پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
سوایپ

معرفی 3 کوین جدید اکسکوینو : آدیوس، سوایپ، اوریون پروتکل – پادکست


رمزارزهای محبوب آدیوس (AUDIO)، سوایپ (SXP) و اوریون پروتکل (ORN) به دنبال درخواست‌های بالای شما، به اکسکوینو اضافه شدند. همین حالا می‌تونید این سه رمزارز پرکاربرد رو به طور لحظه‌ای در اکسکوینو بخرید، بفروشید یا تبدیل کنید.

برای آشنایی با این سه رمزارز، اپیزود اختصاصی رادیو اکسکوینو رو از دست ندهید!

پادکست امروز را گوش کنید:

امروز یه خبر خوب براتون داریم و اون اینه که ارزهای دیجیتال آدیوس، سوایپ و اوریون پروتکل بعد از درخواست‌های بالای شما، به اکسکوینو اضافه شدن.    برای اطلاعات بیشتر با این اپیزود ما همراه باشید

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر سه شنبه 25 آبان ماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و در این اپیزود از رادیو اکسکوینو، می‌خوایم سه ارز دیجیتال محبوب رو معرفی کنیم که به‌تازگی در اکسکوینو لیست شدن….. ارزهای دیجیتال آدیوس، سوایپ و اوریون پروتکل. ضمنا، این سه ارز با ولت‌های اصلی در اکسکوینو پیاده‌سازی شدن و امکان واریز، برداشت و تبدیل اونا برای شما وجود داره.

در ابتدای این اپیزود، مثل همیشه یاداوری میکنم که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و محتوای این پادکست در هیچ‌شرایطی برای من و مجموعه اکسکوینو منفعت مالی در بر نداره.

 تلاش ما در رادیو اکسکوینو اینه که با کیفیت‌ترین مطالب در حوزه رمز ارزها، بلاک‌چین و اقتصاد کریپتو رو در اختیار مخاطبانمون قرار بدیم. پس، پیش از اتخاذ هرگونه تصمیم مالی، خوب مطالعه کنید و آگاهانه گام بردارید. ضمنا، اپیزودهای جدید رادیو اکسکوینو رو میتونید در همه پلتفرم‌های پادکستی مثل کست باکس و ناملیک دنبال کنید.

خب، اول بریم سراغ ارز دیجیتال آدیوس با نماد معاملاتی  . (AUDIO) آدیو رتبه 96 ام بازار رمزارزها رو داره.

ولی وقتی می گیم آدیوس، منظورمون دقیقا چیه؟

آدیوس یک پروتکل به اشتراک‌گذاری و پخش موسیقیه که روی بستر بلاک‌چین ساخته شده. آدیوس می‌تونه تراکنش‌های مستقیم بین سازنده‌های موسیقی و شنونده ها رو فراهم می‌کنه. با این کار، کسانی که موسیقی تولید می‌کنن، می‌تونن اثر خودشون رو مستقیما در اختیار شنونده‌ها قرار بدن و مخاطبا هم اونا رو حمایت مالی کنن.

اما از بازار آدیوس چه خبر؟

ارز دیجیتال آدیوس الان قیمتی حدود 2 و نیم دلار داره. اوج قیمت آدیوس حدود 5 دلاره که این قیمت رو هشت ماه پیش ثبت کرد. آدیوس در یک سال گذشته، 2500 درصد رشد داشته.

کل تعداد توکن‌های آدیوس، یک میلیارد و 61 میلیونه که تا الان، تعداد 504 میلیون اون در گردش هستن. جالبه بدونید که از تعداد 1 میلیارد و 61 میلیون، 456 میلیون توکن فقط در یک آدرس کیف پوله. در حال حاضر، چیزی حدود 28 هزار کیف پول، این ارز دیجیتال رو هولد کردن.

ارز دیجیتال سو ایپ

سوایپ یه پلتفرمه که قصد داره به پلی بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال تبدیل شه. این پلتفرم از یک رابط کاربری بین‌افزاری یا (ای پی آی API) استفاده می‌کنه تا کارت‌های پرداخت بین‌المللی رو با استفاده از ارز دیجیتال سوایپ ایجاد کنه. از توکن سوایپ با نماد معاملاتی(اس ایکس پی SXP) ،  به‌عنوان ابزاری برای پرداخت کارمزد این تراکنش‌ها استفاده میشه.

قیمت سوایپ در حال حاضر حدود 2 دلار و 70 سنته و رتبه 148 بازار رمزارزها رو داره.

اوج قیمتی ارز دیجیتال سوایپ 5 دلار و 79 سنت بوده که هفت ماه پیش این قیمت رو ثبت کرده. توکن سوایپ از یک سال پیش تاحالا، 165 درصد رشد داشته.

کل تعداد توکن‌های سوایپ، 239 میلیونه که از این تعداد، 192 میلیون و 768 هزار توکن در گردش هستن. فقط یک آدرس کیف پول، 67 میلیون از کل تعداد توکن‌های سوایپ رو در اختیار داره. بیشتر از 28 هزار و 500 نفر هم ترجیح دادن تا ارز دیجیتال سوایپ رو تو کیف پول‌هاشون هولد کنن.

اما کوین سومی که می‌خوایم بهتون معرفی کنم، اوریون پروتکله. اوریون پروتکل با این هدف طراحی شده تا نقدینگی لازم رو از صرافی‌های ارز دیجیتال جمع‌آوری کنه و وارد صرافی‌های غیر متمرکز کنه؛

به همین دلیل بهش می‌گن تجمیع‌کننده نقدینگی. با این روش، اوریون پروتکل می‌تونه مشکل نقدینگی صرافی‌های غیر متمرکز و پلتفرم‌های دیفای رو برطرف کنه. اوریون پروتکل در سال 2018 بنیان‌گذاری و در سال 2020 هم راه‌اندازی شد.

 هدف این پلتفرم اینه که بتونه مشکل نقدینگی اپلیکیشن‌های حوزه دیفای رو حل کنه. به‌علاوه، اوریون پروتکل یک اپلیکیشن‌ مدیریت پرتفوی سرمایه‌گذاری هم داره که به کاربرا اجازه میده تا به سوابقشون در صرافی‌ها دسترسی داشته باشن یا سرمایشون رو به‌طور خودکار مدیریت کنن.

در مورد بازار اوریون پروتکل با نماد معاملاتی (ORN) هم باید بگیم که این توکن الان حدود 8 دلار معامله میشه. این ارز دیجیتال الان در رتبه 299 بازار قرار داره. اوج قیمتی این توکن 29 دلار بوده که این قیمت رو هشت ماه پیش ثبت کرده. ارز دیجیتال اوریون پروتکل از یک سال پیش تاحالا، حدود 400 درصد رشد قیمتی رو تجربه کرده.

کل توکن‌های اوریون پروتکل، 100 میلیونه که از این تعداد، 31 میلیون و 495 هزار توکن در گردش هستن. 24 میلیون از کل توکن‌های اوریون، در یک کیف پوله و کل تعداد هولدرهای اون، 9 هزار و 700 نفره.

اینجا اپیزود 106  به پایان می‌رسه. در این اپیزود تلاش کردیم که معرفی مختصر و مفیدی داشته باشیم از سه رمزارزی که به‌تازگی و با درخواست‌های بالای کاربران به اکسکوینو اضافه شدن.

اگر قبلا تجربه معامله این کوین‌ها رو داشتید یا نظری در مورد اون‌ها دارید، حتما برای ما کامنت بذارید.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.