دماسنج بازار

دماسنج بازار: سقوط بیت‌‌کوین و پرواز خودرو!

هفته جاری طرح افزایش قیمت خودروهای داخلی اجرا شد و بازار خودرو شاهد یک رشد قیمتی قابل توجه بود؛ در حالی که بیت‌کوین یک بازار نزولی را تجربه کرد.

به گزارش اکسکوینو، اواخر هفته گذشته با اجرایی شدن افزایش 18 درصدی قیمت کارخانه‌ای خودروها، بازار آزاد نیز به‌طور متوسط شاهد رشد 6 تا 8 درصدی قیمت خودرو بود. با اینکه درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت محصولات‌شان چندین‌بار رد شده بود، اما در نهایت طرح افزایش قیمت خودروها به اجرا درآمد. همین خبر کافی بود تا قیمت‌ها در بازار آزاد خودروها نیز افزایش یابد و در این هفته، رشد بیشتر از 7 درصدی را تجربه کند.

بازار دلار و سکه نیز این هفته افزایشی بودند. دلار و سکه نسبت به یک هفته پیش، باز هم با رشد قیمت مواجه شدند.در این بین سکه افزایش 1/6 درصدی و دلار با 1/5 درصد رشد مواجه شدند.

اما بازار قرمز همچنان برای بیت‌کوین ادامه دارد و پادشاه رمزارزها بازهم نسبت به هفته گذشته، با کاهش قیمت مواجه شد. بیت‌کوین نسبت به یک ماه گذشته، کاهش 25 درصدی را تجربه کرده و به قیمت سه ماه پیش خود نزدیک شده است.

شاخص بورس هم پس از هفته‌ها روند نزولی، این هفته تثبیت شد و رشد یک درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که این شاخص نسبت به 3 ماه پیش، بیشتر از 12 درصد کاهش یافته است.

توصیه می‌کنیم برای اطلاع از تغییرات قیمت هفتگی، ماهانه و فصلی دارایی‌ها، تصاویر زیر را ببینید.

قیمت خودرو
قیمت بیت کوین
بیت کوین

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.