قسمت چهارم بهترین توکن های زیر یک دلار برای سرمایه گذاری – پادکست

کدام توکن ارزان‌تر از یک دلار ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟
در ادامه بحث شیرین معرفی ارزهای زیر یک دلار با پتانسیل رشد بالا، امروز به معرفی دو ارز زیلیکا و هولو پرداخته‌ایم. با ما با قسمت چهارم این سری پادکست همراه باشید.

پادکست امروز را بشنوید:

یکی از راه‌های کسب سود در کریپتو کارنسی پیدا کردن پروژه‌های با ارزشی هست که هنوز رشد واقعی خودشون را نداشتن و شما با خرید اونها و کمی صبر به راحتی پاداش زیرکی خودتون در سرمایه‌گذاری به موقع را خواهید دید. در سه قسمت قبل به بررسی توکن های سلر، شیبا، گولم ، ریف و انکر پرداختیم . برای آشنایی با دو توکن زیر یه دلار دیگه با این قسمت از رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اکسکوینی‌ها سلام عصر پنجشنبه 15 مهر ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و امروز در اپیزود 68 م  از رادیو اکسکوینو مثل 5 شنبه هر هفته به سراغ بحث معرفی رمز‌ارزهایی که هنوز قیمتشون به بالای یک دلار نرفته و شما به راحتی می‌تونید اونا را در پلتفرم اکسکوینو بخرید و با هولدشون در بلند مدت به سود خوبی برسید. مثل همیشه باید یادآوری کنم که این مطلب یک توصیه مالی نیست و برای اتخاذ هر تصمیم مالی باید قبلش کلی مطالعه کنید. در این اپیزود قصد دارم که دو پروژه مهم رو بهتون معرفی کنم.

رمز ارز زیلیکا اولین پروژه‌ایی هست که در این اپیزود بهش می‌پردازم. ایده زیلیکا در دانشگاه ملی سنگاپور متولد شد. جایی که یه تیم از دانشگاهی‌ها، کارآفرین‌ها و مهندس‌ها به هم ملحق شدن و فناوری مورد نظرشون را با گرفتن فیدبک از اساتید و محققان دانشگاهی ارتقا دادن.

در راس این پروژه دکتر آمریت کومار قرار داره که تحقیقات علمی این پروژه را هم رهبری میکنه.

در راس تیم اکوسیستم زیلیکا، پنج نفر قرار دارن که به توسعه اکوسیستم این پلتفرم مشغولن.

تیم پلتفرم که ده نفر اعضای شاخص داره از مهندسان و دِوِلُپرهایی تشکیل شده که مسئولیت طراحی، ساخت و مدیریت زیرساخت‌های اصلی پلتفرم زیلیکا را بر عهده دارن.

شبکه اصلی این پروژه از ابتدای سال ۲۰۱۹ در ژانویه شروع به کار کرد و اولین پلتفرم بلاک‌چین عمومی جهان بود که به طور موفقیت‌آمیزی از شاردینگ برای یک راه‌حل توسعه‌پذیری استفاده کرد. نقشه راه برای تحقیق و توسعه این پروژه در سایت این شرکت به آدرس زیلیکا دات کام موجوده و می‌تونید با مراجعه به این سند ببینید قراره این پروژه به کدوم سمت بره.

اما شاردینگ که یکی از ویژگی‌های مقیاس پذیری این پروژه هست چیه؟ شاردینگ نوعی پارتیشن‌بندی پایگاه داده ست که از اون به عنوان پارتیشن‌بندی افقی نیز یاد می‌شود.

فرایند شاردینگ شامل شکستن یک پایگاه‌ داده بسیار بزرگ به اجزای کوچکتر و قابل مدیریته. اجرای شاردینگ با هدف بهبود عملکرد و کاهش زمان پاسخ‌دهی انجام می‌شه.

زیلیکا از یه زبان قراردادهوشمند خاص خودش به نام اسکیلا استفاده میکنه که از اصول طراحی برنامه فانکشنال استفاده میکنه.

فرآیند ماینینگ در زیلیکا بسیار سریعتره و به لطف سازوکار اجماع خاص زیلیکا، با آلودگی زیست محیطی کمتری انجام میشه.

زیلیکا با نماد اختصاری ZIL  ، ارزش بازارش از یک میلیارد دلار هم عبور کرده در رتبه ۸۶ بازار قرار داشته و سهم چهار صدم درصدی از کل بازار را در اختیار داره. ارزش فعلی این رمز ارز در حدود ده سنت است.

پروژه بعدی که میخوایم در موردش صحبت کنیم هولو هست.

هولو با نماد اختصاری هات با ارزش بازار بیشتر از ۱.۵ میلیارد دلار، در رتبه شصت و هفتم بازار قرار داشته و سهم هفت صدم درصدی از کل بازار را در اختیار داره و ارزش فعلیش در حدود ۹ میل هست.

هولو در چند ماه آغازین 2021 بیش از 5000 درصد رشد قیمت داشت و در چهارم آوریل ارزش اون به ۲ سنت رسید. ارز دیجیتال هولو برای ایجاد یک اینترنت توزیع شده با در نظر گرفتن استقلال کاربر ساخته شده. هولو با تغییر در نحوه توزیع، ذخیره و پردازش داده‌ها، ارتباطات بین افراد را کاملاً تغییر ‌می‌ده.

بلاکچین هولو در حال ایجاد پلتفرمیه که یه  پل ارتباطی بین کاربران هولو و اینترنت سنتی باشه. همچنین ارز دیجیتال HOT روش‌های کارآمد‌‌تر و ارزان‌‌تری را به توسعه‌دهندگان برای بلاکچین‌ها ارائه ‌می‌ده. علاوه بر این، هات هزینه‌های عملیاتی بسیار کمتر و تأیید نهایی سریع ‌‌تراکنش‌ها بدون الگوریتم‌های اجماع سنتی را فراهم کرده. همه اینها به لطف جدول هش توزیع شده امکان‌پذیره.

پلتفرم هولو به شیوه کاملا مستقل از یک معماری عامل محور استفاده می‌کنه. در این نوع ساختار هر عاملی سعی می‌کنه  به بلاکچین عمومی خود متصل بشه؛ بعد برنامه‌های خودش را اجرا کنه؛ این مکانیسم با طراحی داده محور بلاکچین‌های قدیمی بسیار متفاوت است و عملکرد جداگانه‌ای دارد.

خوب دوستان حالا شما به ما بگید که تا به حال از این رمزارزهایی که معرفی کردیم، در کدوم از رمز ارزهای سرمایه‌گذاری کردید؟

ضمنا شما میتونید از حالا به بعد برای شنیدن پادکست های ما به همه اپلیکیشن های پادکست از جمله کست باکس و ناملیک مراجعه کنید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.