دانید، استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله و ابزاری برای خرید باعث می‎شود تا هم شرایط امن‏تری در تراکنش‏‌های صورت گرفته به وجود آید و هم این که تراکنش‏‌های مورد نظر در کسری از ثانیه صورت پذیرد با خرید از طریق ارز دیجیتال ، دارندگان این ارزها، از پرداخت مالیات‌‏های مربوط به خرید از طریق کارت اعتباری که توسط دولت کنترل می‌‏شوند، معاف می‎گردند و در واقع به نوعی سرمایه‏‌ی آن‎ها در جیب خودشان باقی می‌‏ماند. علاوه بر این هیچ کدام از این خرید‎ها قابل پیگیری نبوده و افراد می‌‏توانند بدون هیچ گونه نگرانی نسبت به انجام خرید خود اقدام نمایند.

تبدیل ارز دیجیتال به کالا

در این بین سایت Fancy.com، علاوه بر اقلام معمول موجود در بازار، اقلامی گران قیمت را نیز در سایت خود برای فروش قرار داده است که در نوع خود مسئله‏‌ی جالبی محسوب می‏‌گردد. چرا که از این طریق افرادی که حجم بالایی از ارز دیجیتال را با خود دارند، می‌‏توانند به طور مستقیم اقدام به تبدیل ارز دیجیتال خود به کالا نمایند که در این کار هیچ گونه نیازی به تبدیل ارز دیجیتال به پول و سپس انجام خرید از طریق پول نمی‌‏باشد. در واقع می‌‏توان گفت که وجود این امکان برای افرادی مفید خواهد بود که ارز دیجیتال زیادی دارند و نمی‏دانند که چگونه باید آن‌‏ها را بدون دادن مالیات و مسائل جانبی به پول و سود تبدیل نمایند.

در حال حاضر در سایت Fancy.com، در حدود 250 هزار قلم کالا موجود می‌‏باشد که کاربران می‎توانند خریدهای خود را از بین منوهای متنوع انجام دهند. در عین حال سایت Fancy.com امکانات و مزایایی را برای افرادی که خریدهای خود را از طریق ارزهای دیجیتال انجام می‎دهند در نظر گرفته است. به طوری که این افراد می‎توانند در موقع خرید از طریق ارز دیجیتال، از تخفیفات ویژه بهرمند شده و به عنوان مثال در یک مجموعه خرید انجام شده در سایت به مبلغ 1000 دلار، در حدود 30 دلار تخفیف بگیرند و با این کار علاوه بر تبدیل مستقیم ارز دیجیتال به کالا از وجود تخفیفات ویژه هم بهره‌‏مند می‏‌گردند.

خدمات و سرویس ها برای استفاده از ارز دیجیتال

در راستای پیاده سازی این پروژه، آقای Joe Einhorn به عنوان مدیر عامل سایت Fancy.com، این چنین بیان می‌‏کند که : ” با این کار قصد داریم علاوه بر این که خدمات و سرویس‌‏های با کیفیت به کاربران و مشتریان خود ارائه دهیم، یک گام رو به جلو برداشته و به عنوان یکی از اولین سایت‏‌های پذیرنده‏‌ی ارزهای دیجیتال برای خرید شناخته شویم و در این راه الگویی برای سایت‏‌های دیگر باشیم تا آن‎ها هم در خرید‏های صورت گرفته در سایت خود از ارزهای دیجیتال استفاده نمایند. ” این حرکت سایت Fancy.com را می‌‏توان به عنوان یک جهش رو به جلو و مثبت در استفاده‎ی عملی از ارزهای دیجیتال در بازار دانست.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.