پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
13 ارز جدید

معرفی 13 رمز ارز جدید اکسکوینو

اکسکوینو به تازگی و به مناسبت روز پیتزا، ۱۳ ارز محبوب و جدید را به سامانه اضافه کرد. در این پست، به معرفی اجمالی این ارزهای جدید پرداخته‌ایم تا از این طریق بتوانید با این پروژه‌ها دقیق‌تر آشنا شده و با چشم‌اندازی منطقی و آگاهانه  تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرید.

وان اینچ (1inch)

وان اینچ (1inch)، رمز ارز مربوط به صرافی غیر متمرکز (DEX) وان اینچ است. این پلتفرم، صرافی‌های غیر متمرکز را به یکدیگر متصل می‌کند و به کاربران خود امکان می‌دهد تا بهترین صرافی غیر متمرکز را برای مبادله رمز ارزهایشان در اختیار داشته باشند. برای اینکه کاربران بتوانند بهترین قیمت را برای مبادله رمز ارزها پیدا کنند، باید همه صرافی‌ها را بررسی کنند. وان اینچ نیاز به چک کردن دستی صرافی‌های غیر متمرکز را از بین می‌برد.

یرن (YFI)

یرن (YFI)، توکن مربوط به شبکه یرن فاینانس (Yearn.Finance) است. این شبکه، یک سرویس جمع‌کننده نقدینگی را در اختیار سرمایه‌گذاران حوزه دیفای (امور مالی غیر متمرکز) قرار می‌دهد. فرایند خودکار یرن فاینانس به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا از طریق کشت سود (yield farming)، سود خود را به حداکثر برسانند. ایده شبکه یرن این است که تا حد ممکن، سرمایه‌گذاری در دیفای را ساده کند تا افراد بیشتری بتوانند در امور مالی غیر متمرکز سرمایه‌گذاری کنند.

انجین (ENJ)

انجین (ENJ) یک توکن مربوط به شرکت انجین (Enjin) است. این شرکت یک اکوسیستم از محصولات بازی‌های کامپیوتری را به‌صورت به‌هم پیوسته و مبتنی بر بلاک چین فراهم می‌کند. شبکه انجین یک پلتفرم اجتماعی برای بازی‌های کامپیوتری است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند وب‌سایت خودشان را بسازند و برای یکدیگر پیام ارسال کنند. به‌علاوه، پلتفرم انجین این امکان را به افراد می‌دهد تا اقلام بازی‌ها را روی بلاک چین اتریوم، به توکن تبدیل کنند.

دودو (DODO)

دودو (DODO) یک پروتکل امور مالی غیر متمرکز (DeFi) یا دیفای است که تامین نقدینگی در بلاک چین‌ها را انجام می‌دهد. دودو از یک الگوریتم بازارساز فعال (PMM) برای تامین نقدینگی استفاده می‌کند که نسبت به پروتکل‌های دیفای با الگوریتم بازارساز خودکار (AMM)، نقدینگی و ثبات قیمتی بهتری را فراهم می‌کند. الگوریتم بازارساز فعال می‌تواند مدل معاملات افراد را تقلید کند و با استفاده از اوراکل‌ها (oracles)، دقیق‌ترین و جدیدترین اطلاعات قیمت یک دارایی را به دست می‌آورد.

ریف (REEF)

ریف (REEF) یک پلتفرم ساخته‌شده روی بلاک چین پولکادات (Polkadot) است و هدف آن، فراهم کردن بستری برای معاملات بین بلاک چین‌ها است. پروژه ریف از نیمه دوم سال 2020 آغاز شد. حامیان این پروژه می‌گویند که فرایند کنونی معاملات، وام‌دهی و سپرده‌گذاری (استیکینگ) ارزهای دیجیتال یکپارچه نیست و این موضوع، موجب زحمت فراوانی برای مشارکت‌کنندگان می‌شود. ریف در نظر دارد تا این فرایند را به‌صورت کاملا خودکار در اختیار افراد قرار دهد.

