پذیرش عمومیرمز ارز ها توسط کاسپرسکی

مشکلات پذیرش عمومی رمز ارز ها

به گزارش کاسپرسکی 19 درصد از مردم جهان تا سال 2019 رمز ارز خریده اند.

تحقیقات جدید انجام شده توسط آزمایشگاه کاسپرسکی، یک شرکت امنیت سابیری واقع در مسکو، در تاریخ 17 ژوئن نشان داد که 19 درصد از مردم در سراسر جهان رمز ارز خریداری کرده اند.

این نظرسنجی با عنوان «گزارش رمز ارز کاسپرسکی 2019» در اکتبر و نوامبر 2018 با مجموع 13،434 پاسخ دهنده در 22 کشور انجام شد.

براساس این گزارش، 81 درصد از جمعیت جهان تا به حال هرگز رمز ارز نخریده اند، و این در حالی است که تنها 10 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشته اند که چگونگی کارکرد رمز ارز ها را کاملا درک می کنند.

در عین حال، تنها 14 درصد از کسانی که تا به حال از رمز ارز استفاده نکرده اند، مایل به انجام این کار در آینده هستند.

محبوبیت رمز ارز یا ارز دیجیتال

چرا تمایل افراد برای سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال کاهش یافته است؟

از جمله مهمترین دلایل اینکه چرا سرمایه گذاران جهانی رمزنگاری استفاده از رمز ارز ها را متوقف کرده اند، اکثر پاسخ دهندگان به نوسانات “بیش از حد” آن اشاره کردند و این امر بیانگر نیاز به ثبات قبل از آماده شدن برای استفاده از آنها است.

در حالی که 31٪ از پاسخ دهندگان به عامل نوسانات اشاره کردند، دو دلیل مهم دیگر شامل از دست دادن پول در بازار خرسی و همچنین اعتقادی مبنی بر اینکه رمزنگاری “دیگر نمی تواند سودمند باشد”، هر دو به طور مساوی 23٪ از پاسخ افراد را به خود اختصاص دادند.

با این وجود، 22 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که دلیل توقف آنها از استفاده از رمز ارزها این است آنها با دارایی های واقعی حمایت نمی شوند. درعین حال، آسیب پذیری های هک و کلاهبرداری، بزرگترین دلایل عدم دسترسی کاربران رمزنگاری جهانی به حساب نمی آیند، چه بسا به ترتیب تنها 19% و 15% پاسخ دهندگان به این 2 عامل اشاره کردند.

محبوبیت ارز دیجیتال

در  یک گزارش مطبوعاتی به ضمیمه این گزارش، تیم کاسپرسکی اشاره کرد که پذیرش صنعت رمزنگاری توسط مصرف کنندگان جهانی به دلیل عدم درک درست از نحوه کارکرد رمز ارز ها، کاهش یافته است.

 

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.