قانون جدید اتحادیه اروپا برای ناشران استیبل‌کوین

مقامات اتحادیه اروپا روز پنجشنبه با قانون بازار دارایی‌های کریپتو موافقت کردند و ارزهای دیجیتال، صادرکنندگان و ارائه دهندگان خدمات رمزارزی را تحت یک چارچوب قانونی قرار دادند. قرار است که این قوانین در اوایل سال ۲۰۲۴ اجرا ‌شوند و تمام استیبل کوین‌ها تحت نظارت سازمان بانکداری اروپا قرار می‌گیرند و صادرکنندگان باید در اتحادیه اروپا مستقر شوند.

طبق قانون اتحادیه اروپا، ناشران استیبل کوین باید ذخیره نقدینگی کافی برای بازخریدهای بدون کمیسیون را برای دارندگان داشته باشند.

استیبل‌کوین‌ها از زمانی که شبکه ترا یو اس تی Terra-UST، دچار فروپاشی و از بین رفتن میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری شد، مورد توجه قانون‌گذاران در سطح جهان قرار گرفته‌‌اند.

صرافی‌ها باید تراکنش‌های بالای ۱۰۰۰ یورو (معادل ۱۰۴۵ دلار آمریکا) که دارای کیف پول‌های شخصی هستند را شناسایی و گزارش کنند. بازار دارایی‌های رمزارز همچنین از شرکت‌های ارز دیجیتال می‌خواهد که اطلاعات مربوط به اثرات زیست محیطی خود را افشا کنند.

کمیسیون اروپا در طی ۱۸ ماه نیاز به ارزیابی و ایجاد یک چارچوب نظارتی برای توکن‌های ان اف تی NFT دارد. زیرا آن‌ها تحت نظارت بازار دارایی‌های رمزارز نبوده‌اند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.