هات (HOT)

هولو یا هات با نماد (HOT)، یک ارز دیجیتال است که برای انجام عملیات‌های مختلف و پرداخت‌ها در شبکه « هولوچین » استفاده می‌شود. هولوچین (Holochain)، یک پلتفرم همتا به همتا (peer-to-peer) را برای برنامه‌نویسان فراهم کرده است تا بتوانند در نهایت سادگی، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApps) را بسازند. هولو با هدف کاهش مصرف انرژی در بلاک چین‌های قدیمی و ایجاد بلاک چین‌‌هایی با مصرف انرژی بهینه ساخته شد.

انکر (Ankr)

انکر (Ankr) یک توکن ساخته‌‌شده در بلاک چین اتریوم است. این توکن در بستر انکر (Ankr)کاربرد دارد. در واقع، شبکه انکر یک پلتفرم محاسباتی غیر متمرکز است و امکان استفاده آسان و سریع از بلاک چین‌های مختلف را برای برنامه‌نویسان فراهم می‌کند. از این توکن می‌توان برای پرداخت هزینه‌ سرویس‌ها در پلتفرم انکر استفاده کرد. به‌علاوه، از توکن انکر برای پرداخت پاداش به اعضای فعال این پلتفرم استفاده می‌شود.

کامپاند (COMP)

کامپاند پروتکلی غیر متمرکز بوده که دریافت وام و وام‌دهی در فضای ارزهای رمزنگاری شده را ممکن ساخته است. این پروتکل، یکی از پروژه‌های موفق فعال در حوزه دیفای (DeFi) بوده که امکان وام گرفتن یا قرض دادن و دریافت سود را برای کاربران فراهم کرده است. رمز ارز اصلی این پروتکل، کامپاند (Compound) است که روی شبکه اتریوم و بر اساس استاندارد ERC-20 ایجاد شده است.

تومو (TOMO)

توموچین (TomoChain)، پروژه‌ای نوآورانه است که به منظور برطرف کردن مشکل مقیاس‌پذیری بسیاری از پلتفرم‌های بلاک چین ایجاد شده است. این بلاک چین قابل توسعه با استفاده از مکانیسم اثبات سهام (Proof-of-Stake) قدرت می‌گیرد و رمز ارزی به نام تومو ارائه کرده است. تومو بیش از 100 میلیون دلار حجم بازار داشته و در یک ماه گذشته توانست سقف قیمتی 3.6 دلار را ثبت کند.

سلر نتورک (CELR)

سلر نتورک (Celer Network) بستر مقیاس‌گذاری لایه دو بوده که هدف آن امکان انجام معاملات سریع، آسان و ایمن خارج زنجیره‌ای است. توکن شبکه سلر (CELR)، رمز ارزی بر مبنای استاندارد ERC-20 در شبکه اتریوم بوده که عملکردهای متعددی برای کاربران فراهم می‌آورد. این توکن بیش از 160 میلیون دلار حجم بازار را به خود اختصاص داده و یکی از 200 ارز برتر بازار رمز ارزها به شمار می‌رود.

دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند (Decentraland) نام نرم‌افزاری است که روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. این پلتفرم در حال کار روی یک پروژه دنیای واقعیت مجازی است و دو توکن به نام‌های مانا (MANA) و لند (LAND) دارد. توکن مانا از جمله توکن‌های استاندارد ERC-20 بوده که در شبکه اتریوم ایجاد شده است. با رشد مشارکت و سرمایه‌گذاری‌ها در این پروژه، می‌توان آینده خوبی را برای این ارز متصور شد.

فانتوم (FTM)

پلتفرم فانتوم یک بستر متن‌باز بلاک چین و قرارداد هوشمند است که عملکردی سریع، با بازده بالا و مقیاس پذیر را برای دارایی‌های دیجیتال و Dapp ها فراهم می‌کند. توکن FTM یک دارایی چند منظوره است که نقشی حیاتی را در اکوسیستم فانتوم ایفا می‌کند. فانتوم به عنوان یکی از 100 ارز برتر بازار، کاربردهای متعددی از جمله تأمین امنیت شبکه، مشارکت در مدیریت شبکه و پرداخت‌ها دارد.

