پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

معرفی ارز دیجیتال الف ELF

ارز دیجیتال الف ELF یکی رمزارزهای معتبر در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود به همین دلیل آشنایی با  آن برای طرفداران ارزهای دیجیتال خالی از لطف نیست، عملکرد خوب این ارز دیجیتال در بازار رمز ارزها باعث روی آوردن خیل عظیمی از خریداران به سمت آن شده است. ارز دیجیتال الف در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال به‌نسبت شناخته‌شده است. در این مقاله سعی کردیم به بررسی این ارز دیجیتال، کیف‌ پول آن، خرید به‌همراه پیش‌بینی قیمت و آینده آن بپردازیم.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

پروژه الف چیست؟

آالف Aelf یک شبکه بلاک‌چین چند لایه و غیرمتمرکز مشابه اتریوم Ethereum است که توسط زیرساخت محاسبات کلود cloud توانمند شده است. در واقع آالف به عنوان یک سیستم عامل، به‌طور خاص، سفارشی، کارآمد و ایده آل برای بلاک چین‌ها فعالیت می‌کند.هر نود node در شبکه اصلی الف به‌صورت مستقل و با مقیاس‌پذیری نامحدود عمل می‌کند. آالف به کاربران خود انعطاف‌پذیری در سفارشی‌سازی را می‌دهد.

شبکه غیرمتمرکز این ارز دیجیتال، جزو بلاک‌چین های معاملاتی هست که نوعی راه‌حل کامل برای تمام نیازهای معاملاتی نیز ارائه می‌کند. هسته الف شامل نوعی رابط تعاملی اساسی بوده که به کاربران امکان انتخاب بین یک سیستم‌عامل کامل و یک سیستم‌عامل سفارشی را می‌دهد. علاوه‌براین، به لطف ساختار زنجیره ای توکن الف امکان اتصال به بلاک‌چین هایی مثل بیت‌کوین و اتریوم وجود دارد.

پروژه الف چیست؟
پروژه الف چیست؟

جالب است بدانید که تیم ارز دیجیتال الف برای بهبود کارایی تراکنش‌ها، سیستم تراکنش‌فوری را ایجاد کرده‌است. هر تراکنش‌فوری در یک چرخه تعریف شده که به طور فعال داده های سنگین را کوتاه می‌کند و اطلاعات فرعی را در یک بلوک جدید نشان می‌دهد.

آالف یک پلتفرم توانمند است که نه تنها سریع است بلکه از همان معماری سایدچین sidechain ویا مین‌چین mainchain  استفاده می کند که توسط پروژه هایی مانند لیسک Lisk یا آیکن ICON پیاده‌سازی شده است. در حالیکه شبکه اصلی از اجماع دپاز DPoS استفاده می‌کند، هر زنجیره جانبی می تواند پروتکل اجماع خود را برای تعیین نحوه تعامل با زنجیره اصلی انتخاب کند. این برای فعال کردن قابلیت همکاری با بلاک‌چین و داده‌های قدیمی بسیار مهم است.

در مورد ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر بخوانید!

ارز دیجیتال الف

ارز دیجیتال بومی آالف، الف Elf است و از سیستم اجماع اثبات سهام واگذار شده Delegated Proof-Of-Stake و زنجیره های جانبی برای یک سیستم منحصربه‌فرد و سازگار استفاده می‌کند . ارز دیجیتال الف برای پرداخت هزینه‌های منابع در سیستم، مانند استقرار قراردادهای هوشمند، عملیات و ارتقای سیستم‌ها (هزینه‌های تراکنش، هزینه‌های انتقال داده‌های زنجیره‌ای متقابل) استفاده می‌شود.

ارز دیجیتال الف
ارز دیجیتال الف

ارز دیجیتال الف از پتانسیل کامل سرمایه‌گذاری بلند مدت برخودار است. همچنین به جامعه اجازه می‌دهد تا در مورد تصمیمات زنجیره‌ای مهم مانند انتخاب گره‌های ماینینگ، افزودن ویژگی‌های جدید به سیستم و سایر تصمیم‌های اصلی رای دهد، که همگی به قابلیت‌های خود تکاملی سیستم کمک می‌کنند.

