چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سقوط استیبل کوین میم MIM به قیمت ۰.۹۱ دلار

با سقوط بازار رمزارز در این هفته، یک استیبل‌کوین دیگر در روز شنبه، ۱۸ ژوئن به زیر سطح ۱ دلار سقوط کرد. مجیک اینترنت مانی (Magic Internet Money)، چهل و دومین استیبل‌کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد کاهش داشته و به محدوده ۰.۹۴۵۶ دلا رسید. ترس شدید سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال و تخلیه توکن‌ها، عامل اصلی سقوط استیبل‌کوین MIM عنوان شده است.

وبسایت خبری بیت‌کوین دات‌کام نیوز (Bitcoin.com News) در مورد یو‌اس‌دی‌دی USDD، استیبل‌کوین الگوریتمی ترون Tron و چگونگی کاهش آن به ۰.۹۵ دلار در هر واحد گزارش داد. ترون دائو مقادیر قابل توجهی ذخایر مانند USDC و TRX را اضافه کرده است تا استیبل کوین خود را امن نگه دارد.

علیرغم اضافه شدن وجه، در ۱۸ ژوئن USDD به پایین‌ترین سطح خود، یعنی ۰.۹۴۸ دلار در هر واحد سقوط کرد و این رمزارز در حال حاضر با ۰.۹۶۴ دلار در زمان نگارش این خبر در ساعت ۶:۰۵ بعد از ظهر در حال مبادله است.

در همان روز، استیبل کوین مجیک اینترنت مانی هم به زیر ۱ دلار سقوط کرد و به ۰.۹۱۴ دلار در هر واحد کاهش یافت. با استفاده از پروتکل آبراکادابرا دات مانی Abracadabra. Money، کاربران با اضافه کردن وثیقه، میم MIM ایجاد می‌کنند.

میم بر روی بلاک‌چین‌های مختلفی مانند اتریوم، فانتوم، بی‌اس‌سی BSC و اولانچ Avalanche اجرا می‌شود. علیرغم کاهش به ۰.۹۱ دلار، قیمت میم در روز شنبه و در ساعت ۶.۰۵ بعدازظهر دوباره برگشت و هر واحد به ۰.۹۹۲ دلار رسید.

سقوط به زیر برابری ۱ دلار توجه زیادی را به میم در طول روز جلب کرد، زیرا میزان عدم تعادل میم یک موضوع پرطرفدار در رسانه های اجتماعی بود. روز قبل، یکی از حساب‌های توییتر اعلام کرد که میم با عدم تعادل نقدینگی ۹۵.۸ درصد در شرف کاهش دوباره است. تنها ۶ میلیون دلار نقدینگی در استخر باقی مانده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.