پولیگان (MATIC)

شبکه (Matic) یا پولیگان (Polygon) راه حلی مقیاس‌پذیر برای شبکه اتریوم است که با هدف بهبود تجربه کاربر فعالیت می‌کند. این پلتفرم با ارائه روشی سریع و کارآمد برای پردازش توکن‌های مبتنی بر ERC-20، تجربه کاربران را در طیف وسیعی از Dapp ها بهبود می‌بخشد. رمز ارز بومی متیک (MATIC)، توکنی مبتنی بر استاندارد ERC-20 بوده که یکی از 30 رمز ارز برتر بازار محسوب می‌شود.

تمام این 13 رمز ارز را می‌توانید هم‌اکنون در اکسکوینو معامله کنید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

16 نظرات

  1. سلام الان بخش واریز و برداشت بعضی از این ها مثلا matic غیر فعال می باشد پس تکلیف در صورت خرید به چه صورت می باشد

    • الهام جمشیدیان

      درود
      شما در حال حاضر فقط می‌تونید این ارزها رو معامله کنید. به زودی امکان واریز و برداشت آن‌ها هم به سامانه اضافه خواهد شد. در صورت خرید و قصد برداشت، می‌تونید ارز رو به یک رمز ارز دیگر تبدیل و برداشت کنید.

  2. ممنون از تیم توسعه دهنده و پشتیبانی و مدیریت محترم اکسکوینو بخاطر لیست کردن رمز ارزهای محبوب
    امیدوارم همین رویکرد رو ادامه بدین و رمز ارزهای بیشتری رو لیست کنید
    منتظر لیست جدید رمز ازرهای شما هستم
    تا تمام سلیقه ها رو در بر بگیره و به تعداد کاربران این صرافی محبوب هر روز بیشتر و بیشتر بشه

  3. چرا پرفکت مانی از لیست خرید حذف شده
    موقتیه یا کلا برداشته شده ؟

  4. سلام. ممنون از سایت خوبتون. من تازه ثبت نام کردم و هنوز خیلی خوب نمیدونم که چطوری باید با کیف پول ها کار کنم و اینکه اگر فعلا نخوام از کیف پول استفاده کنم و ارز خریداری شده را در صرافی نگهدارم، باید چکار کنم. اگر ویدئوهایی در این خصوص در اختیار کاربران تازه وارد قرار بدید خیلی کمک کننده خواهد بود. ممنونم

  5. سلام من میخواهم رمز ارز بخرم نمیدونم ازکجا بخرم

  6. درود بر تیم محبوب اکسکوینو

    احتراما سوالم رو در قالب یک تیکت در نرم افزار مطرح کردم ولی جوابی دریافت نکردم
    احتراما
    در صورت امکان مقادیر کارمزدها رو در نرم افزار قید بفرمایید
    با تشکر از شما

    • سلام وقتتون بخیر
      کارمزدها متناسب با هر شبکه و حجم تراکنش متفاوته و قبل تز انجام تراکنش نمایش داده میشه

  7. لطفا احراز هویت اعضا رو بهتر و سریعتر انجام بدید من خیلی بعد از ثبت نام منتظر شدم و اذیت شدم ولی پاسخ مناسبی دریافت نکردم

  8. بسیار عالی ، و متشکرم از شما کارشناسان محترم صرافی بزرگ اکسکوینو و پشتیبانی خوبتون 👍❤
    آرزوی توفیق روزافزون

