سقوط بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار

به گفته برایان کلی Brian Kelly، تحلیلگر سی ان بی سی CNBC، اگر بیت کوین با بیش از ۷۰ درصد افت نسبت به بالاترین قیمت خود معامله شود، همچنان دارای پتانسیل نزولی بیشتری است.

برایان کلی اعلام کرد که با بدتر شدن شرایط محیط کلان، بیت کوین همچنان می‌تواند نزدیک به ۵۰ درصد نسبت به سطوح فعلی خود سقوط کند.

خبر خوب این است که من فکر می‌کنم ما در حال نزدیک‌ شدن به کف قیمت هستیم و خبر بد این است که ممکن است تا قبل از زمانی که بیت کوین به ۱۰ هزار دلار برسد، این اتفاق نیفتد. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۹.۴۳۳ دلار معامله می‌شود.

به گفته تحلیل‌گر سی ان بی سی، ریزش بیت کوین احتمالا زمانی که لحظه سقوط را تجربه کند، پایان می‌یابد، سناریویی که احتمالا با رخ دادن آن چند ماه دیگر فاصله داریم. لحظه سقوط، مثالی است که در آن ترس در یک دارایی یا صنعت می‌تواند به شکل گسترده‌تری بوجود بیاد.

به گفته برایان کلی، سقوط بیت کوین ناشی از اشتباهات سیاست بانک مرکزی است و با کاهش اهرم در بازار تشدید می‌شود.

کاتالیزور این ریزش، افزایش انتظارات تورمی خواهد بود و هر بانک مرکزی در جهان در حال انجام یک خطای سیاستی است… و من فکر می‌کنم آخرین خروج از این اهرم در بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار، ۱۵ هزار دلار و یا چیزی در حدود آن است، و انتظارات تورمی نیز رو به افزایش است، که به نظر من در سه ماهه آینده به آن نزدیک می‌شویم و همه ما می‌دانیم که هر بانک مرکزی قبلا یک اشتباه سیاستی انجام  داده است و احتمالا به انجام این اشتباهات ادامه خواهد داد، این یک سناریوی کامل برای ریزش بیت کوین است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.