اهداف الف

نقشه راه الف شامل چهار مرحله است: مرحله اول  راه اندازی پروژه الف شامل انتشار وایت پیپر White Paper، راه اندازی توکن الف و راه‌اندازی سیستم آب‌نبات Candy System است. مرحله دوم توسعه عملکرد پایه شامل راه اندازی شبکه آزمایشی، ایجاد مکانیسم اجماع آدپوز AEDPoS و عملکرد کامل پردازش موازی است.

مرحله سوم توسعه سیستم اصلی شامل ایجاد مدل اقتصادی و همچنین سیستم های زنجیره اصلی و جانبی است. مرحله چهارم راه‌اندازی رسمی شبکه اصلی شامل راه‌اندازی شبکه اصلی، تکمیل توکن‌سوآپ TokenSwap و انتخاب نودهای شبکه اصلی است.

تاریخچه الف

زمانی که اتریوم راه‌اندازی شد، وعده همکاری اکوسیستم داپ Dapp مبتنی بر بلاک‌چین داده شد. با این حال، آنطور که همه فکر می‌کردند،پیش نرفت. اتریوم به‌عنوان سکوی راه‌اندازی پلتفرم عرضه اولیه کوین (initial coin offering / ICO ) عمل می‌کرد، اما پروژه‌ها به زودی تقسیم شدند و اکوسیستم‌های خود را تشکیل دادند.

هیچ راه منسجم یا آسانی بین داپ های مبتنی بر بلاک چین به روشی که در کامپیوتر یا موبایل قابل استفاده باشد، وجود نداشت. در این زمان بود که الف به‌عنوان نسل بعدی اتریوم توسعه یافت، دقیقاً به همان روشی که لینوکس در زمان خود یونیکس را متحول کرد. اگر تا به حال نام لینوکس یا یونیکس نشنیده اید، خوب است بدانید که لینوکس جزو پلتفرم‌های کامپیوتری اولیه است که اساس محاسبات سازمانی را در روزهای اولیه فناوری تشکیل دادند. پلتفرم هایی مانند اندروید، ویندوز و غیره همگی ریشه در یونیکس دارند، همان چیزی که اتریوم برای بلاک چین است.

در واقع سیستم عامل الف بر روی اتریوم ساخته شده است، اما هدف آن تسهیل یک پلتفرم منبع باز Open source منسجم تر است. البته، مانند لینوکس Linux، این بدان معنی است که هنوز هم فقط برای کاربران سازمانی در دسترس خواهد بود.

توکن الف در پایان نوامبر سال2017 از طریق پلتفرم عرضه اولیه کوین درمدت دو هفته و با سرمایه تقریبا بیست و پنج میلیون دلار با 0.0990 دلار برای هر توکن،  بنیان‌گذاری شد. مجموع عرضه توکن های آالف، 1,000,000,000الف است و اوج قیمت آن تا زمان نوشتن این مقاله 2.71 دلار در 7 ژانویه 2018 بوده است. سرمایه‌گذاران اولیه شرکت‌های سرمایه‌گذاری مانند شرکت آلفابیت Alphabit، سرمایه گذاری های بلاک چین Blockchain Ventures، شرکت چین فاندر ChainFunder، شرکت درپر دراگن Draper Dragon و اف جی بی کپیتال FGB Capital بودند.

شبکه آزمایشی آالف در آگوست 2018 راه‌اندازی شد و در آن زمان 15000 تراکنش در ثانیه TPS استخراج الف با اثبات سهام دپاز تعیین شد. طبق برنامه ریزی پروژه ، شبکه اصلی مین‌نت mainnet قرار بود اوایل سال 2019 راه اندازی شود، اما از اول می 2019 تا کنون در نسخه بتا Beta ماندگار شده است. اگرچه شبکه آزمایشی راه‌اندازی شده و توسعه آن فعال است اما تا زمانی که شبکه اصلی فعال نشود، احتمالاً مبادله توکن الف رخ نخواهد داد.