  9. ممنون از تیم توسعه دهنده اکسکوینو
    لطفاً در خوصوص لیست کردن رمز ارزهای مانند
    سلو (پلتفرم سلو قصد دارد تا فعالیت های مالی در سراسر جهان قابل دسترسی باشد و کاربران تلفن هوشمند را مورد هدف خود قرار داده است. برای خرید ارز دیجیتال سلو CELO می توانید از طریق صرافی های پشتیبان کننده این رمز اقدام کنید. همچنین می توانید رمز ارز CELO را در انواع کیف پول های موبایلی، کیف پول آنلاین و یا دستکتاپی ذخیره نمایید. و نکته پایانی این است که این رمز ارز در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام PoS استفاده می نماید و قابلیت استخراج ندارد)
    پنکیک سواپ (پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک صرافی غیر متمرکز (DEX) است که بروی شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) راه اندازی شده است و توکن این صرافی Cake نام دارد که یک توکن BEP-20 محسوب میشود. پس از افزایش کارمزد های شبکه اتریوم ، سرمایه گذاران و معامله گران بیشتری به سمت شبکه بایننس سرازیر شدند و این موضوع باعث افزایش قیمت BNB از 20 دلار به 300 دلار شد. پس از این افزایش قیمت ، پروژه های ارز دیجیتال فعال بر بستر شبکه بایننس هم رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کردند و به طور مثال قیمت توکن Cake تقریبا 10 برابر شد)
    ونوس (تیم ونوس در حال طراحی یک پلتفرم بازار پول غیرمتمرکز است که به‌صورت انحصاری در Binance Smart Chain قرار دارد. این پلتفرم درواقع به‌منظور تولید پول ثابت مصنوعی و ارائه وام دارایی‌های دیجیتال با پشتوانه سبدی از سرمایه‌های مختلف BEP20 عرضه می‌شود. توکن XVS در درجه اول برای رأی دادن به تصمیمات شبکه مورداستفاده قرار می‌گیرد و شامل تغییر در پارامترهای سیستم‌عامل، بهبود محصول و ادغام وثیقه جدید است)
    چیلیز (چیلیز به عنوان برجسته‌ترین ارائه‌دهنده از نظر تکنولوژی بلاکچین در جهان برای ورزش و سرگرمی است. چیلیز پلتفرم تعامل طرفداران ورزشی Socios.com را توسعه داده است که بر روی زیرساخت بلاکچین چیلیز ساخته شده و از CHZ به عنوان ارز انحصاری برای پلتفرم خود استفاده می‌کند. چیلیز یک گزینه ارزی برای محصولات و خدماتی است که به وسیله بلاکچین حمایت می‌شوند و به سمت مصرف‌کنندگان اصلی در جریان است و همچنین در جام جهانی از این ارز بیشتر استفاده میشود)
    تلکوین (تلکوین‌ یکی از ارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال است که با ارزش حدود ۳۷۵ دلار در تبه ۱۴۰ بازار ایستاده است. سهم این ارز از کل بازار چیزی حدود ۰.۰۲ درصد است. تلکوین‌پلتفرمی مالی است که با تکیه بر فناوری بلاک چین، برای حواله‌های بین‌المللی استفاده می‌شود. این پلتفرم حواله‌های بین‌المللی را با سرعت بالا و هزینه‌ی کم انجام می‌دهد.
    این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد تا از هر جایی به سادگی پولی را به دست عزیزانتان در سراسر جهان برسانید. تلکوین در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است. سپس بر اساس بلاک چین این پلتفرم توانست برای اولین بال حواله‌ای را به کشورهای کانادا و فیلیپین ارسال نماید)
    هیلیوم (تیم توسعه‌دهنده هلیوم باوجود مشکلاتی که با زیرساخت‌های سنتی مخابرات دارد، اما می‌خواهد با کاهش هزینه‌ها، بخشی از این مشکلات را مرتفع کند. این شرکت با بررسی فضای توکن‌ها و ارزهای دیجیتال به این نتیجه رسیده است که از طریق تشویق کاربران به استفاده از ارزهای دیجیتال و اینترنت اشیا، می‌تواند زیرساخت‌ها و سازمان‌های دست‌اندرکار را بهبود بخشد)
    و ارزهایی همچون هدرا هشگراف، الروند، الگورند، رن، سیاکوین، لایوپییر، انجکتیو پروتوکل، د سند باکس، کوتی، بند پروتوکل و خیلی از ارزهای که نمیشد در موردشون زیاد صحبت کنم رو اضافه کنید
    لیست کردن این ارزهای آینده دار می تونه کمک شایانی به انتخاب مخاطب کنه که همچنین صرافی اکسکوینو رو روز به روز محبوب تر

    لازم دونستم این مطالب عنوان کنم و اینکه توکن سوزی برخی از این رمز ارزها مثل ونوس و پنکیک سواپ در ماه پیشرو میلادی یعنی (ژوئن) می تونه سرمایه هارو سمت این ارزهای محبوب جذب کنه

    ممنون از شما

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.