پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
استفاده oracle از بلاک چین

عرضه سرویس ابری مبتنی بر فناوری بلاک چین

شرکت Oracle که از جمله شرکت‌های مطرح در دنیای کامپیوتر و فناوری است، اعلام نمود که قصد دارد سرویس ابر مبتنی بر فناوری بلاک چین خود را در بازار ارز دیجیتال عرضه نماید.

استفاده oracle از بلاک چین

یکی از مهم‏ترین مقوله‏‌ها در بحث تکنولوژی، با کیفیت بودن و داشتن ایمنی بالای کارها و فعالیت‌‏های صورت گرفته می‌‏باشد. بدین صورت که کار مورد نظر با بیش‏ترین و بالاترین کیفیت ممکن صورت گرفته و در عین حال اطلاعات درگیر در رابطه با کار نیز در شرایط ایمنی محافظت گردند. در واقع این خواسته‏‌ی بسیاری از شرکت‏‌هایی است که در امر صنعت از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار بوده و قصد دارند بر این اعتبار بیفزایند. یکی از این شرکت‏‎ها، شرکت ” Oracle ” می‏‌باشد. شرکت Oracle در حال حاضر به عنوان یکی از مطرح‏‌ترین شرکت‌‏ها در موضوع و زمینه‏‌ی تکنولوژی بوده و انجام و مدیریت فعالیت‏‌های بسیاری از ارگان‌‏ها و شرکت‌‏های مهم دنیا را بر عهده دارد.

از جمله مشتری‏‌های اصلی این شرکت، بیش‏تر بانک‌‏ها و مؤسسات تجاری می‌‏باشند و در واقع شرکت Oracle وظیفه‌‏ی مدیریت کارهای پشت صحنه‌‏ی این شرکت‌‏ها که معمولاً مربوط به مسائل مالی و اطلاعات حساس شرکت‏‌ها هستند، می‌‏باشد. از جمله‌‏ی این کاربردها و فعالیت‌‏ها، می‏‌توان به بحث مدیریت حساب‏‌های شرکت‏‌هایی که از خدمات این شرکت استفاده می‏‌کنند، اشاره نمود. بدین صورت که شرکت‏‌ها از زیر ساخت و خدمات Oracle برای انتقالات مالی و مدیریت حساب‌‏های خود استفاده می‌‏کنند که Oracle به عنوان یکی از امن‌‏ترین و قوی‌‏ترین گزینه‌‏ها در این زمینه می‏‌باشد.

فناوری بلاک چین و شرکت oracle

در عین حال شرکت Oracle باید همواره خود را با شرایط روز دنیای تجارت و فناوری هماهنگ کرده و استفاده از تکنولوژی‌‏ها و فناوری‌‏های جدید در ساختار خود را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهد که همواره این چنین نیز بوده و شاهد هماهنگی گسترده‏‌ی این شرکت با روند در حال توسعه‏‌ی علم و فناوری هستیم. یکی از آخرین موارد این نگرش، به بحث استفاده از فناوری بلاک چین بر می‌‏گردد. فناوری بلاک چین نخستین بار در موضوع ارز دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت و برای ایمن‌‏تر و گم‏نام‌‏تر صورت گرفتن تراکنش‏‌های دنیای ارز دیجیتال استفاده شد.

رشد ارز دیجیتال در بازارهای جهانی، راحتی، سرعت و امنیت بالای تراکنش‏‌های صورت گرفته با این ارزها باعث شد تا در دنیای علم و فناوری به فناوری بلاک چین با یک نگاه مثبت ‏تری برخورد شود. بدین گونه که در حال حاضر اکثر شرکت‌‏ها و قدرت‏‌های بزرگ دنیا، به فکر استفاده و کاربرد این تکنولوژی در راستای فعالیت‏‌های خود هستند که شرکت Oracle نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در نظر دارد که در روزهای آینده سرویس ابر مبتنی بر فناوری بلاک چین خود را در بازار برای استفاده‏‌ی عموم عرضه نماید.

البته یک پیش نمونه از این تکنولوژی در بازار عرضه شده که توسط شرکت‏‌ها و بانک‌‏هایی مورد استفاده قرار می‌‏گیرد که از این جمله، می‏‌توان به بانک ” Arab Jordan Investment Bank (AJIB) “، ” Indian Oil ” و ” Nigeria Customs ” اشاره نمود که در حال حاضر مشغول به استفاده از این سرویس می‏‌باشند. هدف اصلی شرکت Oracle از ارائه‏‌ی این سرویس را می‏‌توان افزایش سرعت تراکنش‏‌های صورت گرفته و ردیابی آسان فعالیت‏‌ها و افزایش ایمنی در راستای فعالیت‌‏های شرکت‏‌های طرف قرارداد دانست.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.