خرید بیت کوین

تون ویز: منتظر شکست صعودی قیمت بیت کوین در اواخر آوریل باشید

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین روز گذشته ( چهارم آوریل ) با کاهش دو درصدی همراه بود ولی یکی از معامله‌گران برتر ارزهای رمز نگاری شده با اطمینان از سناریوی صعودی نمودار قیمت طی هفته آینده سخن می‌گوید.

بیت کوین

طبق داده‌های به دست آمده از Coin360  جفت ارز بیت کوین/دلار نتواستند در تعطیلات آخر هفته به سطح حمایت 7,000 دلاری دست پیدا کنند.

روز جمعه جفت ارز بیت کوین/دلار به منطقه 6,000 دلاری قدم گذاشت و عدد 6,630 دلار کم‌ترین قیمت بیت کوین در این روز بود. بیت کوین پس از این اتفاق با شیب کند و ملایمی به سمت سطوح 6,800 دلار بازگشت. باارزش‌ترین ارز رمزنگاری شده دنیا در حال حاضر نیز در این محدوده در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

بر خلاف نشانه‌های دلگرم کننده این ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران، مومنتوم یا نرخ شتاب قیمت همچنان عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. تا آنجا که معامله‌گران خوش بین نیز انتظار یک شکست قیمت ناامید کننده را داشتند.

تون ویز: به نظر من قیمت 6,400 دلار برای خرید بیت کوین مناسب است

با این حال تون ویز ( Tone Vays ) معتقد است طی چهارده روز آینده قطعا شاهد تشکیل یک الگوی بازگشتی صعودی در نمودار قیمت هفتگی خواهیم بود. وی بر این باور است احتمال دارد این اتفاق با شکست قیمت صعودی قابل توجه در نمودار روزانه نیز همراه باشد. تون ویز گفت اگر این اتفاق در روزهای پایانی ماه آوریل رخ دهد بسیار بهتر خواهد بود.

وی در پست توییتری خود عنوان کرد: ترجیح من این است که ما در اواخر ماه آوریل و زمانی که تقریبا هیچ‌کس امیدی به افزایش قیمت ندارد شکل‌گیری این مثلث صعودی را  در نمودار قیمت بیت کوین مشاهده کنیم. تون ویز همچنین در آخرین پست توییتری خود گفت:

هنگامی که قیمت بیت کوین به سطوح 6,300 یا 6,400 دلار برسد شخصا اقدام به خریداری این ارز دیجیتال خواهم کرد. احتمال شکست صعودی قیمت امشب یا فردا وجود دارد.

اشتیاق ماینرها برای هالوینگ بیت کوین

تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال فیلبی فیلبی ( filbfilb ) نیز معتقد است گاوهای بازار بیت کوین در شرایط فعلی از قدرت کافی برخوردارند و به نظر می‌رسد توانایی رساندن بازار به سطح 8,000 دلار را هم داشته باشند.

طبق گزارش‌های کوین تلگراف در ماه جاری منتظر رفتارهای جالبی از بازار ارزهای دیجیتال مخصوصا ماینرهای بیت کوین خواهیم بود.

هفته آینده هالوینگ دو هاردفورک بیت کوین یعنی بیت کوین کش ( BCH ) و بیت کوین اس وی ( BSV ) را خواهیم داشت. هالوینگ خود بیت کوین نیز طی 40 روز آینده رخ داده و پاداش استخراج هر بلوک بیت کوین از 12.5 به 6.25 BTC خواهد رسید. برخی معتقدند به دلیل سقوط قیمت بیت کوین در ماه مارس مشارکت ماینرها در این بازار مالی نیز تغییر کرده است.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.