پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
سولانا

سه دلیل محکم برای رشد سولانا در ۲۰۲۲ – پادکست

رشد ۱۵ هزاردرصدی سولانا طی سال میلادی جاری که باعث شد این کوین به جمع ۵ رمزارز برتر بازار بپیونده؛ توجه همه سرمایه‌گذارها رو به سولانا جلب کرد.

ما در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، سه دلیل اصلی رشد خیره‌کننده سولانا رو بررسی کردیم. این اپیزود جذاب و مهم رو از دست ندهید!

پادکست امروز را بشنوید:

رشد ۱۵ هزاردرصدی سولانا در طی سال ۲۰۲۱ و قرار گرفتن در بین ۵ رمزارز برتر بازار، نشون داد که عطش سرمایه‌گذارا نسبت به این ارز خیلی زیاده و خیلی‌ها تونستن پتانسیل سولانا رو درک کنن. نقطه عطف پتانسیل این شبکه سرعت بالای تراکنش‌هاست؛ ۵۰ هزار تراکنش در ثانیه با کارمزدی کمتر از ۳ ده هزارم دلار! این ویژگی کارت برنده سولانا در رقابت با ارزهایی مثل اتریوم و حتی بیت‌کوینه! با این اپیزود هیجان انگیز همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر جمعه سوم دی ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 143 از رادیو اکسکوینو

اما قبلش باید این رو بگیم که این پادکست هم مثل تمام پادکست‌های دیگه توصیه مالی نیست و ما فقط سعیمون بر اینه که با کسب اطلاعات بیشتر، بتونید جمع بندی بهتری رو برای تصمیم‌گیری نسبت به سرمایه‌گذاری‌هاتون داشته باشید.

امروز میخوایم سه دلیلی که میتونه باعث رشد شگفت انگیز سولانا در سال ۲۰۲۲ بشه رو با هم بررسی کنیم. در سال ۲۰۲۱ به لطف بیش از ۴۰ برنامه غیرمتمرکز، ارزش کل دارایی‌های قفل شده در شبکه سولانا از چند صد میلیون دلار به ۱۵ میلیارد دلار رسید.

حالا این اتفاق و رشد چند هزار درصدی قیمت این ارز، باعث میشه از خودمون بپرسیم که آیا روند صعودی سولانا به محدوده اشباع رسیده یا هنوز با ارزش واقعی خودش خیلی فاصله داره.

دلیل  اول: علاقه سرمایه‌گذارای بزرگ به اکوسیستم سولانا

طبق اخبار منتشر شده، اشتیاق سرمایه‌گذارای سازمانی در اکوسیستم سولانا رشد روزافزونی داره.

شرکت‌هایی مثل بلاک‌چین فاند چِلیابینسک، اوکی ایکس، پالی‌چین کپیتال، سینوگلوبال کپیتال، کازماس کپیتال و ده ها شرکت بزرگ دیگه. هزاران کاربر فعال بصورت هفتگی به برنامه غیرمتمرکز سولانا اضافه میشن و در کنار این اتفاق NFT مارکت این اکوسیستم هم رو به رشده.

همه این شواهد در کنار هم نشون میده که اکوسیستم سولانا کاملا زندسو داره به فعالیت خودش ادامه میده.

سولانا سومین بازار آتی بزرگ رو در اختیار داره

در حال حاضر، رتبه سوم در بازارهای آتی صرافی‌های ارز دیجیتال متعلق به سولانائه. ارزش قراردادهای باز در بازارهای آتی سولانا تا ۱۷ آبان تا حدود ۲ میلیارد دلار بالار رفته و الان در حدود ۸۶۰ میلیون دلاره.

 این ارقام نشون‌دهنده توجه زیاد سرمایه‌گذارای ریز و درشت به سولانائه و یک دلیل بزرگ دیگه که نشون میده بازار این ارز دیجیتال همچنان پر حجم جلو میره.

برتری سولانا در ارزش کل سرمایه قفل شده

داده‌های درون زنجیره‌ای و آمارهای مربوط به بازارهای مشتقه سولانا نشون میده که فعالیت‌های خیلی زیادی توی این شبکه وجود داره. ارزش کل سرمایه قفل شده توی شبکه سولانا تو ۶ ماه گذشته ۱۵ برابر شده و تعداد کاربران برنامه‌های غیرمتمرکز اون حالا به نصف اتریوم رسیده.

این در حالیه که رقبای سولانا مثل ترا، اولانچ و پالیگان به شدت از سولانا عقبترن، چیزی که میتونه حجم بازار سولانا رو توجیه کنه.

بدون در نظر گرفتن روند کلی بازار، ارزهایی که توجه و پول بیشتری به سمتشون سرازیر می‌شه، پتانسیل بیشتری برای رشد دارن و در صورت صعودی شدن بازار، می‌تونن رشد خیلی بیشتری نسبت به سایرین داشته باشن.

اینجاست که ارزیابی فاندامنتال ارزهای دیجیتال ارزش پیدا می‌کنه و نباید ازش غافل بشیم.

خب دوستان خیلی ممنون که تا این لحظه با ما همراه بودید، نظر خودتون رو درباره سولانا به همراه تارگت‌های احتمالی اون توی همین پست با ما و بقیه دوستان درمیون بذارید تا ببینیم نظر شماها نسبت به چشم انداز سولانا توی سال ۲۰۲۲ چیه.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.