پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
مزایای بیت کوین برای توسعه دهندگان

مزایای بیت کوین برای توسعه‌دهندگان

می‌توان از بیت کوین برای آفریدن شگفتی ها و یا تنها برای پاسخ به نیازهای اولیه استفاده کرد.

ساده ترین سیستم پرداخت

دریافت پول جز در مواردی که پرداخت وجه نیاز به ارتباط با صورتحساب‌های الکترونیکی داشته باشد، به سادگیِ فرستادن یک بیت کوین است: لینک یا نشان دادن یک کد QR. این تنظیم ساده، در دسترس هر کاربری هست و می تواند نیازهای تعداد زیادی از مشتریان را برآورده سازد. تنظیم در حالت پابلیک یا عمومی، به ویژه برای پرداخت‌های اهدایی و انعام بصورت شفاف، مناسب است.

تعداد زیاد برنامه های کاربردی (API) طرف سوم است

تعداد زیادی از سرویس‌های پردازش پرداخت وجه طرف سوم، واسط‌های برنامه‌ریزی کاربردی یا API تهیه می‌کنند. نیازی نیست که بیت کوین‌ها را روی سرور خود ذخیره کرده و امنیتی که این سرورها فراهم آورده‌اند را به کار ببندید. افزون بر این، بیشتر این APIها به شما اجازه می‌دهند که صورتحساب ها را پردازش نموده و بیت کوین‌ های خود را به ارز محلی خود و با هزینه‌ای اندک، مبادله نمایید.

شما می‌توانید سیستم مالی خودتان باشید

اگر از هیچ‌یک از APIهای طرف سوم استفاده نمی‌کنید، می‌توانید یک سرور بیتکوین را بطور مستقیم به برنامه‌های کاربردی خود اضافه کنید که به شما امکان خواهد داد که بانک و پردازشگر پرداخت وجه خودتان را داشته باشید. با تمامی مسئولیت‌هایی که این کار تلویحاً در بر دارد، می توانید سیستم‌های شگفت انگیزی بسازید که تراکنش‌های بیت کوین را تقریباً بدون هزینه پردازش می‌کنند.

آدرس‌های بیت کوین برای ردیابی صورتحساب ها

بیت کوین برای هر تراکنش، آدرس یکتایی می‌سازد. بنابراین اگر قرار باشد سیستم پرداخت وجهی بسازید که با یک صورتحساب در ارتباط باشد، تنها نیاز دارید یک آدرس بیت کوین برای هر پرداخت وجهی ساخته و آن را پایش یا مانیتور کنید. هرگز نباید از یک آدرس برای بیش از یک تراکنش استفاده نمایید.

بیشترین میزان امنیت در سمت مشتری است

بیشترِ امنیت توسط این پروتکل مدیریت می شود. یعنی نیازی به توافق با PCI نیست و آشکار کردن کلاهبرداری تنها وقتی لازم است که سرویس‌ها و محصولات بطور فوری ارائه شوند. ذخیره کردن بیت کوین ها در یک محیط امن و ایمن کردن درخواست‌های پرداخت وجه که به کاربر نشان داده می‌شوند، باید دغدغه اصلی شما باشد.

ریز پرداخت‌های ارزان مانند بیتکوین

بیت کوین کمترین کارمزد را برای پردازش پرداخت وجه، طلب می‌کند و معمولاً می‌توان برای ارسال ریز پرداخت های کم به اندازه‌ی چند دلار از آن استفاده کرد. بیت کوین اجازه طراحی سرویس‌های آنلاین خلاقانه‌ی جدیدی را فراهم می‌کند که پیش از این تنها به دلیل محدودیت‌های مالی، موجود نبود. انواع مختلف سیستم‌های دادن انعام و امکانات پرداخت وجه اتوماتیک از جمله‌ی این سرویس هاست.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.