معرفی کامل ارز دیجیتال متاهیرو METAHERO به همراه پیش بینی قیمت

ارز دیجیتال متا‌هیرو یک انقلاب در حوزه گیمینگ و ان اف تیNFT است که با نماد HERO در مارکت ارز‌های دیجیتال شناخته می‌شود. در ادامه به بررسی ارز‌‌‌ دیجیتال متاهیرو میپردازیم و درباره توکن، تیم پروژه، توکنومیک، امنیت شبکه، کیف پول‌ها و قیمت و آینده آن صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

ارز دیجیتال متاهیرو Metahero چیست؟

متاهیرو که در ژوئن ۲۰۲۱ با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون دلاری راه اندازی شد. متاهیرو توکنی برای کاهش تورم است که فناوری اسکن و مدل سازی سه بعدی را به بازار عرضه می‌کند که آواتارهای سه بعدی فوق العاده واقع گرایانه و موارد مجازی را برای استفاده در رسانه‌های اجتماعی، بازی‌ها، واقعیت مجازی، مد، هنر و پزشکی استفاده می‌کند. این تکنولوژی همچنین امکان ایجاد ان اف تی از آثار هنری و مجموعه‌های دنیای واقعی را فراهم می‌کند.

متاهیرو با رهبر حوزه اسکن سه بعدی یعنی وولف استودیوWolf Studio در حال همکاری است. این فناوری پیشرفته به طور گسترده‌ای آزمایش شد و توسط نام‌های بزرگ صنعت مورد استفاده قرار گرفت. اخیرا، سی دی پروجکت CD Projekt شخصیت‌هایی را برای بازی جدید خود سایبر پانک ۲۰۷۷ CyberPunk 2077 خلق کرده است.

این فناوری قدرتمند با بازار و یک اکوسیستم مبتنی بر رمزارز تورمی ادغام می‌شود تا به کاربران، گیمرها، هنرمندان و کارآفرینان دسترسی مستقیم به فرصت های مجازی آینده را ارائه دهد. نبوغ و نسل بعدی فناوری وولف استودیوز Wolf Studios همراه با تخصص متاهیرو در زمینه ساخت شرکت‌های فناوری، متاهیرو را به یکی از داغ‌ترین پروژه‌های ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ تبدیل خواهد کرد.

توکن هیرو HERO چگونه کار می‌کند؟

هیرو یک توکن کاربردی است که به کاربران اجازه دسترسی به اکوسیستم متاهیرو را می‌دهد. این توکن دارای ویژگی تورم‌زایی است که در طی زمان باعث کاهش موجودی کل هیرو خواهد شد و در معامله ۰ تا ۱۰ درصد کارمزد دارد و بخشی از این توکن در هر تراکنش بین همه دارندگان هیرو توزیع و بخشی هم برای همیشه سوزانده می‌شود. جالب است بدانید مقداری هیرو به صورت خودکار در استخرهای نقدینگی قفل می‌شود و زمانی که نقدینگی به بیش از ۱۰ هزار دلار رسید، امکان خرید توکن و فرایند توکن سوزی مجدد آغاز می‌شود.

نکته مهم دیگر در رابطه با توکن هیرو این است که فقط می‌توان از آن برای انجام معاملات در اکوسیستم برای کاربردهای دنیای واقعی استفاده کرد. به این صورت که کاربران برای پرداخت هزینه‌های مربوط به اسکن سه بعدی می‌توانند پرداخت های خود را با توکن هیرو انجام دهند.

نمای قیمتی هیرو

مزایده توکن هیرو در ماه ژوئن ۲۰۲۱ و از طریق پلتفرم تنست جمز Tenset Gems صورت گرفت. لازم به ذکر است که راه اندازی و پیش‌فروش آن از طریق پنکیک سواپ در ماه جولای انجام شد. موجودی کل این توکن ۱۰ میلیارد است و برای جلوگیری از سقوط ناگهانی قیمت از یک مکانسیسم قفل کننده استفاده می‌کند.

