قیمت بیت کوین و اتریوم و ریپل

قیمت بیت کوین و اتریوم و ریپل (10 اردیبهشت)

در روز سه شنبه، تاریخ 30 آپریل، بازار ارز دیجیتال پس از تجربه یک کاهش قیمت دوباره توانست روند صعودی را طی کند. دیروز از میان 20 ارز دیجیتال برتر، IOTA تنها ارزی بود که با رقم 4.3 درصد، کاهش قیمت داشت. در سمت دیگر لایت کوین در 24 ساعت گذشته با رشد 7.17 درصدی بیشترین افزایش قیمت را در زمان پرس داشته است. بررسی قیمت بیت کوین و اتریوم و ریپل را در این مقاله بخوانید.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین دوباره مرز 5300 دلار را شکست و به رقم 5353 دلار رسید. در زمان پرس، بیت کوین به بیشتر از 1.55 درصد در 24 ساعت گذشته رسیده و با رقم 5321 دلار معامله شده است. قیمت بیت کوین هم مانند اکثر 20 ارز دیجیتال برتر، هفته گذشته 5 درصد کاهش قیمت داشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

قیمت اتریوم

طبق گزارشات مارکت کپ، ارز دیجیتال اتریوم هم با رشد 2.3 درصدی به رقم 159.21 دلار در زمان پرس رسیده است و آلت کوین‌های برتر طی هفته گذشته کاهش قیمت 8.36 درصدی داشته‌اند. روز گذشته کارآفرین تکنولوژی و مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک (elon mask) ، مکالمه ای با یکی از بنیان‌گذاران اتر به نام ویتالیک بوترین (vitalik buterin)، با عنوان اتریوم در توییتر داشت.

قیمت اتریوم

قیمت ریپل

ارز دیجیتال ریپل هم طبق گزارش‌های مارکت کپ، سومین ارز دیجیتال برتر است که با رشد قیمت 5.1 درصدی خود در زمان پرس، به رقم 0.309 دلار رسیده است. اگرچه قیمت ریپل هنوز در طول هفته گذشته کاهش 4.66 درصدی داشته است. اخیرا بزرگ‌ترین صرافی سهام جهان به نام نزدک (nasdaq)، شاخص قیمت ریپل (XRRLX) را به خدمات داده جهانی خود اضافه کرده است.

قیمت ریپل

رقم کل سرمایه گذاری بازار که از شروع روز، 169 میلیارد دلار بود، به رقم 173 میلیارد دلار رسیده است.

قیمت ریپل

تحلیل قیمت ارز دیجیتال

اخیرا تام لی( Tom lee)، موسس مشاوران جهانی فانداستارت، به دنبال پیش بینی بازار گاوی برای ارزهای دیجیتال گفت که قیمت‌ ارز دیجیتال تا سال 2020 به بالاترین رقم خود خواهد رسید.

پیش از این، کوین تلگراف طی گزارشی اعلام کرد که شرکت فلز‌های قیمتی که بر مبنای بلاک چین کار می‌کند، مدیر اجرایی اسبق خود، جی پی مورگان چیس (jp morgan chase) را به عنوان مدیر عامل جدید خود برگزیده است. همچنین دیروز صرافی ارز دیجیتال امریکایی با نام ErisX ، اعلام کرد که بازار محلی خود را  به صورت عمومی راه اندازی کرده است.
به گزارش CNBC بعد از افزایش قیمت ارز دیجیتال ، بازار سهام ایالت متحده افت کرد. در زمان پرس، ناسداک 0.9 درصد کاهش داشته است ولی (SPX) و (DJIA)  حدود 0.1 درصد افزایش داشته‌اند.

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.