چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
بیت تورنت

قسمت هفتم بهترین توکن های زیر یک دلار برای سرمایه گذاری – پادکست

امروز، در جدیدترین اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، به معرفی یکی دیگر از رمزارزهای ارزشمند اما ارزان بازار پرداخته‌ایم. با شنیدن این اپیزود، با بیت‌تورنت (BTT) بیشتر آشنا خواهید شد.

پادکست امروز را بشنوید:

یکی از راه‌های کسب سود در کریپتو کارنسی پیدا کردن پروژه‌های با ارزشی هست که هنوز رشد واقعی خودشون را نداشتن و شما با خرید اونها و کمی صبر به راحتی پاداش زیرکی خودتون در سرمایه‌گذاری به موقع را خواهید دید. ما در 6 قسمت قبلی اپیزودهای قبلی به معرفی سلر، شیبا، گولم، ریف، انکر، زیلیکا، هولو هات، وی‌چِین ، استلار و دوج‌کوین پرداختیم. و حالا در اپیزود امروز میخوایم به بررسی و معرفی بیت تورنت بپردازیم.

اکسکوینویی ها سلام عصر 5شنبه 13 آبان ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و امروز مثل پنجشنبه هر هفته همراه شمام با پادکست های سریالی معرفی بهترین توکن های زیر یک دلار برای سرمایه گذاری

امروز در قسمت هفتم این پادکست به سراغ بررسی یه رمزارز زیر یک دلار دیگه میریم که شما می تونید اون رو در پلتفرم اکسکوینو خریداری کنید و با هولدشون در بلند مدت به سود خوبی برسید البته مثل همیشه باید یادآوری کنم که این مطلب یه توصیه مالی نیست و برای اتخاذ هر تصمیم مالی باید قبلش کلی مطالعه و تحقیق داشته باشید.

اگه یادتون باشه در قسمت اول از همین مجموعه گفتیم که از میان کلی کوین که در پلتفرم اکسکوینو قابل خرید و فروش هستن  هنوز هجده‌تاشون زیر یک دلار ارزش دارن و خیلی‌هاشون میتونن در بلندمدت هولدرهاشونو میلیاردر کنن.

بیت تورنت با نماد BTT  یک توکن تی‌آر‌سی تِن هست که برای توانمند سازی یک سری از محبوب ترین پروتکل‌ها و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز در جهان ایجاد شده.

بیت‌تورنت اسپید، بیت‌تورنت فایل سیستم و دی‌لایو چند تا از اپلیکیشن‌های غیر متمرکزی هستن که از کوین بیت‌تورنت استفاده میکنن.

قیمت فعلی این توکن الان بیش از ۷۲ درصد پایین تر از رکورد تاریخی قیمتش که 1 سنت و ۳ میل بوده، هست اما هنوز افراد زیادی هستن که معتقدن قیمت فعلی این کوین خیلی کمتر از ارزش واقعیش هست و پتانسیل رشد بی‌نظیری در انتظار اون هست.

هر چند که پیش بینی قیمت در دنیای کریپتو خیلی سخته، اما کارشناسایی هستن که معتقدن این کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ از قیمت یک سنت عبور خواهد کرد.

این کوین با حجم بازار ۲.۴ میلیارد دلار در رده پنجاه ونهم جدول رمز ارزها قرار داره و سلطه بازارش ۹ صدم درصد هست.

در مورد تاریخچه بیت تورنت جالبه بدونین که این پروژه اولش هیچ ربطی به کریپتوکارنسی نداشته و اصلا در زمان راه‌اندازیش هنوز بیت‌کوینی وجود نداشت.

بیت تورنت یه شرکته که از سال ۲۰۰۴  به عنوان یک تکنولوژی شروع به فعالیت کرده و رسالت اولیه اش فراهم کردن بستری بوده برای به اشتراک گذاشتن سریع‌تر و راحت‌تر فایل‌های با حجم بالا.

این پروژه اولین بار در سال ۲۰۰۱ میلادی توسط برم کوهن برنامه‌نویس آمریکایی و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون نوشته شد.

کوهن نسخه بتای پروتکل بیت تورنت را در تابستان ۲۰۰۲ منتشر کرد و درنهایت در پاییز ۲۰۰۴ شرکت بیت‌تورنت را به همراه شریکش اشوین نوین به صورت رسمی تاسیس کرد.

در واقع ورود بیت تورنت به دنیای رمز ارزها زمانی بود که جاستین سان، مدیر عامل ترون، با خرید شرکت بیت تورنت در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۸، تصمیم گرفت برای بزرگترین پروتکل اشتراک‌گذاری فایل‌ها در دنیا، توکنی ایجاد کنه و سیستم تشویقی‌ای در آن قرار بده تا چالش عدم انگیزه کاربرا برای به اشتراک‌گذاری فایلها را حل کنه.

در واقع در بیت‌تورنت همه انگیزه دانلود داشتن ولی انگیزه‌ایی برای آپلود یا به اشتراک‌گذاری بی اجر و مزد فایل‌ها نداشتن.

هدف از اضافه کردن توکن در پلتفرم غیرمتمرکز و همتا به همتای بیت تورنت این بود که پلتفرمی ایجاد شه که کاربران از طریق اون بتونن بابت خدماتی که دریافت می‌کنن، هزینه پرداخت کنن و از طرف دیگر کاربرایی که پهنای باند یا سایر منابع خود را از طریق این پلتفرم در اختیار بقیه قرار می‌دن، بتونند با توکن بیت تورنت، درآمد کسب کنن.

بعضی منابع میگن پلتفرم دانلود و به اشتراک‌گذاری فایل های بیت تورنت بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان داره و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در ماه ازش استفاد میکنن.

خود بیانیه رسمی این شرکت میگه بیت تورنت در حال حاضر بزرگترین پروتکل ارتباط همتا به همتا غیر متمرکز در جهان هست.

عرضه در گردش این کوین در حدود ۶۶۰ میلیارد بی‌تی‌تی هست، در حالیکه عرضه کلش ۹۹۰ میلیارد بی‌تی‌تی هست.

عرضه اولیه این توکن در صرافی‌ها سه سال پیش در فاصله بین ۲۸ ژانویه تا سوم فوریه ۲۰۱۹ انجام شد که طی اون ۳۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون بی‌تی‌تی یعنی بیش از سه و نیم درصد از عرضه کل بیت تورنت فروخته شد.

و یه نکته پایانی در معرفی بیت تورنت اینکه در حالیکه تراکنش فایلها در بیت تورنت از طریق نرم افزار بیت تورنت انجام میشه اما این شبکه برای ثبت رکورد تراکنش‌های توکن بی‌تی‌تی به بلاک‌چین ترون وابسته هست. خوب دوستان به ما بگید آیا شما در این پروژه سرمایه‌گذاری کردید یا نه؟ 

همراهان عزیز رادیو اکسکوینو ضمن تشکر از همراهی شما تا این بخش از پادکست، به اطلاعتون میرسونم که شما میتونید برای شنیدن پادکست های ما به کانال ما در کست باکس و ناملیک مراجعه کنید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.