با توجه به تمرکز پروژه بر پذیرش در مقیاس گسترده، متاهیرو نیازمند محیطی با تراکنش‌های به صرفه و سریع است. بر اساس صحبت‌های تیم این پروژه، توکن هیرو با هدف مقیاس پذیری و فراگیری در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شد.

توکن هیرو چگونه کار می‌کند؟
توکن هیرو HERO چگونه کار می‌کند؟

تیم پروژه

رابرت گرین Robert Gryn، بنیانگذار و مدیر عامل متاهیرو، یک کارآفرین در حوزه فناوری و یک مدیرعامل استارت آپ است. او پروژه‌‌های متعددی را هم از طریق خود و هم از طریق سرمایه اولیه رشد داده است و حتی از سوی شرکت آمریکایی فوربس Forbes و روزنامه فایننشال تایمز Financial times به رسمیت شناخته شده است. او سبب رشد برخی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در اروپا شده است که برخی از آن‌ها رشد بیش از ۱۳۰۰۰ درصدی دارند.

داستان متاهیرو با شرکت کد وایز Codewise آغاز می‌شود. کد وایز در سال ۲۰۲۰ شروع به کار کرد و رابرت گرین مدیرعامل آن با ۱۰ میلیون دلار متعهد شد تا به دنبال عملی کردن رویای خود در متاورس برود با اینکه متاهیرو در سال ۲۰۲۱ شکل گرفت اما گرین از قبل به شدت درگیر وب ۳ بوده است. وی همچنین سرمایه‌گذار تنسنت پل میان بازار سهام سنتی و ارزهای دیجیتال نیز است. تیم متاهیرو بیشتر از کارکنان کد وایز و تعداد زیادی توسعه دهنده و مهندس تشکیل شده است.

پیوتر هارواس Piotr Harwas، یکی دیگر از چهره‌های کلیدی متاهیرو، مدیر عامل ولف استودیوز، شریک متاهیرو است. علاوه بر این، پیوتر ریاست تعدادی از شرکت‌های فناوری را بر عهده دارد و پشت طراحی اسکنر سه بعدی انقلابی متاهیرو است.

جرمی لوپز Jeremy Lopez و مارسین گراچار Marcin Gracjar نیز در فضای ارز‌های دیجیتال تاثیرگذار هستند و در حال حاضر به ترتیب به عنوان مدیر عامل و رییس محصول متاهیرو فعالیت می‌کنند.

تیم پروژه
تیم پروژه

توکنومیک

طبق سایت کوین مارکت‌کپ، توکن هیرو سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۲۶۵ بازار قرار گرفته است. کل عرضه در گردش این توکن حدود ۵ میلیارد هیرو و عرضه کل آن حدود ۹.۷۶ میلیارد واحد است و حداکثر ۱۰ میلیارد توکن دارد.

چه چیزی متاهیرو را منحصر به فرد می‌کند؟

با برنامه ریزی برای نصب ۱۲ اتاق سه بعدی متاهیرو در سرتاسر جهان، متاهیرو به بیش از ۱۰۰ هزار نفر این فرصت را می‌دهد که هر ساله خودشان یا موارد دیگر را بررسی کنند. آواتارهای واقع گرایانه سه بعدی تولید شده توسط متا اسکن اولین مورد استفاده از متاهیرو را ارائه می‌دهند. برای کمک به ترویج این پروژه، بسیاری از هنرمندان، افراد مشهور و اینفلوئنسرها برای تشویق استفاده از متااسکنرMetascanner  متاهیرو استفاده خواهند شد.

