سرمایه گذاری

سه قانون مهم در سرمایه گذاری بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین که از مرز 11,000 دلار عبور کرده است، همچنان جایگاه خود را به عنوان برترین ارز دیجیتال موجود در دنیای ارزهای رمز نگاری شده حفظ کرده است. در همین رابطه گاوین اسمیت، نماینده کشور آفریقا در شرکت مشاوره مالی deVere Acuma گفت: اگر برخی اصول اولیه رعایت شوند، ارزهای دیجیتال را می‌توان به عنوان یک راه جدید و خاص در سرمایه گذاری پذیرفت. وی همچنین بیان کرد:

بزرگترین چالش موجود در پذیرش ارزهای دیجیتال این است که اکثر دولت‌ها، هنوز قادر به تشکیل سیاست های منسجم مالی حول محور این فناوری نیستند و به موجب این امر، سرمایه گذاران در سپردن دارایی خود به این بخش دچار تردید هستند.

به هر حال به نظر می‌رسد، تاثیر این مسئله در کشور آفریقای جنوبی و انعکاس آن در دنیای ارز های دیجیتال کاملا مشهود باشد.

اوایل سال جاری، بانک فدرال رزرو آفریقای جنوبی بخشنامه‌ای درباره قوانین رمز نگاری شده ارائه کرد که در آن، هر گونه معامله ارزهای دیجیتال در این کشور ممنوع نبود. گاوین اسمیت در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: سرمایه گذاران هنگام خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود باید جوانب احتیاط را رعایت کنند. وی همچنین از رعایت سه مورد زیر هنگام سرمایه گذاری سخن گفت:

اطلاعات کافی داشته باشید

هرگز بدون درک و شناخت کامل از دنیای ارزهای دیجیتال وارد این بازار نشوید. بدیهی است دنیای ارزهای دیجیتال از پیچیدگی بسیاری برخوردار است، ولی شما با کمک اینترنت می‌توانید به اطلاعات کامل و مورد نیاز خود برای شناخت فضای بسیار متفاوت ارز های دیجیتال دست یابید. همانطور که می‌دانید، سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال هم مانند سرمایه گذاری در هر زمینه دیگری باید کاملا آگاهانه و منطقی صورت بگیرد. محیط ارزهای دیجیتال به عنوان یک محیط تجاری، برای اکثر سرمایه گذاران فضای جدیدی به وجود می‌آورد. بنابراین سعی کنید به اطلاعات کافی درباره نحوه خرید و انتقال دارایی خود دست یابید.

یک ارائه دهنده معتبر خدمات ارز های دیجیتال بیابید

در تاریخ آگوست سال 2018، تقریبا چیزی حدود 1,800 ارز رمز نگاری شده وجود داشت. واضح است که به غیر از چند ارز دیجیتال اصلی و مهم مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، ایاس و بیت کوین کش، سایر ارزهای دیجیتال توانایی رشد و تحول در سال‌های آینده را نخواهند داشت. شاید شما تمایل به سرمایه گذاری روی ارزهای کمتر شناخته شده با پتانسیل پیشرفت بالا داشته باشید ولی همیشه به دنبال دلیل خوبی برای انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر خود باشید.

مسئولیت امنیت دارایی خود را به عهده بگیرید

ارزهای دیجیتال هم مانند هر دارایی دیگر در معرض خطر دزدیده شدن قرار دارند، و به خاطر ویژگی غیر متمرکز بودن ارزهای رمز نگاری شده، این دارایی ها پس از واریز به حساب دیگران قابل پیگیری نیستند. بنابراین دارایی های خود را در مکان امن و مطمئن نگهداری کنید. واضح است که صرافی های ارزهای دیجیتال همواره دارای لایه‌های امنیتی بی‌شماری هستند ولی با این حال، بهترین راه برای نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال به دلیل عدم قرار گیری در معرض خطر هک شدن، ذخیره سازی سرد آن‌ها است.

اسمیت گفت: برداشتن گام‌های مطمئن در سرمایه گذاری و ایجاد تدابیر امنیتی، سرمایه گذاری در این دارایی جدید و هیجان انگیز را تضمین می‌کند.وی در ادامه افزود:

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار باشکوه است و سرمایه گذاری در چیزی که در آینده به عنوان پول در نظر گرفته خواهد شد، قطعا سود خوبی برای سرمایه گذاران آگاه به ارمغان خواهد آورد.

2 نظرات

  1. راه های افزایش امنیت کیف پول رو میگین؟

    • سحر طهمورث

      دوست عزیز لطفا مقالات مربوط به کیف پول‌های ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید.
      ممنون از همراهی و توجهتون

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.