قیمت بیت کوین و خرید آپارتمان

فروش آپارتمان با قیمت بیت کوین

سه آپارتمان لوکس در منطقه خلیج آدریاتیک در کشور مونتنگرو با قیمت 420 بیت کوین به فروش رسیدند.

خرید آپارتمان و قیمت بیت کوین

ارزهای دیجیتال در چند ماه اخیر توانسته‌اند بر محبوبیت و کاربردهای واقعی خود در زندگی مردم بیفزایند به طوری که مردم از ارزهای دیجیتال در جهت تسهیل بخش‌های مختلف و کارهای روزانه ی خود استفاده می‌نمایند و در واقع نقش ارزهای دیجیتال در جامعه به صورت کاربردی‌تری نمایان شده‌است. در سال‌های قبل، بیش‌تر خرید و فروش و کسب در آمد از طریق ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها مطرح بود که سود مناسبی را برای سرمایه گذاران در بر داشت ولی رفته رفته، ارزهای دیجیتال نقش کاربردی‌تری را به خود گرفته‌اند و همه روزه اخبار زیادی در مورد استفاده‌های این ارزها در بخش‌های مختلف دنیا، به گوش می‌رسد.

از آن جایی که بازار ارز دیجیتال نسبت به اخبار منتشر شده در مورد خود، واکنش نشان می‌دهد و نوسانات قیمت و ارزش پیدا می‌کند، این استفاده‌های کاربردی تأثیرات بسیاری مثبتی را بر روی بازار ارز دیجیتال داشته و باعث ثبات، پایداری و افزایش ارزش ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی خواهد‌شد.

جذب توریست با بیت کوین

همانطور که گفته شد، همه روزه اخبار زیادی در مورد کاربردهای ارزهای دیجیتال در بازار شنیده می‌شود و هر روز ارزهای دیجیتال برای ارائه‌ی خدمات در بخشی از زندگی مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر اساس یکی از اخبار منتشر شده در این زمینه، یکی از این کاربردها، مربوط به خرید و فروش ملک در کشور مونتنگرو می‌باشد. کشور مونتنگرو که به تازگی استقلال خود را از صربستان گرفته در بخش جنوبی قاره اروپا و در همسایگی خلیج آدریاتیک واقع می‌باشد. این کشور بیش‌تر در آمد خود را از راه جذب توریست به خاطر داشتن جاذبه‌های تفریحی و طبیعی بی شمارش به دست می‌آورد و در کل کشور کوچکی به شمار می‌رود ولی نسبت به کشورهای دیگر موجود در منظقه، توانسته خود را به صورت چشمگیری با بازار ارز دیجیتال وفق دهد.

خرید خانه با بیت کوین

در راستای کاربرد ارزهای دیجیتال در این کشور خبری منتشر شده که در آن سه مورد آپارتمان لوکس واقع در خلیج آدریاتیک از طریق بیت‌کوین به فروش رسیده‌اند. این سه آپارتمان که دارای ارزشی معادل 3.2 میلیون دلار آمریکا هستند، از طریق بیت‌کوین و به مقدار 240 بیت‌کوین معامله شده‌اند. مشاوره املاکی که در این معامله فعالیت کرده، ادعا می‌کند که این چنین معامله‌ای یک قدم مثبت و رو به آینده تلقی می‌شود که می‌تواند باعث تسهیل شرایط خرید و فروش در زمینه املاک شود چرا که ارزهای دیجیتال، به صورت مستقل از بانک‌ها، تراکنش های خود را عملی می‌نمایند همچنین افراد دخیل در معامله هم این چنین بیان نمودند که ” معامله از طریق بیت کوین به راحتی صورت گرفت و مبالغ در خواستی در زمان کوتاهی بین حساب‌ها، جا به جا شد و این امر باعث خوشحالی و راحتی دو طرف معامله شده است ”

این چنین خبرهای مثبتی نشان از افزایش ارزش و اعتبار ارزهای دیجیتال در بین عموم است که هر روز بر کاربرد ارزهای دیجیتال افزوده می‌شود.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.