علاوه بر این، شرکت‌های گیمینگ می‌توانند از فناوری متا اسکن برای ایجاد بهترین تجربه بازی در متاورس استفاده کنند. موزه‌ها همچنین می‌توانند با متاهیرو کاملا با متاورس ترکیب شوند. مجموعه‌های آن‌ها را می‌توان برای دیجیتالی کردن نمایشگاه‌ها اسکن و ذخیره کرد. این تجربه شبیه زندگی روزمره خواهد بود که باعث می‌شود متاهیرو در دنیایی که به طور چشمگیری دور افتاده اهمیت بیشتری پیدا کند.

در دنیای رمزارز پروژه‌های زیادی وجود دارند که تمرکز خود را روی ان اف تی‌ها و گیمنیگ گذاشته‌اند، با این حال تنها تعداد معدودی اسکن سه بعدی را به پروژه‌های خود اضافه کرده‌اند. با ساخت پلی میان واقعیت و دنیای دیجیتالی، تیم متاهیرو معتقد است در آینده به جای ماشین‌های پرنده شاهد همکاری میان فناوری‌های مختلف خواهیم بود.

با ترکیب واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، سرورهای ابری، بلاک‌ چین و اسکن کردن اچ دی، متاهیرو قصد ساخت چیزی کاملا جدید را دارد. با موفقیت بیشتر این پروژه، متاهیرو نقطه ارتباط اصلی میان دنیای فیزیکی و دیجیتالی خواهد بود. این پروژه همچنین می‌تواند یکی از عوامل اصلی دنیای مجازی باشد. متاهیرو به دنبال دنیایی بدون مرز برای ابراز خود و تولید ارزش است.

نقشه راه ارز دیجیتال متاهیرو

این پروژه مسیر خود را در ۵ مرحله به پایان می‌رساند:

در مرحله اول اقداماتی نظیر جمع آوری ۱۰ میلیون دلار سرمایه، تست تکنولوژی اسکن سه بعدی، معماری قرارداد هوشمند به پایان رسیده است.

در مرحله دوم، تخصیص محل اسکنرها، توسعه نرم افزار هیرو، پیش فروش خصوصی و عمومی نیز انجام شده است.

در مرحله سوم، راه‌اندازی در پنکیک سواپ، نرم افزار نسخه IOS، مذاکره با صرافی‌های متمرکز و لیست در اولین صرافی غیرمتمرکز در دستور کار است.

در مرحله چهارم، توسعه تیم، توسعه نسخه دوم وبسایت، مارکت پلیس ان اف تی و لیست شدن در صرافی‌های متمرکز بیشتر هدف‌گذاری شده است.

در مرحله پنجم در سال ۲۰۲۲ میلادی، همکاری با ویزا VISA، انتشار نقشه راه سال ۲۰۲۲، انتشار برنامه ۱۰ ساله برای ۱۰۰ میلیون کاربر و سرویس‌های اسکن سه بعدی بیشتر برای این پروژه مشخص شده است.

آیا سرمایه گذاری در متاهیرو سودآور است؟

متاهیرو با ۲.۷ میلیارد گیمر در سراسر جهان که اکثر آن‌ها اکنون کاربران ارزهای دیجیتال هستند، مستقیما به بخش هدف خود متوسل می‌شود و پتانسیل درآمد خود را چند برابر می‌کند. یکی دیگر از بازارهای مهم برای متاهیرو رسانه‌های اجتماعی است که اکنون بیش از ۴ میلیارد کاربر دارد. متاهیرو از طریق متا اسکنرهای خود کسب درآمد می‌کند و هزینه اسکن با افزایش پذیرش کاهش می‌یابد.

کارمزدهای تولید سه بعدی ان اف تی و کارمزد تراکنش‌های بازار نیز یک منبع درآمد برای پروژه است. بیشترین درآمد بالقوه از شرکت‌هایی خواهد بود که می‌توانند شرکت‌های بزرگی مانند تنسنت و نینتندو Nintendo را ببینند. این پروژه به وضوح هزینه‌های عملیاتی مورد انتظار و پیش‌بینی‌های مالی بررسی شده را در وب سایت و وایت پیپر خود بیان می‌کند. فناوری متاهیرو راه حل جدید اسکن سه بعدی نیز برای پذیرش آزمایش و تایید شده است.

