چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مقررات لیبرال بریتانیا برای رمزارزها

مت هنکاک Matt Hancock، عضو محافظه‌کار و وزیر سابق بهداشت پارلمان بریتانیا، بر اهمیت داشتن یک چارچوب نظارتی لیبرال برای رمزارزها تاکید کرد. خبرگزاری یو‌کی‌تی‌ان UKTN اعلام کرد که ریزش قیمت در بازار رمزارز، اعتماد وی به این بخش را متزلزل است. او به این خبرگزاری گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند جلوی این انقلاب را بگیرد. ما فقط می‌توانیم انتخاب کنیم که این اتفاق تحت کنترل ما رخ دهد یا از جای دیگری برای ما تصمیم‌گیری شود.

مت هنکاک در سخنرانی اصلی خود در کنفرانس چهارمین سالگرد کریپتو ای‌ام A.M، خواستار یک سیستم مالیاتی جذاب و رژیم نظارتی لیبرال شد تا به بریتانیا کمک کند که به حوزه قضایی انتخابی برای رمزارزها تبدیل شود. او تاکید کرد: بریتانیا زمانی به موفقیت می‌رسد که از فناوری جدید استقبال کند.

او تکرار کرد که چارچوب‌های نظارتی برای رمزارزها باید لیبرال باشد تا به صنعت نوپا اجازه رشد دهد. او در این باره به خبرگزاری یو‌کی‌تی‌ان گفت: من از ایده حمایت‌کننده‌ای که قانون‌گذاران به مردم می‌گویند با پولشان چه کاری می‌توانند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند، متنفرم.

او تاکید کرد: وظیفه ناظران این است که اطمینان حاصل کنند که اطلاعات با کیفیت بالا وجود دارد و بازار به طور موثر عمل می‌کند. دولت حق ندارد که به آن‌‌ها بگوید در چه مواردی می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند و در چه مواردی نمی‌توانند.

هنکاک یکی از مدافعان رمزارز بوده است. او در ماه آوریل در کلاب کریپتو لندن گفت: اگر مقررات درستی را دریافت کنیم کریپتو نه تنها رشد را تسریع می‌کند، بلکه سیستم‌های مالی را شفافتر می‌کند و جرم و جنایت را کاهش می‌دهد. ما باید پتانسیل تکنولوژی‌های جدید را درک کرده و از آن استفاده کنیم نه اینکه از آن‌ها بترسیم و از قدرت مخرب آن‌ها دوری کنیم.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.