سه‌شنبه 28 فروردین 1403
قیمت بیت کوین

8,000 دلار، مقصد بعدی بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در 72 ساعت گذشته در محدوده بالای 7,000 دلار قرار داشت. بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده دنیا در تلاش است با گذشتن از این سطح و افزایش مومنتوم خود، تمام خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا و سقوط قیمت خود در اواسط ماه مارس را جبران کند. بیت کوین تمام تلاش خود را برای رسیدن به سطح 7,200 دلار به کار بسته است و در حال حاضر در چند قدمی این سطح قرار دارد.

صندوق‌های پوشش ریسک و کمک‌های نقدی آمریکا محرک رسیدن قیمت بیت کوین به 8,000 دلار

در حال حاضر و هنگام نگارش این مطلب شهروندان ایالات متحده آمریکا چک‌های محرک 1,200 دلاری محرک اقتصادی دولت با هدف کاهش اثرات اقتصادی ویروس کرونا را دریافت می‌کنند. . تخمین زده می شود تا امروز ( 18 آوریل ) حدود 80 میلیون آمریکایی  ، این وجوه را در حساب‌های بانکی خود دریافت کرده‌اند.

از طرفی صرافی‌های رمز نگاری بزرگی مانند کوین بیس ( Coinbase ) واریزی‌های 1,200 دلاری خود را تجربه می‌کند. برایان آرمسترانگ ( Brian Armstrong ) مدیرعامل و بنیانگذار این صرافی اخیرا توییتی حاوی یک نمودار منتشر کرده و در آن به افزایش معاملات مربوط به خرید یا سپرده‌گذاری با ارزش 1,200 دلار اشاره کرد.

قییمت بیت کوین

به علاوه تیم Grayscale Capital در آخرین گزارش سه ماهه خود خاطرنشان کردند که در سه ماهه اول سال 2020 چیزی حدود 503.7 میلیون دلار در محصولات این شرکت با میانگین هفتگی 30 میلیون دلار بیت کوین سرمایه‌گذاری شده است. به اعتقاد آن‌ها این تیم حدود 1.7 درصد از کل بیت کوین در گردش جهان را در اختیار خود دارد.

قیمت بیت کوین

آیا نشانه‌های بیت کوین 8,000 دلاری وجود دارد؟

از آنجا که کمک‌های نقدی ایالات متحده آمریکا به شکل ارزهای دیجیتال در حساب‌های کریپتویی آن‌ها می‌چرخد، خرید بیت کوین قبل از شروع هالوینگ هم به نظر موضوع هیجان انگیزی برای آن‌ها خواهد بود. بحران اقتصادی فعلی در سراسر جهان چیزی است که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده است و به نظر می‌رسد بیت کوین گزینه خوبی برای حفظ ارزش فیات هنگام بروز تورم است. افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی  در گزارش سه ماهه گری اسکیل به وضوح قابل مشاهده است.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

با نگاهی به نمودار بیت کوین/دلار 6 ماهه زیر، می‌توانیم سطوح حمایتی  7,050، 6,900، 6,800 و 6,600  دلاری را مشاهده کنیم.

از طرفی سطوح مقاومتی 7,200، 7,300، 7,450، 7,650 و 7,950 دلار هم مانع از رسیدن قیمت بیت کوین به 8,000 دلار می‌شوند.

شاخص میانگین متحرک در محدوده بالای 50، 100 و 200 MA قرار دارد که این موارد را می‌توان به عنوان نشانه‌های بازار صعودی در نظر گرفت. قرار گرفتن شاخص مکدی و حجم معاملات انجام شده در محدوده سبز رنگ علاقه زیاد به خرید بیت کوین را خاطر نشان می‌کند. MFI در محدوده 70 قرار داشته و به فشارهای احتمالی برای رسیدن به محدوده 7,300 یا 7,450 دلار اشاره می‌کند.

دیدگاه‌های خوش بینانه

با این حال اتریوم ورلد نیوز ( Ethereum World News ) به طور مدام احتمال ورود بیت کوین به محدوده خرسی به علت شیوع مرگبار ویروس COVID19 و بحران اقتصادی سراسر جهان را به خوانندگان هشدار می‌دهد.

همچنین به خوانندگان و تجار یادآور می شود كه حد ضرر كافی برای محافظت از دارایی‌های خود را مورد توجه قرار دهند.

منبع: ethereumworldnews.com

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.