تیم تشکیل دهنده الف

تیم تشکیل و توسعه‌دهنده ارز دیجیتال الف شامل افرادی ریسک‌پذیر با ایده‌های بکر مثل چن ژولینگ Chan Zhuling کارشناس توسعه داده با سابقه ای بیش از 10سال در زمینه‌ توسعه‌ی اینترنت، دکتر یانگ یالونگ Yang Yalong متخصص در رشته داده‌های شبکه تراکنش و تجسم‌فضایی و مدیرعامل شرکت‌، ما هاوبو Ma Haobo متخصص بلاک‌چین و یکی از اعضای فدراسیون کامپیوتر و عضو کمیسیون متخصصان بلاک‌چین در کشور چین است.

تیم تشکیل دهنده الف
تیم تشکیل دهنده الف

کاربردها

همانطور که در بالا ذکر شد، الف یک کوین بومی است که برای پرداخت هزینه تراکنش، شرط بندی به نمایندگان و توزیع جوایز بلوک استفاده می شود. پاداش های بلوک در حال حاضر 0.125 ELF به ازای هر بلوک است که هر چهار سال یکبار به نصف کاهش می‌یابد و 10٪ از تمام کارمزدهای تراکنش به عنوان پوششی در برابر تورم سوزانده می شود. در 26 می 13:24 BST (UST +1)، ارزش مبادله ELF 0.15 دلار بود.

از یک میلیارد حداکثر عرضه، 544,480,199 توکن در گردش بود که منجر به ارزش بازار 81.82 میلیون دلار شد. ارزش گردش 24 ساعته 8.1 میلیون دلار تقریباً 9.8 درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ویژگی‌ها

پروژه آلف و ارز دیجیتال الف، دارای ویژگی‌های خاص و منحصر بفردی است که در زیر به‌صورت خالصه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • کارکردی عمومی به عنوان یک سیستم‌عامل برای تمام زنجیره‌های مختلف شبکه‌های تجاری
  • امکان پذیری انجام معاملات با راه حل های ساده به واسطه طراحی قوی با زیرساخت واحد
  • پشتیبانی از امنیت چندین بلاک چین به واسطه‌ی سیستم مستقل آالف و پردازش از طریق یک مدل تضمینی و نتیجه گرا incentive model
  • کمک به بلاک‌چینها و به بخش های مختلف اقتصادی با فرهم کردن توسعه دست به دست hand-in-hand
  • رویکردی سیستماتیک برای از بین بردن هر نوع تهدید امنیتی درنتیجه این روش مدیریت بهتر برای برنامه های کاربردی

کیف پول‌ها

پیش از آنکه به صورت تخصصی به بررسی برخی از کیف‌پول‌های ارز دیجیتال الف بپردازیم بهتر است مختصری در مورد دو نوع دسته‌بندی  اصلی کیف‌پول‌ها بدانیم. کیف‌پول‌ها سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری هستند. کیف‌پول‌های سخت‌افزاری فیزیکی بوده و به‌صورت آفلاین فعال هستند درنتیجه دارایی های کاربران رو داخل سیستم به حالت آفلاین نگهداری می‌کنند. بنابراین سطح امنیت بالایی داشته و احتمال سرقت و هک در این نوع پایین است. اما قیمت بالای این کیف‌پول‌ها از محبوبیت آن‌ها و تعداد کاربران‌شان کاسته است.

در سوی دیگر کیف‌پول‌های نرم‌افزاری علاوه بر دو ویژگی فعالیت آفلاین و امنیت بالا، با هزینه راه اندازی رایگان خود، خیل عظیمی از کاربران را به سمت خود جذب کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم به صورت رندم به‌ معرفی یک ‌مورد از محبوب‌ترین کیف‌پول‌های سخت‌افزاری و دو مورد از نرم‌افزارهای رایگان و قابل دانلود بپردازیم.  

کیف‌پول لجر ولت Ledger wallet

یکی از بهترین ذخیره‌ساز های ارز دیجیتال الف کیف‌پول سخت‌افزاری رمزگذاری‌شده‌ی لجر ولت است. همبنطور که اشاره شد، این کیف‌پول‌ های سخت‌افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری پیشرفته ای استفاده می‌ کند تا ارزهای شما رو در برابر سرقت و هک یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ Fishing محافظت کند.

