چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ارزهای جدید در coinbase

صرافی coinbase و ورود ارز دیجیتال جدید

صرافی ارز دیجیتال coinbase قصد دارد ارزهای دیجیتال جدیدی را وارد پلتفرم خود نماید.

ارزهای جدید در coinbase

با گسترش و همگانی شدن استفاده و تجارت با ارزهای دیجیتال، به همان نسبت نیز شاهد افزایش تعداد صرافی‏‌های ارز دیجیتال آنلاین در سراسر دنیا بوده‏‌ایم. برخی از این صرافی‌‏ها دارای مبادلات با حجم بالا بوده و برخی دیگر نیز به صورت محلی و در حد و اندازه‌‏های کوچک، مشغول فعالیت هستند. در این بین برخی از صرافی‌‏های پر کاربرد و پر طرفدار هستند که تنها از بعضی از ارزهای دیجیتال مشخص و خاص در پلتفرم خود استفاده می‌‏کنند در واقع کاربران این صرافی‌‏ها تنها قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خاصی می‌‏باشند. یکی از این صرافی‌‏ها که چنین عملکردی‌ را در دستور کار خود قرار داده، صرافی ” Coinbase ” می‌‏باشد.

صرافی ارز دیجیتال coinbase

صرافی ارز دی Coinbase در سال 2012 توسط آقایان ” Brian Armstrong ” که هم اکنون مدیر عامل این صرافی است و نیز آقای ” Fred Ehrasm ” در آمریکا، تأسیس شد. دفتر مرکزی این صرافی در شهر سان فرانسیسکو قرار داشته و صرافی Coinbase در حال حاضر دارای 13 میلیون و 300 هزار کاربر فعال می‏‌باشد که همه روزه در این پلتفرم مشغول خرید و فروش ارز دیجیتال هستند. همچنین بر اساس آمار منتشر شده، این صرافی در سال 2017، توانسته به درآمد سالانه‌‏ی 1 بیلیون دلاری دست یابد. صرافی Coinbase، از جمله صرافی‌‏هایی است که از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‏‌کند و تنها تعداد معدودی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد و محبوب بازار در این صرافی مورد مبادله قرار می‌‏گیرند.

هم اکنون این صرافی از ارزهای دیجیتال بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌‏کند البته قبلاً اعلام شده بود که قرار است ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک نیز به این صرافی اضافه شود که این کار در حال پیگیری و فراهم نمودن زیر ساخت مناسب است. حال بر اساس اخبار منتشر شده در روز 13 ژولای در خبرگزاری‌‏ها، مسئولان صرافی ارز دیجیتال Coinbase قصد دارند که 5 ارز دیجیتال جدید را نیز وارد صرافی خود و تبادلات صورت گرفته در این صرافی نمایند.

ارزهای دیجیتالی که قرار است به تازگی وارد صرافی Coinbase شوند، عبارتند از : ” Cardano (ADA) “، ” Basic Attention Token (BAT) “، ” Stellar Lumens (XLM) “، ” Zcash (ZEC) ” و ” 0 x (ZRX) “. این ارزهای دیجیتال از جمله ارزهای دیجیتال پر کاربرد در بازار ارزهای دیجیتال هستند که صرافی Coinbase قصد دارد با اضافه کردن این ارزها به پلتفرم صرافی خود، مشتریان و سرمایه‌گذاران بیش‏تری را برای فعالیت در صرافی جذب نماید و لذا از این طریق درآمد خود در بازار را بیش‏تر از قبل نماید.

حمایت از صرافی ارز دیجیتال

همانطور که می‌‏دانید حمایت و پشتیبانی یک صرافی از ارز دیجیتال خاص، باعث افزایش اعتبار و ارزش این ارزها در بازار ارز دیجیتال خواهد شد و انتظار می‏‌رود که با اعلام این خبر توسط صرافی ارز دیجیتال Coinbase، شاهد افزایش قیمت این ارزها شویم و روند افزایش قیمت این ارزها به صورت صعودی و سبز در بازار درآید. رقابت شدید بین صرافی‌‏های ارز دیجیتال باعث شده تا هر یک از صرافی‏‌ها، همه روزه به دنبال راه حل و راهکارهایی برای بهتر شدن و پیشی گرفتن نسبت به رقیبان خود باشند که صرافی Coinbase نیز این عقیده را دارد که می‌‏تواند با حمایت از ارزهای دیجیتال بیش‏تری، مشتریان و سرمایه‏‌های بیش‏تری را برای فعالیت در پلتفرم خود جمع آوری نماید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.