تلگرام

عرضه نرم افزار nod و مرورگر شبکه آزمایشی TON تلگرام

تلگرام که یک سرویس پیام متن باز چند سکویی مبتنی بر رایانش ابری است، مرورگر شبکه آزمایشی تلگرام و نرم افزار نود را عرضه کرد.

توکن تلگرام طی دو ماه آینده عرضه خواهد شد

روز گذشته در تاریخ 6 سپتامبر ( 15 شهریور  ) شرکت محبوب تلگرام، شبکه آزمایشی مرورگر TON ( شبکه باز تلگرام ) و نرم افزار نود ( nod ) را در وب سایت خود منتشر کرد. این در حالی است که تلگرام دو ماه زودتر از موعد برنامه ریزی شده برای انتشار ارز دیجیتال گرام، اقدام به عرضه این مرورگر کرده است.

طبق گزارشات پیشین کوین تلگراف، سه تن از سرمایه گذاران شرکت کننده در عرضه اولیه سکه 1.7 میلیارد دلاری تلگرام که به صورت خصوصی برگزار شده بود، اعلام کرده‌اند این شرکت در ماه اکتبر توکن‌های خود را عرضه خواهد کرد.

این سرمایه گذاران همچنین افزودند هدف بلند مدت مدیران اجرایی این شرکت، در دسترس قرار دادن توکن‌های تلگرام برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی است.

طبق گزارشات پایگاه خبری روسی ودوموستی ( Vedomosti ) و به نقل از یک سرمایه گذار ناشناس TON، نرم افزار نود متعلق به TON و تمام مستندات مربوط به این پروژه، قرار بود در تاریخ 1 سپتامبر عرضه شود. این مقام آگاه همچنین افزود انتظار می‌رود نسخه اول بلاک چین، حاوی مشخصاتی مثل شاردینگ ( روشی برای بهبود مقیاس پذیری ) و مکانیزم های مختلف عملکرد اجماع باشند.

بهبود سرعت تراکنش ها

طبق گزارشات قبلی، تلگرام نسخه آزمایشی بتا و خصوصی بلاک چین TON را برای افراد محدودی از توسعه دهندگان در ماه آوریل عرضه کرد که آزمایش کنندگان اذعان داشتند این بلاک چین از سرعت بسیار بالای تراکنش‌ها بهره می‌برد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.