پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
قیمت بیت کوین

آیا احتمال افزایش قیمت بیت کوین پس از هالوینگ وجود دارد؟

فشار فروش قبل از هالوینگ و کاهش قیمت آن سبب شد بسیاری از سرمایه‌گذاران با در نظر گرفتن احتمال رالی افزایش قیمت بعد از هالوینگ وارد این بازار مالی شوند.

پس از هالوینگ کاهش یا افزایش قیمت؟

نمودار تکنیکال قیمت بیت کوین از تثبیت قیمت این طلای دیجیتال طی فرآیند هالوینگ خبر می‌دهد.

کاهش قیمت بیت کوین طی هفته گذشته از سطح 10,000 دلار شکل گرفت. در حالی که بسیاری از تحلیلگران با خوش بینی منتظر گذشتن بیت کوین از سطح 10,000 دلار و حفظ سود در بالای این محدوده بودند، برخی دیگر با حفظ دیدگاه نزولی خود معتقد بودند بازگشت قیمت از سطح مذکور احتمالا به دلیل حمایت نشدن از روند صعودی شکل گرفته بود. قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا در کمتر از 2 ساعت با کاهش 2,000 دلاری همراه بود. چندین سطح حمایت آزمایشی از جمله 9,500، 9,000 و 8,400 دلار نیز در مسیر کاهش قیمت بیت کوین به سمت 8,100 دلار به چشم میخوردند.

قیمت بیت کوین

افزایش قیمت ناگهانی قیمت بیت کوین به سمت محدوده 10,000 دلار طی هفته گذشته بسیاری از سرمایه‌گذاران را شگفت زده کرد. با اینکه بسیاری از کارشناسان منتظر افزایش قیمت بیت کوین بودند ولی زمان این اتفاق را بعد از هالوینگ پیش بینی می‌کردند. برخی معتقدند کاهش قیمت بیت کوین به سمت محدوده 8,000 دلار به معنی ورود بسیاری از سرمایه‌گذاران با هدف افزایش قیمت پس از هالوینگ در سطوح پایین است.

سطوح کلیدی قیمت بیت کوین

هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم قیمت بیت کوین در محدوده 8,707 دلار قرار دارد و فشار فروش در محدوده 8,900 دلار توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. گاوها هم با سطح مقاومت در سطح فیبوناجی 61.8 درصدی دست و پنجه نرم می‌کنند. درست کمی پایین‌تر از محدوده ذکر شده، در تایم فریم 4 ساعته نیز شاخص میانگین متحرک ساده 50 روزه قرار دارد. سطوح کلیدی 8,000 و 8,500 دلار نیز از سطوح بسیار مهم برای بالا رفتن قیمت بیت کوین محسوب می‌شود.

قیمت بیت کوین

با توجه به رفتار قیمت بیت کوین طی چند روز اخیر، احتمال تثبیت قیمت هنگام شکل گیری هالوینگ وجود دارد. شاخص قدرت نسبی پس از تجربه بهبود نسبی در حال حرکت به سمت محدوده 30 است. در آخر می‌توان گفت با توجه به حجم معاملات کم انجام شده در بازار، حرکت انفجاری و رالی افزایش قیمت قدرتمند بعید به نظر می‌رسد.

 

منبع: coingape

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.