پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
بیت کوین کش

هالوینگ بیت کوین کش تا ساعاتی دیگر!

در سال ۲۰۱۷، به علت اختلاف نظر در جامعه بیت کوین، زنجیره (بلاک چین) این شبکه منشعب شد و دو دارایی، BTC و BCH  به دنیا معرفی شد. به عبارت دیگر، از بلاک چین بیت کوین، یک بلاک چین جدید ایجاد شد که سکه آن بیت کوین کش نام گرفت. بر همین اساس، تعداد کل واحدهای موجود بیت کوین کش و همچنین میزان پاداش استخراج بلاک جدید این ارز دیجیتال مانند بیت کوین است.

بیت کوین کش

هالوینگ بیت کوین کش

تا ساعاتی دیگر ( تقریبا حدود ساعت 20 به وقت تهران ) هالوینگ بیت کوین کش انجام می‌شود و کمی پس از آن شاهد هالوینگ بیت کوین اس وی ( Bitcoin SV ) خواهیم بود. بیت کوین کش که مهم‌ترین فورک بیت کوین محسوب می‌شود امشب پاداش استخراج بلوک خود را از 12.5 به 6.25 BCH کاهش می‌دهد.

بیت کوین کش در حقیقت یک رمز ارز در دنیای ارزهای رمز پایه است که در سال ۲۰۱۷  و همزمان با شکل گیری اختلاف نظر میان افراد حاضر در جامعه بیت کوین، از روی شاخه زنجیره بلاک چین بیت کوین به منظور تغییر در اندازه بلوک و تغییراتی بر روی کد منشعب شده است. این ارز دیجیتال  در تاریخ ۱ اوت سال ۲۰۱۷ در نتیجه مهم‌ترین فورک بیت کوین شکل گرفت. در آن زمان هر کس که دارنده مقداری بیت کوین بود، به همان میزان نیز بیت کوین کش دریافت کرد.  بر همین اساس، بیت کوین کش تعداد کل واحدهای موجود خود و همچنین میزان پاداش بلاک را از بیت کوین به ارث برده است. بیت کوین کش در جریان هالوینگ خود که حدود یک ماه قبل از هالوینگ بیت کوین شکل می‌گیرد پاداش استخراج هر بلوک جدید از این ارز دیجیتال به ماینرها را از 12.5 به 6.25 واحد بیت کوین کش کاهش خواهد داد.

هالوینگ بیت کوین اس وی پس از بیت کوین کش

دو روز بعد از این اتفاق، دیگر فورک بیت کوین یعنی بیت کوین اس وی هالوینگ خود را به اتمام خواهد رساند. بیت کوین کش یک فورک یا انشعاب از رمزارز محبوب و شناخته شده بیت کوین بوده است و بیتکوین SV نیز یک بروز رسانی یا فورک از ارز بیتکوین کش می‌باشد. پس این سه کوین تقریبا یک ساز و کار مشابه را دنبال می‌کنند و تاریخچه آن‌ها تا پیش از ایجاد شاخه‌های جدید یکی است. به عقیده توسعه دهندگان BSV این رمز ارز، در واقع همان بیت کوین اصلی است.

اصلی ترین مشخصه بیتکوین SV ، سایز بلوک‌های ۱۲۸ مگابیتی است که در مقایسه با سایز بلوک ۳۲ مگابیتی بیت کوین کش، بسیار بزرگ‌تر و مقیاس‌پذیرتر می‌باشد.

طبق گزارش اخیر کوین تلگراف، حدود ۶ میلیون واحد بیت کوین کش، از زمان فورک این شبکه در سال ۲۰۱۷، دست نخورده باقی مانده‌ است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.