پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شمارش معکوس برای افزایش قیمت ریپل

امروز و در آستانه برگزاری کنفرانس Swell، ارز دیجیتال ریپل با افزایش قیمت روبه رو شده و در صدر جدول رده بندی افزایش قیمت قرار گرفته است. این در حالی است که سال گذشته هم این ارز دیجیتال در آستانه برگزاری همین کنفرانس به دستاوردهای مشابهی دست پیدا کرده بود.

افزایش قیمت ریپل

آیا اندیکاتور مومنتوم توانایی ایجاد بازار گاوی برای ارز دیجیتال را خواهد داشت؟ امروز سومین ارز دیجیتال برتر دنیای رمز نگاری شده از لحاظ مقدار کل سرمایه گذاری در بازار، یعنی ریپل  بیشترین سود را از بین تمام ارزهای دیجیتال در اختیار دارندگان این ارز قرار داد.

ریپل رکورددار افزایش قیمت

افزایش قیمت ریپل

شاخص قدرت نسبی همچنان بالاست، بنابراین ممکن است قیمت ریپل قبل از شروع روند صعودی خود، برای مدتی در این سطح تثبیت شود. افزایش قیمت ریپل به منزله یک خبر خوش برای دارندگان این ارز دیجیتال پس از تجربه رکود چند ساله این بازار محسوب می‌شود.

بازار صعودی ارز دیجیتال ریپل پیش از رویداد Swell

اخیرا گمانه زنی‌های فراوانی از سمت طرفداران ارز دیجیتال ریپل، مبنی بر اینکه کنفرانس پیش رو سبب افزایش قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد به گوش می‌رسد.کنفرانس Swell که مهم‌ترین کنفرانس سالانه ارز دیجیتال ریپل به شمار می‌رود از تاریخ 7 الی 9 نوامبر ( 16 الی 18 آبان 98 ( برگزار خواهد شد.

سال گذشته کنفرانس Swell  نقش مهمی در روند صعودی بازار ریپل ایفا کرد. این رویداد سبب شد قیمت این ارز دیجیتال از سطح 0.42  دلار در تاریخ 14 اکتبر به حدود 0.51 دلار در تاریخ 13 نوامبر برسد. این ارز دیجیتال شاهد یک روند صعودی دیگر در ماه سپتامبر سال گذشته بود که منجر به رسیدن قیمت این ارز دیجیتال از محدوده 0.25 دلار به سطوح 0.58 دلار شد.

با توجه به ماهیت غیر قابل پیش بینی بودن تمام بازارهای مالی دنیا، نمی‌توان گفت که کنفرانس پیش رو قطعا سبب رشد قیمت ارز دیجیتال ریپل خواهد شد ولی با در نظر گرفتن این موضوع که این رمز ارز در حال حاضر در محدوده قیمت 0.266 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد، فضای کافی برای رشد قیمت این ارز دیجیتال هم وجود دارد. قیمت ریپل در حال حاضر بسیار کمتر از قیمت آن در موقعیت مشابه در سال 2018 قرار دارد.

علی رغم بازار راکد بزرگترین ارز دیجیتال دنیای رمز نگاری شده یعنی بیت کوین، اخیرا رمز ارز ریپل توانسته است بیشترین افزایش قیمت را از بین سایر ارزهای دیجیتال برتر از آن خود کند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.