سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
ارز دیجیتال

محبوب ترین ارزهای دیجیتال از نگاه هولدرها – پادکست

تا حالا به این فکر کردید که سرمایه‌گذاران سراسر دنیا به چه کوین‌هایی علاقه دارند یا پول‌های سرمایه‌گذاری شده در حوزه کریپتو به سمت چه پروژه‌هایی سرازیر می‌شوند؟

در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، بررسی می‌کنیم که در هر پروژه رمزارزی، چند درصد از مردم جهان سرمایه‌گذاری کردند. با ما همراه باشید!

پادکست امروز را بشنوید :

به لطف شفافیت بالای صنعت کریپتو، همه اطلاعات درون زنجیره‌ای در دسترس عموم قرار داره و برای همین به راحتی میشه بفهمیم که بقیه مردم دنیا چه تمایلاتی دارن و پول‌های سرمایه‌گذاری شده به چه سمتی میرن. با این اپیزود ما همراه باشید…

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر سه شنبه 23 آذر ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 132 از رادیو اکسکوینو

امروز قراره که بررسی کنیم و ببینیم توی هر پروژه رمز ارزی چند درصد مردم جهان سرمایه‌گذاری کردن، یا به عبارتی، چند درصد سرمایه بلند مدت کاربرا به هر رمز ارز اختصاص پیدا کرده! حالا بیاین باهم چندتا از ارزهای اصلی رو بررسی کنیم.

بیت کوین :

داده‌های کوین‌استتس نشون میده که در حال حاضر فقط حدود ۲۹ درصد افراد جهان بیت‌کوین رو برای بلند مدت انتخاب کردن و بقیه سرمایه‌شون رو به سایر پروژه‌های کریپتویی اختصاص دادن.

این عدد با دامیننس بیت کوین یکم اختلاف داره. در حال حاضر دامیننس بیت کوین یا همون میزان سلطه اون به بازار ارزهای دیجیتال حدود ۴۲ درصده.

این اختلاف ۱۳ درصدی، مقدار بیت کوینیه که توی بازار در گردشه و ترید میشه.

پس، از ۴۲ درصد پولی که فقط برای خرید بیت کوین وارد بازار شده، ۲۹ درصدش، یعنی چیزی حدود ۶۸۵ میلیارد دلار، ارزش بیت‌کوین‌های ذخیره شده بلند مدته!

به بیان دیگه، افرادی که صاحب این ۶۸۵ میلیارد دلار هستن، کسایی ان که تو قیمت فعلی اعتقادی به فروش بیت‌کوین‌هاشون ندارن!

اتریوم:

۳۹ درصد هولدرهای جهان، اتریوم رو هم برای بلند مدت توی سبدشون نگهداری می‌کنن، یا به عبارت دیگه، ۳۹ درصد جامعه کریپتو، به رشد بلندمدت اتریوم نظر مثبت دارن. از طرف دیگه، چارت سلطه اتریوم نشون میده که حدود ۲۱ درصد کل سرمایه بازار کریپتو، متعلق به اتریومه!

حالا، نگاهی به آمار سایر ارزهای دیجیتال میندازیم:

۲۵ درصد افرادی که در کریپتو سرمایه‌گذاری کردن، بی ان بی رو هم توی سبدشون نگهداری می‌کنن، ۱۲ درصد افراد هم سولانا، ۲۰ درصد کاردانو، ۱۵ درصد ریپل، ۱۳.۵ درصد پولکادات، ۵.۶ درصد لونا، ۱۳.۳ درصد دوج‌کوین، ۷ درصد آوالانچ، ۱.۳ درصد کریپتوکام، ۱۴.۶ درصد ماتیک، ۱۱.۵ درصد لایت کوین، ۷.۶ درصد آلگو، ۸.۸ درصد ترون و ۱۲.۷ درصد چین‌لینک رو هم در سبد بلند مدتشون دارن.

همونطور که شنیدید، درصدها خیلی متفاوت و عجیب غریبن، چرا افرادی که دوج‌کوین نگهداری می‌کنن بیشتر از هولدرهای لایت‌کوین و یا حتی سولانائه، یا چرا ریپل با اینهمه حواشی هنوز کلی طرفدار داره؟

می‌تونید یک‌بار دیگه این بخش رو به عقب بزنید و دوباره گوش بدید، بعدش تحقیق و بررسی کنید که چرا درصد نگهداری ارزها برای بلند مدت باهم متفاوتن.

نتایج بدست اومده رو با ما هم درمیون بذارید و ارزهایی رو که شما برای بلند مدت توی کیفتون نگه‌ میدارید رو به ما هم در پایین همین پست بگید تا همه بتونن نظرات کاربرهای ایرانی رو بدونن!

درسته که این اعداد هیچوقت دقیق نیستن، اما همین که بدونیم کدوم ارز کمتر و کدوم ارز بیشتر برای بلند مدت نگهداری می‌شه، دیتای خوبیه!

یادتون هم نره که این پادکست هم یک توصیه مالی نبود و نیتمون فقط انعکاس یک‌سری اطلاعاتی بود که به احتمال زیاد به دردتون خواهد خورد.

اکسکوینویی‌ها خیلی ممنونم که تا پایان این اپیزود همراه ما بودید . شما میتونید این اپیزود و باقی اپیزود هامون رو در کست باکس و ناملیک گوش کنید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان اکسکوینو ی عزیز. و ممنون بابت زحماتی که میکشد . من خیلی از اکسکوینو راضی ام . من کاربر سایت خوب اکسکوینو هستم. من ارزهای شیبا و اتریوم کش رو پیشنهاد میدم. فکر میکنم آینده خوبی داشته باشند. /با تشکر از شما .

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.