کیف پول‌
کیف پول‌

خانواده کیف‌پول‌های سخت‌افزاری مثل لجر به کاربران امکان بازیابی اررزهای خود زمانی که کیف پول الف آنها به سرقت رفته، آسیب دیده باشد یا حتی فقط در معرض خطر دیگری قرار گیرد را تنها از طریق یک عبارت می‌دهد! 

کیف‌پول تراست ولت Trust wallet

 کیف پول تراست ولت به دلیل ویژگی های خاص و مثبتی که دارد پیشنهاد بسیاری از متخصصین این حوزه برای ذخیره ارز دیجیتال الف است. علاوه بر این تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است چرا که مکانی به عال برای ذخیره ارز دیجیتال الف بشمار می رود.

کیف‌پول تراست ولت
کیف‌پول تراست ولت

این کیف‌پول را می‌توان بر روی گوشی‌موبایل و دو سیستم‌عامل اندروید android و آیو اس iOS نصب کرد.همچنین با دانلود افزونه این کیف پول، روی مرورگر گوگل‌کرومGoogle Chrome  هم قابلیت نصب وجود دارد.

کیف پول اتمیک Atomic wallet

جالب است بدانید که کیف پول اتمیک از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله الف و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می کند. کاربران کیف پول اتمیک میتوانند برای مبادله رفت و برگشت بین تمام ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده از این کیف پول استفاده کنند، این ویژگی با امکان  تبادلات اتمی و ارائه ی اکسچنجexchange  داخلی فراهم شده است.

کیف پول اتمیک
کیف پول اتمیک

همانند تراست ولت، این کیف‌پول را نیز می‌توان بر روی گوشی‌موبایل و دو سیستم‌عامل اندروید android و آیو اس iOS نصب کرد. نکته قابل توجه این است که کیف پول هایی که هم نسخه موبایل و هم نسخه دسکتاپ را ارائه می دهند به ظاهر راحت هستند اما به دلیل کنترل عدم وجود اکسپلویت در همه نسخه ها توسط تیم پشتیبان ، میتوانند به مراتب امنیت کمتری نیز داشته باشند. اما به دلیل اینکه بدافزار در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه رایج نیست، اغلب کیف‌پول‌های موبایل را ایمن‌تر می‌دانند. از اینرو اتمیک ولت می تواند یکی از گزینه ها برای دخیره ارز دیجیتال الف باشد.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت اکسکوینو که یکی از پلتفرم‌های معاملات آنلاین و کیف پول امن رمزارزها است آسان و مطمئن باامنیت بالا خرید ارز دیجیتال الف خود را انجام داده و در کیف‌پول خود ذخیره کنید. اکسکوینو اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف‌پول امن رمزارزها در ایران است که با بیشترین و متنوع‌ترین تعداد کیف‌پول در شبکه بلاک‌چینی، بستری امن و کاملا رایگان جهت انجام معاملات رمزارزها، در صنعت ارز‌های دیجیتال برای کاربران ایرانی خود ایجاد کرده‌است.

خرید ارز الف

به دلیل تحریم‌های ایران و عدم‌دسترسی به صرافی‌های آمریکایی، سنگاپوری و غیره،  یکی  از بهترین و متداول‌ترین روش خرید الف، مخصوصا برای کاربران ایرانی، صرافی‌های ارز دیجیتال فعال و معتبر در ایران مانند اکسکوینو است. در این روش ارز های دیجیتال در بستر اینترنت معامله می‌شود و امکان تهیه‌ی این ارز از صرافی‌های فیزیکی امکان‌پذیر نیست حتی اگر هم بخواهید از صرافی‌های فیزیکی تهیه کنید در آخر مجبور به کار با اینترنت می‌شوید.

