صرافی ارز دیجیتال coinsqure

صرافی ارز دیجیتال کانادایی Coinsquare

صرافی کانادایی ارز دیجیتال Coinsquare قصد دارد شعبه‎ای را در ژاپن تاسیس نماید.

صرافیcoinsqure

درخشش ارز دیجیتال

در چند سال اخیر ارزهای دیجیتال توانستند خود را در بازارهای جهانی مطرح کرده و به عنوان یک ابزار معمول در سرمایه‌گذاری شناخته شوند. هم اکنون ارزهای دیجیتال توسط افراد زیادی به عنوان وسیله‏‌ای برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌‏شوند. اوج درخشش ارزهای دیجیتال زمانی بود که در سال 2017، قیمت بیت کوین به عنوان بهترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال به یک‌باره از 7 هزار دلار به نزدیکی‌‏های 20 هزار دلار رسید که با این وضعیت ارزهای دیجیتال به سرخط و موضوع بحث داغ رسانه‏‌ها و محافل خبری تبدیل شدند و گام بزرگی در راستای همگانی شدن برداشتند. هم اکنون قیمت ارزهای دیجیتال، آن طور که پیش‏‌بینی می‏‌شد نبوده و قیمت بیت کوین تا نزدیکی‌‏های 6 هزار دلار هم کاهش داشته است.

البته این کاهش نیز عاملی برای مأیوس شدن سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال نبوده و افراد زیادی همه روزه مشغول فعالیت و سرمایه‏‌گذاری در بازار ارز دیجیتال می‌‏باشند. از طرفی دیگر صرافی‌‏های ارز دیجیتال به عنوان بهترین مکان برای تبادل و خرید و فروش ارز دیجیتال شناخته می‏‌شوند. صرافی‌‏های ارزهای دیجیتال در عین حال به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت‌‏های تجاری شناخته می‌‏شوند که هم اکنون تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال در سراسر دنیا وجود دارد.

برخی از کشورها دارای چندین صرافی بوده و در برخی نیز تعداد واحد صرافی ارز دیجیتال آنلاین وجود دارد و حتی در برخی دیگر از کشورها اصلاً شاهد وجود صرافی ارز دیجیتال آنلاین نیستیم. البته این موضوع ارتباط بسیار نزدیکی با نحوه‏ی برخورد و رفتار مقامات قانون گذاری یک کشور با ارزهای دیجیتال دارد که تا چه میزان فضا را برای رشد و توسعه‏‌ی ارزهای دیجیتال فراهم نموده‌‏اند.

صرافی ارز دیجیتال و سود دهی

همانطور که گفته شد، داشتن یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت‏‌های اقتصادی به شمار می‏‌رود. در این راستا افراد زیادی به عنوان سرمایه‌گذار، مشتاق هستند تا برای کار در این زمینه، مجوزهای لازم را کسب کرده و اقدام به فعالیت نمایند. برخی دیگر از صرافی‏‌های ارزهای دیجیتال که هم اکنون مشغول به فعالیت هستند، قصد دارند که دامنه‏‌ی فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به ایجاد شعبات جدیدی در کشور خود و یا سایر کشورهای دارای پتانسیل فعالیت ارزهای دیجیتال، ایجاد نمایند. در این راستا صرافی ارز دیجیتال کانادایی ” Coinsquare ” قصد دارد که فعالیت‏‌های خود را گسترش داده و وارد بازارهای جهانی شود.

این صرافی این برنامه‌ریزی را داشته که در کشور ژاپن، اقدام به ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال دیگر نماید. یعنی در واقع می‏‌خواهد شعبه‏‌ی دیگری را در کشوری دیگر به وجود آورده و بر تعداد مشتریان و بازار پتانسیل خود بیفزاید.

صرافی ارز دیجیتال Coinsquare

در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال Coinsquare به عنوان یکی از امن‏‌ترین صرافی‏ ارز دیجیتال در کانادا شناخته می‌‏شود که بیش از 80 درصد از دارایی این صرافی در کیف پول‏‌های سخت‌افزاری نگه‌داری می‏‌شوند. این کار باعث افزایش ایمنی و در نتیجه جلب اعتماد مشتری و جذب سرمایه‏‌ی وی خواهد شد. البته صرافی ارز دیجیتال Coinsquare باز کردن صرافی جدید در یک کشور دیگر را تنها به عنوان گامی برای شروع در نظر گرفته و در آینده‏‌ای نزدیک قصد دارد وارد بازارهای دیگر در سایر نقاط دنیا شود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.