به عقیده کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، قیمت لایت کوین در روزهای آینده در وضعیت Bullish قرار خواهد گرفت

قیمت لایت کوین در روزهای آینده در وضعیت Bullish قرار خواهد گرفت

به عقیده کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، قیمت لایت کوین در روزهای آینده در وضعیت Bullish قرار خواهد گرفت

دوره کاهش قیمت ارزهای دیجیتال و شرایط قیمت لایت کوین

در روزهایی که اکثر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، در وضعیت کاهش قیمت قرار دارند و  ارزش و قیمت سهام ارزهای دیجیتال بطور چشم گیری کاهش یافته است، همه‌‏ی سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، به دنبال راهی برای تبدیل ضررهای مالی خود به سود هستند تا بدین ترتیب بتوانند در شرایط بد بازار نیز به کسب درآمد بپردازند. در این بین سرمایه‏ گذاران خبرهای مربوط به ارزهای دیجیتال مختلف موجود در بازار را با جدیت تمام زیر نظر دارند تا در صورت بروز اتفاقات و فعل و انفعالات مثبت در مورد هر یک از ارزهای دیجیتال، به سرعت نسبت به خرید و در ادامه فروش آن در بازار اقدام نمایند تا بتوانند بدین وسیله به سود برسند.

جایگاه و قیمت لایت کوین در هفتمین سال حضور در بازار ارزدیجیتال

در این بین، گویا یکی از فعل و انفعالات صورت گرفته مثبت، مربوط به ارز دیجیتال لایت کوین می‌‏باشد که در ادامه به توضیح و بررسی چرایی این موضوع خواهیم پرداخت. در شرایط فعلی ارز دیجیتال لایت کوین، وارد هفتمین سال حضور و فعالیت خود در بازار ارزهای دیجیتال شده است. این ارز دیجیتال که در ابتدای پیدایش و ظهور خود در بازار، به عنوان یک ” altcoin ” وارد رقابت در بازار ارزهای دیجیتال شده بود، با وجود آن  نتوانست به جایگاه ‏مناسبی در بازار برسد ولی همچنان توانسته با ثبات و در مدت زمان قابل توجهی به راه خود ادامه دهد.

لایت کوین و اثبات قدرت حیات در بازار ارزهای دیجیتال

به طوری که لایت کوین توانسته در مدت 7 سال حضور خود در بازار ارزهای دیجیتال، به همان نسبت سال‏‌های قبلی، جزء یکی از برترین ارزهای دیجیتال در بازار باشد. این درحالی است که بسیاری از ” altcoin “های دیگر وارد شده در بازار، حتی یک سال هم  قادر به ادامه حیات و فعالیت خود در بازار نبوده اند. از طرفی دیگر قیمت لایت کوین حدود چند ماه قبل در یکی از بهترین رکورد های خود ، به چندین برابر مقدار فعلی رسید  ولی در شرایط فعلی،  همانند بسیاری از دیگر ارزهای دیجیتال موجود همچون بیت کوین ، در وضعیت کاهش قیمت قرار دارد.

حال در روزهای اخیر، گویا لایت کوین، قرار است به مانند روزهای پر رونق قبلی خود، رفتارهای مثبت دیگری را از خود نشان دهد. بدین صورت که بر اساس پیش بینی‏ های صورت گرفته و افزایش احتمالی حجم مبادلات صورت گرفته در مورد این ارز دیجیتال، به احتمال زیاد در روزهای آینده، ممکن است شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازار باشیم.

پیش بینی افزایش قیمت لایت کوین

در این بین به عقیده‏ ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، دلیل پیش بینی  این افزایش احتمالی قیمت لایت کوین، مربوط به افزایش حجم مبادلات صورت گرفته در مورد این ارز می‏‌باشد که حتی در روزهای آینده نیز باید شاهد افزایش هر چه بیش‏تر این مبادلات باشیم. چرا که در روزهای گذشته، حساب کاربری صرافی ” Gemini ” در توئیتر اعلام کرد که این صرافی آنلاین ارز دیجیتال، بالاخره قصد دارد ارز دیجیتال لایت کوین را به لیست ارزهای موجود در صرافی خود در راستای ایجاد امکان مبادله و خرید و فروش این ارز توسط سرمایه‏ گذاران قرار دهد.

به عقیده‏ ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، انتشار چنین خبر مثبتی در مورد لایت کوین، در گام اول باعث شده است تا این ارز دیجیتال در روزهای اخیر، به یکی از ارزهای محبوب در بین سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال تبدیل گردد. چرا که انتشار چنین خبری به صورت اتوماتیک باعث شده است که سرمایه‏ گذاران بازار اقدام به خرید لایت کوین کنند. زیرا می‌‏دانند که با خرید ارزان لایت کوین که امروز نیز با کاهش دو دهم درصدی روبروست و گران شدن بسیار محتمل آن در روزهای آینده، به سود خواهند رسید.

سرمایه گذاران در انتظار تحقق پیش بینی نوسان bullish  در قیمت لایت کوین

البته از آن جایی که خبر منتشر شده، مربوط به  تعطیلات آخر هفته در سراسر دنیاست. هنوز شوک بزرگ وارده شده به لایت کوین، به روزهای کاری وسط هفته، موکول شده است. تا با وارد شدن این شوک، شاهد افزایش قیمت این ارز دیجیتال هر چند در اندازه‏ های کوچک باشیم. چرا که همانطور که می‌‏دانید در روزهای تعطیل، عموماً  خریدهای صورت گرفته با ارزهای ” fiat ” به میزان پایینی بوده و از این رو کارشناسان ارز دیجیتال، در طول هفته ی پیش رو منتظر تحقق پیش بینی جهش و نوسان ” bullish “، در مورد قیمت لایت کوین هستند.

درحال حاضر که  اکثر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین  در شرایط نامناسبی نسبت به کلیت قیمت های مورد انتظار خود  قرار دارند، افزایش قیمت  لایت کوین می‌‏تواند باعث ایجاد فرصت مناسبی در راستای جبران ضررهای مالی به وجود آمده‏ ی اخیر باشد. البته توجه داشته باشید که ارز دیجیتال لایت کوین، همواره به عنوان ارزی در بازار بوده که باعث کسب سود و درآمد برای سرمایه‏ گذارانش شده هرچند  این افزایش قیمت‏ ها و در راستای آن سودهای بدست آمده، در اندازه‏ های کوچکی بوده ‏اند. ولی باز این وضعیت کاهش قیمت درست بعد از پیش بینی افزایش قیمت در روزهای اخیر نیز کماکان  فرصت خوبی برای سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، در رمینه خرید این ارز تلقی می‏‌گردد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.