 آیا سرمایه گذاری در متاهیرو سودآور است؟
آیا سرمایه گذاری در متاهیرو سودآور است؟

امنیت شبکه متاهیرو چگونه تامین می‌شود؟

متاهیرو روی زنجیره هوشمند بایننس اجرا می‌شود و از همان الگوریتم اجماع گواه اثبات اعتبار سهام استفاده می‌کند که امکان همکاری، کارمزد کمتر و سرعت تراکنش سریع‌تر را فراهم می‌کند. اثبات اعتبار سهام با نام دیگر پوزا PoSA، مشکلات مقیاس پذیری اثبات سهام را با تایید قبلی شرکت کنندگانی که بلوک‌ها را تایید می‌کنند و به عنوان تعدیل کننده سیستم عمل می‌کنند، حل می‌کند.

این الگوریتم از این نظر منحصر به فرد است که هرکسی که می‌خواهد اعتبارسنج باشد مانند هر اعتبارسنج دیگری باید به همان میزان، سرمایه در اختیار داشته باشد. با اثبات اعتبار سهام دارندگان توکن، توسعه‌دهندگان و کاربران می‌توانند از معماری زنجیره‌ای دوگانه بهره ببرند که به نفع کاربران است و تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه را ارائه می‌دهد.

 امنیت شبکه متاهیرو چگونه تامین می‌شود؟
امنیت شبکه متاهیرو چگونه تامین می‌شود؟

توکن هیرو را از کجا بخریم؟

متاهیرو یک انقلاب در حوزه گیمینگ و ان اف تی است که با نماد HERO در مارکت ارز‌های دیجیتال شناخته می‌شود که می‌توانید با استفاده از کیف پول وب ۳ توکن‌های هیرو را در پنکیک سواپ PancakeSwap خریداری کنید. متاهیرو در شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده و در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ به سادگی قابل خرید و فروش است. با این وجود صرافی‌های زیادی امکان خرید توکن هیرو را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • صرافی گیت دات آی او Gate.io: پشتیبانی از جفت ارز هیرو/ تتر
  • صرافی کوکوین ‌KuCoin: پشتیبانی از جفت ارز هیرو/ تتر
  • صرافی بای‌ بیت Bybit: پشتیبانی از جفت ارز هیرو/ تتر
  • صرافی ال بنک LBank: پشتیبانی از جفت ارز هیرو/ تتر
  • صرافی کوین تایگر CoinTiger: پشتیبانی از جفت ارز هیرو/ تتر
 توکن هیرو را از کجا بخریم؟
توکن هیرو را از کجا بخریم؟

کیف پول‌های متاهیرو

اگر قصد معامله ارز دیجیتال متاهیرو را دارید، بهتر است که یک کیف پول مناسب برای این ارز دیجیتال انتخاب کنید. بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال متاهیرو به شرح زیر است:

  • کیف پول متاماسک Metamask
  • کیف پول بایننس چین والت Binance Chain Wallet
  • کیف پول تراست ولت Trust Wallet
 کیف پول‌های متاهیرو
کیف پول‌های متاهیرو

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو

متاهیرو را می توان یک انقلاب در حوزه گیمینگ و ان اف تی به حساب آورد. شعار این پروژه این است: «خودت قهرمان خودت باش!»

