قیمت هدف بعدی بیت کوین،7,400 دلار

برخلاف پیش بینی صاحب نظران بیت کوین، بزرگ‌ترین رمز ارز دنیا روزهای پایانی سال 2019 را در محدوده زیر 10,000 دلار سپری کرد. با وجود ناتوانی ارز دیجیتال بیت کوین برای تغییر روند نزولی که از تاریخ 26 ژوئن آغاز شده و تا کنون تاثیر بسیار زیادی بر قیمت این ارز دیجیتال گذاشته است، حرکات اخیر بیت کوین را می‌توان قوت قلبی برای معامله‌گران و سرمایه گذاران این ارز دیجیتال در نظر گرفت.

ارز دیجیتال بیت کوین

آیا بیت کوین نوسان قابل توجهی طی روزهای آینده خواهد داشت؟

با دقت در نمودار قیمت ارز دیجیتال بیت کوین می‌بینیم که پهنای باند شاخص بولینگر در حال کمتر شدن است. در حقیقت فشرده شدن پهنای باند شاخص بولینگر می‌تواند به معنی شروع نوسانات قدرتمند طی چند روز آینده باشد.

ارز دیجیتال بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر در محدوده گلدن پاکت ( golden pocket ) قرار دارد. منطقه گلدن پاکت به محدوده بین سطوح بازگشتی فیبوناجی 0.65 و 0.68  درجه گفته می‌شود ولی با این حال تشخیص اینکه بازار این رمز ارز در حال حاضر در محدوده خرسی یا گاوی قرار دارد، تا حد زیادی به دیدگاه معامله‌گران بستگی دارد.

برخی افراد بر این باورند جای گرفتن قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در این محدوده به منزله شکل‌گیری موقعیت فروش بوده و برخی دیگر معتقدند قرار گرفتن قیمت بیت کوین در این محدوده شانس جهش قیمت رمز ارز ها را افزایش خواهد داد.

افزایش قیمت بیت کوین

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر در محدوده بالای شاخص میانگین متحرک شاخص باند بولینگر قرار دارد و وضعیت شاخص PVPR نیز حاکی از آن است قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا با یک سطح حمایت در محدوده 7,200 دلار ( بیت کوین در حال حاضر به مدت چهار روز متوالی در این محدوده قرار دارد ) روبه رو است.

بنابراین به نظر می‌رسد ارز دیجیتال بیت کوین در مسیر خود برای رسیدن به قیمت 7,400 دلار قرار دارد که این ارز دیجیتال برای تبدیل این سطح مقاومت به  سطح حمایت، طی هفته‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام داده است.

سطوح مقاومت کلیدی که باید به سطوح حمایت تبدیل شوند

نشانه‌های صعودی کوتاه مدت را می‌توان در نمودار 6 ساعته و جایی که شاخص مکدی ( MACD ) در نزدیکی یک تقاطع گاوی قرار دارد تشخیص داد.

تحلیل گران همچنین الگوی سه سرباز سفید ( three white soldiers  ) را در نمودار 6 ساعته قیمت این ارز دیجیتال مشاهده می‌کنند. یکی از صاحب نظران ارزهای دیجیتال اخیرا عنوان کرده است که این الگو توانایی تغییر دادن جهت روند را در کوتاه مدت خواهد داشت.

معامله‌گرانی که شاخص میانگین متحرک را مبنای کار خود قرار داده‌اند واگرایی میانگین متحرک را در تایم فریم 6 ساعته مشاهده خواهند کرد. در نمودار روزانه نیز قیمت این ارز دیجیتال بین شاخص میانگین متحرک 12 و 26 روزه در تنگنا قرار گرفته است.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

در حالی که مومنتوم این رمز ارز در حال افزایش است، ارز دیجیتال بیت کوین برای دسترسی به سطح مقاومت 7,400 دلار ابتدا باید قیمت را در محدوده 7,290 تا 7,300  دلار تثبیت کند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.