چگونه خرید خود را انجام دهید؟ برای خرید ارز دیجیتال الف با واحد پول کشور ایران ” ریال ” ابتدا باید به صرافی‌های داخلی مراجعه کنید و اقدام به تبدیل ریال به دلار  یا دیگر رمز ارزها کنید. پس از انجام این کار باید به صرافی‌های خارجی مراجعه کنید و اقدام به خرید ارز دیجیتال الف کنید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اکسکوینو مراجعه کرده یا با کارشناسان متخصص این پلتفرم تماس حاصل فرمایید تا از تجریه خریدهای آگاهانه، امن و آسان برخوردار شوید.

آینده الف

به گفته متخصصین ، ارز دیجیتال الف از رمز ارز هایی است که یک موج ثابت در بازار ایجاد خواهد کرد و همچنین در آینده بازدهی بهتری را ارائه خواهد کرد. هم چنین گفته می شود که ارزش کوین الف طی چهار سال آینده 194.87 درصد افزایش خواهد یافت. که این امر باعث امیدواری سرمایه گذاران و کاربران است.

البته خوب است بدانید که پیش‌بینی‌کنندگان از یک فرآیند خودکار برای پیش‌بینی قیمت استفاده می‌کنند. آنها برخی از عوامل اساسی و نوسانات بازار را در نظر نمی گیرند. بدیهی است که سرمایه‌گذاران بالقوه باید قبل از سرمایه‌گذاری به دنبال مشاوره مستقل و شخص ثالث، همراه با بررسی‌های دقیق باشند. در این راستا میتوانید با  کارشناسان متخصص پلتفرم اکسکوینو تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره ای مطمئن و در عین حال هوشمندانه برخوردار شوید.

پیش‌بینی قیمتی بلند مدت الف

طبق پیش‌بینی وب‌سایت ولت‌اینوسترWalletInvestor ، انتظار می رود که قیمت ارز دیجیتال الف تا پایان سال جاری به اوج خود برسد. این پیش‌بینی قیمت کوین الف با هدف 0.68 دلار تا سال 2025 موجب خوشنودی کاربران و سرمایه گزاران شده است. اما طبق پیش‌بینی وب‌سایت پرایس پردیکشن PricePrediction قیمت این ارز دیجیتال برای سال 2025 به 0.51 دلار می رسد! این درحالیست که پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال الف را برای  برای سال 2030 ، 3.11 دلار در مقایسه با هدف صعودی 3.95 دلاری تیچ‌نیوزلیدر TechNewsLeader پیشنهاد می‌کند! وب‌سایت دیجیتال‌کوین DigitalCoin  بطور کاملا ناامیدانه  ارزش 0.30 دلار را برای سال 2025 پیش‌بینی کرده‌است.

پیش‌بینی قیمتی بلند مدت الف
پیش‌بینی قیمتی بلند مدت الف

با توجه به پیش‌بینی دیجیتال‌کوین ، قیمت ارز دیجیتال الف در آینده پنج ساله خود از  بیش از 1 دلار تجاوز نخواهد کرد! و از طرفی  میانگین هدف سال 2030 را 0.71 دلار را در نظر می گیرد.

با یک جمع بندی میتوان گفت که  میانگین پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال الف در بین این چهار پیش‌بینی‌کننده 0.51 دلار برای سال 2025 است که بازدهی 22 درصدی و 240 درصدی را ایجاد می‌کند. طبق گفته سه پیش بینی، ارز دیجیتال الف در سال 2030 می تواند به 2.58 دلار برسد و بازدهی 17 برابری را به همراه داشته باشد.

جالب است بدانید که 12درصد از کل عرضه ارز دیجیتال الف برای پاداش استخراج ذخیره می شود!. توزیع باقیمانده به شرح زیر است:

عرضه ارز دیجیتال الف
عرضه ارز دیجیتال الف
  • بازاریابی/ایردراپ: 12 درصد
  • فروش خصوصی (بدون دوره واگذاری) و پایه (تخصیص شده در سه سال): هر کدام 25 درصد
  • تیم (بیش از دو سال): 16 درصد
  • مشاوران و مشارکت ها (تخصیص داده شده در طی دو سال): 10 درصد

