محبوبیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی خصوصا بیت کوین

محبوبیت استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی

طبق گزارش Clovr محبوبیت استفاده از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی رو به افزایش است.

طی گزارش جدیدی که توسط یک شرکت تحقیقاتی در زمینه blockchain  انجام شده،  اعلام شد  استفاده از ارزهای دیجیتال برای ارسال وجوه ، افزایش‌یافته است. این رشد به دلیل هزینه‌های بالای تحمیل شده در هنگام استفاده از روش‌های سنتی مانند Paypal  است.

مبادله با بیت کوین آسان تر ، ارزان تر و سریع تر

میزان مبادله ی  وجوه به خارج از کشور امریکا در حال افزایش است ؛ بر اساس آمار بانک جهانی در سال 2017  بیش از 148 میلیارد دلار به خارج از کشور امریکا فرستاده شد.در دنیای بهم پیوسته ی کنونی شاهد هستیم که هرساله عده ای زیادی از مردم  برای کاربه خارج از کشور رفته و برای خانواده خود پول می‌فرستند . مهاجران بدنبال راه های آسان‌تری  برای کاهش هزینه های خود هستند و از ارسال وجوه توسط واسطه ها و بانک ها تا حد ممکن اجتناب می‌کنند.

ارزهای دیجیتال در رتبه چهارم محبوبیت در ارسال پول

یکی از روش های موثر برای اینکار استفاده از ارزهای دیجیتال است. شرکت تحقیقاتی Clovr در زمینه بلاک چین  در گزارش اخیر خود گفته است  که این روش جدید از همیشه محبوب تر شده است.

این گزارش که بنام ” فرستادن پول به خانه ” نام گذاری شده است ، نشان می‌دهد که از میان 707 نفر از مردم بررسی شده ، 15.8 % از ارزهای دیجیتال برای ارسال پول نقد به خانه استفاده می‌کنند . بر اساس این گزارش  استفاده از ارزهای دیجیتال  یکی از محبوب ترین روش های ارسال پول است که  در میان رنکینگ در رده چهارم پس از استفاده از  سرویس های پرداخت آنلاین  ،سرویس های پرداخت پول و سرویس های انتقال سنتی قرار گرفت.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال و بیت کوین

ارزهای دیجیتال و کاهش هزینه ها

طبق این گزارش، استفاده از ارزهای دیجیتال  به دلیل  اجتناب از تحمیل  هزینه‌های بالای در روش‌های سنتی ارسال پول در خارج از کشور همچون  وسترن یونیون (وسترن یونیون، شرکتی امریکایی با ارائه خدمات مالی و ارتباطی را که سرویس  و حواله ارز که با استفاده از سرویس حواله ارز آن شما می‌توانید مقداری ارز را از کشور خودتان به یک کشور دیگر برای فردی مشخصی حواله کنید) یا Moneygram (دومین شرکت امریکایی در زمینه جابجایی سریع  پول در سراسر جهان پس از Western Union) است. زمانی که پول به کشورهای داخل آفریقا با این روش‌ها ارسال می‌شود، اغلب پدیده “سوپر – مالیات” رخ می‌دهد – به خصوص برای ارسال پول بین  قاره ای .  برای مثال در شرایطی که  ارسال وجه از آفریقای جنوبی به مالاوی می‌تواند هزینه‌ ای بالغ بر ۲۰ درصد را بدنبال داشته باشد. ازرهای دیجیتال می ‌توانند چنین هزینه‌هایی را به حداقل برسانند. در این گزارش آمده‌است:

“اگر برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان مانند مایکروسافت و استار باکس ارزهای دیجیتال را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند، این امر به تدریج اعتماد به استفاده از این فرم  جدید پرداخت را به مردم القا خواهد نمود.”

ارسال پول یا کسب درآمد؟

بدون شک استفاده از ارزهای دیجیتال برای انتقال پول می‌تواند بصرفه باشد همانگونه که این گزارش با نگاه به هزینه ارسال ۵۰۰ دلار به خارج از کشور نشان می‌دهد. بانک‌ها بایستی برای انجام چنین تراکنشی به طور متوسط ۱۰.۴۱ درصد شارژ  شوند . استفاده از بیت کوین  bitcoin – BTC یا بیت کوین کش  (BCH) بعنوان روش دریافت پول در خارج از کشور درواقع  می‌تواند به معنای پول درآوردن فرستنده نیز  باشد. این گزارش بیان می‌کند: ” با اجتناب از کارمزد های بالای جابجایی و نرخ‌های تبدیل که به طور معمول با انتقال وجوه به خارج  به افراد تحمیل می‌شوند ، شما می‌توانید چند گام جلو رفته  (از جمله تبدیل ارز رایج دولتی  به ارز دیجیتال و سپس برگرداندن آن به ارز رایج دیگر)، و به طور بالقوه پس‌انداز قابل‌توجهی را نیز به دست آورید.”

بررسی اعداد و ارقام استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال

این گزارش افزود که مردان علاقه بیشتری به استفاده از ارزهای برای نقل و انتقالات بین‌المللی نسبت به زنان داشته و ۸۵ درصد از آن‌ها از استفاده از ارزهای دیجیتال  به عنوان روش ارسال راضی بوده‌اند. داده ها  نشان داده است  که آن‌هایی که با ارزهای دیجیتال بعنوان روش پرداخت ارتباط برقرار نمی‌کنند ، به دلیل نداشتن دانش درباره نحوه کار آن‌ها در این رابطه مردد بوده اند.

استفاده از بیت کوین برای تهیه غذا در کشور های زیر خط فقر

در میان ۷۰۷ نفری که توسط شرکت کلور تحت بررسی قرار گرفت ، بیشتر وجوه ارسالی به مکزیک و پس از آن چین، هند و فیلیپین ارسال می‌شوند. با توجه به گزارش، مهم‌ترین دلیل برای ارسال پول به خانواده ها برای خرید غذا بود  ، ۴۱ درصد از وجوه ارسالی  برای اطمینان از اینکه گیرنده آن  گرسنه نماند صرف شده بود.

نظر شما در مورد این گزارش و استفاده از ارزهای رمزنگاری برای ارسال وجه بصورت بین المللی چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

اکسکوینو  | خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال

اکسکوینو پلتفرم خرید و فروش بیت کوین و اتریوم ، پرفکت مانی ، ووچر ، لایت کوین ، بیت کوین کش و ریپل است که با عضویت در آن علاوه بر امکان خرید و فروش  ارزهای دیجیتال به ریال  ، و امکان مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال ،  امکان نگه داری ارزهایی چون بیت کوین ، لایت کوین و بیت کوین کش را نیز در کیف پول های امن و  اختصاصی خود در سایت اکس کوینو خواهید داشت که علاوه بر محافظت همه جانبه  تیم فنی ما از اموال کریپتو کارنسی و اطلاعات  شما ،  احتمال اعمال محدودیت در اثر تحریم نیز به صفر خواهد رسید .

بعلاوه تیم فنی اکس کوینو با ارائه نرم افزار اندروید خرید و فروش  بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح ، امکان دسترسی آسان تر و مشاهده قیمت روز خرید و فروش بیت کوین  ارزهای دیجیتال شما را در هر لحظه فراهم نموده است.

 

منبع : news.bitcoin

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.