مزایای بیت کوین برای کسب و کارها

مزایای بیت کوین برای کسب و کارها

بیت کوین راهی بسیار ایمن و ارزان برای مدیریت پرداخت هاست.

دریافت کمترین کارمزد

امنیت زیاد رمزنگاری بیت کوین باعث شده تا تراکنش ها، با کارایی بسیار ولی ارزان پردازش شوند. می توانید با استفاده از شبکه بیت کوین و تقریباً بدون پرداخت هیچگونه کارمزدی، عملیات دریافت و یا پرداخت وجه را انجام دهید. در بیشتر موارد، پرداخت کارمزد خیلی الزامی نیست ولی توصیه می شود برای تایید سریعتر تراکنشهای خود، کارمزد پرداخت کنید.

حفاظت در برابر کلاهبرداری

هر کسب و کاری که کارتهای اعتباری یا پی پال را قبول می کند، مشکل ناشی از پرداختهایی که بعدها برگشت میخورند را میدانند. کلاهبرداری در پرداختهای برگشتی به بازار محدود و افزایش قیمتها می انجامد که به نوبه خود مشتریان را جریمه می کند. پرداختهای بیت کوین برگشت ناپذیر و ایمن هستند؛ یعنی اینکه هزینه کلاهبرداری، دیگر بر معامله گران تحمیل نمی شود

پرداخت های سریع بین المللی

بیت کوینها می توانند درعرض 10 دقیقه از آفریقا به کانادا منتقل شوند. در حقیقت، بیت کوینها هرگز مکان فیزیکی واقعی ندارند، بنابراین می توان هر مقدار بیت کوین را بدون هیچ محدودیت، تاخیر و یا کارمزد اضافی به هر جایی منتقل کرد. هیچ بانک واسطی هم وجود ندارد که مجبورتان کند سه روز کاری صبر کنید.

توافق با PCI

پذیرش آنلاین کارتهای اعتباری معمولاً به کنترلهای امنیتی زیادی نیاز دارد تا از مطابقت آنها با استاندارد PCI اطمینان حاصل شود. بیت کوین همچنان شما را ملزم می دارد که کیف پول و پرداختهای خود را ایمن نمایید . اما هزینه ها و مسئولیتهای ناشی از اطلاعات حساس در حال پردازش مشتریانتان، مانند شماره کارت های اعتباری آنان، بر عهده شما نیست.

 بطور رایگان خود را بیشتر در معرض دیده شدن قرار دهید

بیت کوین بازار نوپدیدی از مشتریان جدیدی است که به دنبال راه هایی برای خرج کردن بیت کوین هایشان می گردند. پذیرش آنها راه خوبی برای جذب مشتریان جدید است و به کسب و کار شما فرصتی تازه برای دیده شدن می دهد. پذیرش یک روش پرداخت جدید، اغلب اقدامی هوشمندانه برای کسب و کار های آنلاین بشمار می رود.

چند امضایی بودن بیت کوین

بیت کوین یک ویژگی دیگر به نام چند امضایی بودن نیز دارد که تنها زمانی به بیت کوینها اجازه خرج شدن را می دهد که گروهی از افراد، آن تراکنش را تصدیق کرده باشند. نمونه کاربرد این ویژگی یک هیات مدیره است که با استفاده از این ویژگی، از هزینه کردن یکی از اعضا بدون جلب رضایت کافی از اعضای دیگر، جلوگیری می کند و نیز برای ردیابی اینکه کدامیک از اعضا اجازه ی چه پرداخت وجهی را دارند.

شفافیت در حسابداری

از بسیاری از سازمانها درخواست می شود که برای فعالیتهای خود، مستندات حسابداری فراهم کنند. استفاده از بیت کوین به شما اجازه میدهد میزان شفافیت را به بالاترین میزان برسانید؛ چون شما می توانید اطلاعاتی برای اعضای خود فراهم کنید که بتوانند به کمک آنها ترازها و تراکنشهای شما را درستی آزمایی کنند. سازمانهای غیرانتفاعی نیز می توانند به عموم مردم اجازه دهند تا مقدار کمکهای اهدایی دریافت شده توسط سازمان را ببینند.

 

2 نظرات

  1. باسلام جهت سرمایه گزاری در سایتهای خارجی وخرید سهام آنها لطفا اطلاعاتی بهم بدید.

    • سلام.

      سایت ما فقط در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت میکنه. اطلاعات سرمایه گذاری متاسفانع موجود نیست

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.