قانون گذاری ارزهای دیجیتال

هشدار مشاور ارشد اقتصادی دولت هند نسبت به نبود قانون گذاری در فضای رمزارز و دیفای

آنانثا ناگس واران (Anantha Nageswaran)، مشاور ارشد اقتصادی دولت هند (CEA)، در مورد نوآوری‌هایی مثل رمزارزها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) یا دیفای و ریسک‌های ناشی از نبود قانون گذاری مناسب برای آن‌ها هشدار داد. او در در رویداد Assocham با اشاره به رمزارزها گفت:

«فقدان یک ناظر یا یک مرجع نظارتی متمرکز و غیرمتمرکزتر شدن دنیای رمزارزها به این معنی است که دنیایی از دزدان دریایی کارائیب هستند که می‌توانند همه چیز دیگران را تصاحب کنند.»

مشاور اقتصادی دولت توضیح داد که با T. Rabi Sankar معاون بانک مرکزی هند (RBI)، در مورد رمزارزها و امور مالی غیرمتمرکز توافق کرده است. ناگس واران با اشاره به دیفای اظهار داشت: با وجود اینکه بسیاری این صنعت را نوآوری می‌دانند، من می‌پرسم که آیا دیفای واقعا یک صنعت نوآورانه است یا فقط مخل جامعه است؟ یا چیزی است که ما را در نهایت پشیمون می‌کند؟

مشاور اقتصادی دولت در مورد اینکه آیا رمزارزها می‌توانند جایگزینی برای ارزهای فیات باشند یا خیر، تاکید کرد که لازم است برای این منظور، قادر به برآورده کردن اهداف بسیاری باشند. او توضیح داد: «پول واقعی باید ذخیره‌ای از ارزش باشد، مقبولیت گسترده‌ای داشته و یک واحد شمارش باشد. در همه این موارد، «نوآوری‌های» جدیدی مانند رمزارزها یا دیفای هنوز این امتحان را پس نداده‌اند.»

منبع: bitcoin.com

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.