چه چیزی این پروژه رو خاص می‌کند؟

دیدگاه  آالف  از تبدیل شدن به لینوکس دنیای بلاک‌چین یک بلند پروازی است .طراحی این پروژه بسیار امیدوار کننده است و موفقیت درآن تا حد زیادی به تعداد پروژه ها و توسعه دهندگان و سرمایه‌گذاران بستگی دارد. چراکه درست است که  در حال حاضر پروژه‌های بسیاری در جهان وجود ندارد اما در آینده نزدیک این تعداد تغییر خواهد یافت با آینده ای پر از اپلیکیشن های بلاک‌چین و همچنین اپلیکیشن های غیرمتمرکز ,  ارز دیجیتال الف موقعیت خود را طوری تنظیم خواهد کرد که که به نیرویی تبدیل شود که کاربران آن بتوانند روی آن حساب کنند. در نهایت سه ویژگی خاص این پروژه عبارتند از:‌

  • تراکنش‌های امن: محیطی بسیار امن برای معاملات فراهم می‌کند. 
  • سرمایه گذاری سودآور: تاکنون موفقیت 3.9 درصدی ارز دیجیتال الف در سودآوری چشمگیر بوده که در طولانی‌مدت مثبت به نظر می‌رسد. 
  • مدیریت مشخص: چندین مدل حاکمیتی در این ارز دیجیتال وجود دارد که به مدیریت بخش های مختلف بلاک‌چین کمک می‌کند.

سخن نهایی

در پایان تلاش تیم اکسکوینو ارتقا آگاهی و افزایش اطلاعات مخاطبان عزیز با یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب یعنی ارز دیجیتال الف بود. در این مقاله سعی شد که صفر تا صد ارز دیجیتال الف و آینده آن، کیف پول های معتبر و هم چنین راه‌های خرید قابل دسترس در ایران به همراه پیش‌بینی‌های سایتهای مرجع و معتبر در این حوزه به زبان ساده ارائه گردد.

 سوالات متداول

ارز دیجیتال الف به زبان ساده چیست؟

ارز دیجیتال الف، یک شبکه بلاک‌چین منبع باز است که به‌عنوان یک راه‌حل معاملاتی طراحی شده است. ساختار این شبکه بلاک‌چین از یک زنجیره اصلی و چند زنجیره جانبی تشکیل شده است که از توسعه دهندگان برای استقرار مستقل یا اجرای داپ در زنجیره های جانبی جداگانه برای دستیابی به منابع باز پشتیبانی می کند. فناوری که در این ارز دیجیتال استفاده می شود، پردازش موازی و مکانیسم اجماع AEDPos است.

آیا سرمایه گذاری در پروژه الف مفید است؟

پاسخ به این سوال به پتانسیل بلندمدت پروژه برمی گردد. به‌عنوان یک سرمایه‌گذار، قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری، مطمئن شوید که درباره اصول و مستندات فنی پلتفرم تحقیقات خود را انجام دهید. . در این راستا میتوانید با  کارشناسان متخصص پلتفرم اکسکوینو تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره ای مطمئن و در عین حال هوشمندانه برخوردار شوید

آینده پروژه الف به کجا خواهد رسید؟

پیش‌بینی‌کنندگان دنیای ارز دیجیتال انتظار دارند که پروژه آالف در کوتاه‌مدت بازدهی متوسطی داشته باشد و در ادامه مسیر بزرگ‌تر شود. با توجه به نوسانات بازار،  ارز دیجیتال الف می تواند به همین راحتی ارزش خود را کاهش دهد. توصیه ما به شما این است که همیشه عاقلانه سرمایه گذاری کنید و هرگز بیشتر از چیزی که می توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.

آیا باید روی پروژه الف سرمایه‌گذاری کرد؟

توجه کنید که اطلاعات ارائه شده در این مقاله به عنوان یک منبع خنثی در نظر گرفته شده است. بهتر است قبل از اینکه پول خود را وارد سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کنید، مطمئن شوید که اصول اولیه سرمایه گذاری را میدانید و سپس با دریافت مشاوره مالی تخصصی به ارزیابی تمامی جوانب بپردازید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.