پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
بهترین رمزارزها

قسمت دوم / کدام ۱۰ ارز در سال ۲۰۲۲ ما رو میلیاردر می‌کنند؟ – پادکست

💣 در اپیزود قبلی از رادیو اکسکوینو، به بررسی ارزهای قدرتمند در سال ۲۰۲۲ پرداختیم. امروز، در بخش دوم از این پادکست، معرفی پروژه‌های قدرتمند در سال میلادی آینده رو ادامه می‌دهیم. با رادیو اکسکوینو همراه باشید!

پادکست امروز را بشنوید:

با توجه به تنوع خیلی زیادی که توی ارزهای دیجیتال وجود داره، انتخاب ارز خوب و آینده دار، مهم‌ترین نکته‌ایه که خیلی‌ها اون رو در نظر نمیگیرن. در پادکست دیروز گفتیم که ما بهتون رمز ارزهایی رو معرفی می کنیم که که به گفته سایت‌های تحلیلی معتبر، پتانسیل رشد زیادی توی سال ۲۰۲۲ دارند.

در قسمت اول این پادکست به معرفی ارزهای اتریم ، چین لینک ، کاردانو ، یونی سواپ و بی ان بی پرداختیم . برای اینکه بدونید 5 رمزارز با ارزش بعدی در سال 2022 چی هستند ، با قسمت دوم این پادکست همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر پنجشنبه 4 م آذر ماهتون بخیر من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 115 از رادیو اکسکوینو

قبل از شنیدن کامل این اپیزود، حواستون باشه که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست در هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی در بر نداره.

 تلاش ما در رادیو اکسکوینو اینه که با کیفیت‌ترین مطالب در حوزه رمز ارزها، بلاک‌چین و اقتصاد کریپتو را در اختیار مخاطبانمون قرا بدیم. پس، پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه گام بردارید.

راستی، اگه میخواید در مورد کریپتو، بلاک‌چین و انواع تحلیل‌های مورد استفاده تریدرها بیشتر بدونید، به وبلاگ ما به آدرس اکسکوینو دات‌کام اسلش بلاگ مراجعه کنید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادکستی مثل کست باکس و ناملیک مراجعه کنید.

مانا جای تعجب نداره که مانا یا دیسنترالند، در دوازده ماه گذشته بیش از ۵ هزار درصد رشد داشته، چرا که یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال توی حوزه متاورس و واقعیت مجازیه و همونطور که می‌دونید متاورس یکی از داغ ترین مباحث توی دنیای فناوری دیجیتاله.

تا جایی که موسس فیس بوک یعنی مارک زاکربرگ هم اسم فیس بوک رو به متا تغییر داده و قراره کلی سرمایه‌گذاری توی این حوزه انجام بده. پس ارزهای حوزه متاورس مثل مانا هم یکی از اون دسته ارزهایی‌ان که توی سال ۲۰۲۲ می‌تونن کلی سرمایه جذب کنن!

پولکادات

پولکادات هم یکی دیگه از آلت‌کوین‌های قابل توجهیه که توی سال ۲۰۲۱ عملکرد خیلی خوبی داشته. پولکادات که در زمینه ارتباط میان بلاک‌چین‌های مختلف فعالیت داره، اثبات کرده که می‌تونه از خیلی از رقبای جدی خودش سبقت بگیره. پس نگهداری اون توی کیف پول هولدرها، توسط خیلی از کارشناسا توصیه شده.

استلار

هدف استلار یا xlm، ایجاد ارتباط بین موسسات مالی و بانک‌ها و ارائه تراکنش‌های کم هزینه با استفاده از فناوری بلاک‌چینه. عدم داشتن حواشی قانونی مثل ریپل، باعث شد که استلار توی سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری رو تجربه کنه و انتظار میره این روند تا سال‌های بعد ادامه دار باشه.

سولانا

دلایل زیادی وجود داره که باعث شده سرمایه‌گذارا به سولانا توجه خاصی داشته باشن. سولانا به افراد، اجازه استفاده از اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و قراردادهای هوشمند رو میده و از طرف دیگه هم سرعت انجام تراکنش خیلی بالایی داره و از پس انجام ده‌ها هزار تراکنش در ثانیه برمیاد. سرعت بالای تراکنش‌های سولانا یکی از طلایی‌ترین کلیدهای موفقیت این رمز ارز در سال ۲۰۲۱ بوده.

آوه

آوه یا Aave هم یکی از رمز ارزهای پیشرو توی امور مالی غیرمتمرکز و وام دهیه. آوه یک بستر بزرگ و یک فضای جامعی از نقدینگی رو فراهم کرده تا افراد بتونن به ارائه وام یا دریافت وام بپردازن و سود خودشون رو از شبکه دریافت کنن. حجم معاملات روزانه این رمز ارز به طور میانگین به ۲۰۰ میلیون دلار میرسه و این مسئله نشون می‌ده که این رمز ارز توجه خیلی از تریدرها و سرمایه‌گذارا رو به خودش جلب کرده. خیلی از کارشناسا معتقدن که آوه میتونه بازدهی خیلی خوبی رو حتی تا آخر امسال داشته باشه.

خب دوستان به پایان قسمت دوم معرفی ارزهای برتر سال ۲۰۲۲ رسیدیم. امیدواریم که مطالب این دو پادکست براتون به اندازه کافی مفید بوده باشه و با کمک این اطلاعات تصمیم گیری بهتری برای سال ۲۰۲۲ داشته باشید.

فراموش نکنید که نظرات خودتون رو هم توی کپشن برای ما و سایر دوستان بنویسید تا بقیه هم بتونن از نقطه نظرات شما استفاده کنن.

همراهان همیشگی رادیو اکسکوینو خیلی ممنونم که در این اپیزود همراه ما بودید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

یک دیدگاه

  1. هیچکدوم……….از سال آینده میلادی برای نظم نوین جهانی تمام اقتصاد کشورها و رمز ارزهای دیجیتال به صفر میرسن.میگی نه؟اگه این مبود شماره ایمیل آیدی میزارم زنگ بزن هرچی دلت خواست بگو.از سال 2022 الی 31 مارس 2025 قحطی شروع و تموم میشه.ارزهای دیجیتال هم به زمین میشینه.اگه اینجوری نشد هرچی خواستید بگید.31 مارس 2025 هم شخصی که ازش تو قرآن به عنوان دجال یا لوسیفر نام برده ظهور میکنه و به قحطی پایان میده به عنوان امام زمان معرفی میشه.میگید نه بشینید و نگاه کنید….

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.