نکته جالب درمورد این پروژه این است که فناوری ایجاد کرده است که بتوانید ان اف تی‌های سه بعدی ایجاد کنید که این موضوع در سال‌های آینده بسیار مورد توجه حوزه گیمینگ و هنر قرار خواهد گرفت. برای استفاده از امکانات این پلتفرم و اکوسیستم لازم است پرداخت‌هایی انجام شود و واحد پولی این پرداخت ها توکن هیرو است. هرچه تقاضا بیشتر شود طبیعتا قیمت این رمزارز افزایش بیشتری خواهد داشت. با توجه به برنامه‌ها و شرکایی که اکوسیستم متاهیرو در نظر گرفته است می توانیم آینده روشنی را برای این رمزارز تصور کنیم.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو در سال ۲۰۲۲

طبق وبسایت پرایس پردیکشن دات نت priceprediction.net با توجه به تحلیل‌ تکنیکال روی داده‌های قیمت اخیر هیرو، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۲ قیمت متاهیرو به حداقل سطح ۰.۰۶۳ دلار برسد که می‌تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۰۶۵ دلار و به حداکثر ۰.۰۷۳ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو در سال ۲۰۲۳

هیرو دارای حجم معاملات ۲۴ ساعته ۵ میلیون دلار است. این باعث می شود متاهیرو در بازار ارزهای دیجیتال در رتبه ۲۶۵ قرار گیرد. پیش بینی می شود قیمت متاهیرو در سال ۲۰۲۳ به حداقل ۰.۰۸۶ دلار و به حداکثر سطح ۰.۱۱ دلار با میانگین قیمت ۰.۰۸۸دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو در سال ۲۰۲۵ – ۲۰۲۴

طبق قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی می‌شود که قیمت متاهیرو در سال ۲۰۲۴ به حداقل ۰.۱۳دلار برسد با میانگین قیمت معاملاتی ۰.۱۳ دلار به حداکثر سطح ۰.۱۵ دلار برسد. انتظار می رود قیمت متاهیرو در سال ۲۰۲۵ به حداقل ۰.۱۹ دلار و به حداکثر ۰.۲۲ دلار با میانگین قیمت ۰.۱۹ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو در سال ۲۰۲۶

انتظار می‌رود که این توکن در سال ۲۰۲۵ به ۱ دلار خواهد رسید و همه سرمایه‌گذاران اگر این کوین را امروز بخرند و در سال ۲۰۲۵ بفروشند، سود بیشتری دریافت خواهند کرد.

اگر به‌دنبال پتانسیل بیشتری از این کوین هستید گزینه خوبی برای دریافت بازدهی بیشتر از سرمایه خود با فروش توکن در سال ۲۰۲۶ دارید. پیش بینی قیمت متاهیرو در سال ۲۰۲۶ نشان می دهد که این کوین به مرز قیمت ۲.۴۱ دلار خواهد رسید. بنابراین، رشد این ارز بسیار چشمگیر خواهد بود زیرا هر تریدری می‌خواهد بازدهی بیشتری را در سرمایه‌گذاری داشته باشد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال متاهیرو

سخن نهایی

ارز دیجیتال متاهیرو جدیدترین ارز دیجیتالی است که اخیرا پروژه جدیدی را برای اسکن متا ایجاد کرده است. با راه اندازی این پروژه، توکن بومی آن هیرو محبوبیت پیدا می‌کند. یکی از تفاوت‌های اصلی این بازی با سایر بازی‌ها این است که شما دقیقا چیزی که واقعی هست را به عنوان ان اف تی ایجاد می‌کنید. شعار این پروژه این است «خودت قهرمان خودت باش!»

نکته جالب درباره این پروژه این است که فناوری ایجاد کرده است که بتوانید ان اف تی‌های سه بعدی ایجاد کنید که این موضوع در سال‌های آینده بسیار مورد توجه حوزه گیمینگ و هنر قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از امکانات این پلتفرم و اکوسیستم لازم است پرداخت هایی انجام شود و واحد پولی این پرداخت‌ها توکن هیرو است. هرچه تقاضا بیشتر شود طبیعتا قیمت این رمزارز افزایش بیشتری خواهد داشت. پروژه متاهیرو در حال گسترش فناوری کاربردی و جالب یاد شده است. با این حال، پروژه متاهیرو تازه ابتدای راه است، اما باتوجه به آینده‌ای که پروژه های گیمینگ و متاورس خواهند داشت می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت باشد.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.