نظرات مثبت رئیس بانک مرکزی روسیه درباره آینده ارزهای دیجیتال

نظرات مثبت رئیس بانک مرکزی روسیه درباره آینده ارز دیجیتال

نظرات مثبت رئیس بانک مرکزی روسیه درباره آینده ارزهای دیجیتال

اخبار ارزهای دیجیتال و تاثیرات آن بر استراتژی های خرید و فروش ارز دیجیتال

دنیای ارزهای دیجیتال همواره از ابتدای پیدایش و ظهور خود در بازارهای جهانی، تأثیرات مستقیمی را از اتفاقات و فعل و انفعالات جهانی، پذیرفته است که تأثیرات هر یک از این موارد، باعث تغییر جهت حرکتی و ایجاد نوسانات قیمتی جدید در بازار رمز ارز ها شده است. در حال حاضر نیز که تقریباً چندین سال از حضور بازار ارزهای دیجیتال در سطح جهانی می‌‏گذرد، این بازار همچنان تحت تأثیر حواشی و اتفاقات صورت گرفته در دنیاست.

به طوری که حتی یک اظهار نظر مثبت و یا منفی صورت گرفته نیز می‏‌تواند باعث ایجاد نوساناتی این بازار گردد. از این رو سرمایه‏ گذارانی که در بازار ارزهای دیجیتال، در حال فعالیت هستند، همواره باید  در استراتژی‏‌های سرمایه ‏گذاری و خرید و فروش ‏های خود، اخبارهای جهانی و اظهار نظرهای مختلف صورت گرفته نسبت به آن را با جدیت دنبال نموده و تاثیرات آن بر بازار ارزهای رمزنگاری شده  را در نظر داشته باشند . چرا که اساس نوسانات صورت گرفته در بازار در این راستا بوده و اگر سرمایه‏ گذار بتواند این اخبار را به خوبی دنبال کرده و خرید و فروش ‏های خود را نیز با آن‏‌ها، هم سو نماید، به قطع یقین موفق به کسب سود قابل توجهی از بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد.

رئیس بانک مرکزی روسیه و نگاه مثبت به آینده ارزهای دیجیتال

با این مقدمه قصد داریم، یکی از اظهار نظرهای اخیر و مهم منتشر شده در مورد ارزش و اهمیت بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار دهیم. این خبر منتشر شده، مربوط به اظهار نظر یک مقام مطرح در روسیه است.  آقای ” Herman Gref “،  رئیس بانک مرکزی روسیه و همچنین وزیر سابق اقتصاد کشور روسیه، در مورد رمزارزها  اظهار نظرهای مثبتی را ارائه داده است.

وی این چنین بیان نموده‌‏است که در حال حاضر رمزارزها  توانسته‌‏اند که خود را به خوبی در بازارهای جهانی مطرح نمایند و علاقه‏‌ی بسیاری از افراد را در راستای کاربردشان، به خود جلب نمایند. البته در عین حال آقای ” Herman Gref “، بر این باور است که بازار ارزهای دیجیتال هنوز به تازگی خود را شناسانده و مطرح نموده است و هنوز راه طولانی‏‌ای برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در سطح جهانی دارد. به عقیده‏‌ی وی، بازار ارزهای دیجیتال به 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد که به یک حالت بلوغ نسبی برسد و سپس تثبیت شود.

ارزهای دیجیتال ، تنها روش پرداخت و تراکنش های مالی در ده سال آینده از دید Herman Gref

البته بیش‏تر امیدواری آقای ” Herman Gref “، به رمزارزها به صورت دراز مدت و در طی چندین سال آینده می‌‏باشد.ایشان  در ادامه‌‏ افزودند که در حال حاضر کشورهای زیادی با ارزهای دیجیتال به مخالفت برخاسته‌‏اند و نواقص زیادی را برای آن مطرح نموده اند. ولی باید توجه داشت که در طول حداکثر 10 سال آینده، دیگر هیچ کشوری با استفاده و کاربرد رمزارزها مخالف نخواهد بود و تقریباً تمامی نواقص و ضعف‏‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال نیز رفع خواهند شد و آن موقع است که دیگر در دنیا ارز های دیجیتال به عنوان تنها روش اصلی و مورد استفاده در تراکنش‏‌های مالی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

حال با توجه به اظهار نظرهای مثبت این مقام ارشد در نظام اقتصادی روسیه، انتظار می‏رود که یک موج اعتماد مثبت در روسیه و حتی سراسر دنیا، نسبت به ارزهای دیجیتال شکل بگیرد و از این پس شاهد تأثیرات مثبتی در رونق بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

سایت اکسکوینو یک سایت کیف پول برای رمز ارز ها

سایت اکسکوینو ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و فروش بیت کوین، لایت کوین، اتریوم ، ریپل ، بیت کوین کش و ئی ووچر  دیگر ارزهای دیجیتال است تیم اکسکوینو همچنین  با ارائه  قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار،  که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیشگیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید. همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، کیف پول لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.