ترون

واریز مستقیم ترون در کیف پول اختصاصی اکسکوینو

واریز مستقیم ترون در کیف پول اختصاصی اکسکوینو

ترون

ترون (Tron) یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود که از تکنولوژی بلاک چین به عنوان بستری برای توسعه بازار جهانی استفاده می‌کند. ترون با نماد اختصاری TRX، ارز داخلی بلاک چین ترون است و در رتبه 14 بازار رمز اررز‌ها حضور دارد. این ارز دیجیتال پلتفرمی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که با هدف ایجاد یک شبکه جهانی اشتراک‌گذاری مطالب رایگان در حوزه سرگرمی فعالیت می‌کند. ترون قابل استخراج نبوده و تعداد کل توکن‌های آن، حدود ۱۰۰ میلیارد واحد است. در حال حاضر حدود ۷۱.۶ میلیارد واحد ترون در گردش است.

کاربران با استفاده از ترون قادر به ساخت برنامه‌های غیر متمرکز و قرارداد‌های هوشمند خواهند بود. شبکه ترون با مقیاس‌پذیری و توان اجرایی بالای خود، قادر به پشتیبانی طیف وسیعی از برنامه‌های غیرمتمرکز است. در شبکه ترون، دو استاندارد ایجاد توکن به نام‌های TRC-10 و TRC-20 وجود دارد. استاندارد TRC-10 بدون استفاده از ماشین مجازی ترون (TVM) و توسط بلاک چین ترون پشتیبانی می‌شود. از طرفی، TRC-20 استانداردی است که برای قراردادهای هوشمند ترون با استفاده از ماشین مجازی ترون (TVM) به کار برده می‌شود. توکن‌های TRC-10 می‌توانند با هزینه 1024 واحد TRX روی شبکه ترون صادر شوند و برای ساخت این نوع توکن نیاز به دانش برنامه‌نویسی خاصی نیست.

شبکه ترون به دلیل مزایای خاص خود، از محبوبیت بالایی برخوردار است. این سیستم، امکان تراکنش نا‌محدود را فراهم کرده و قادر است حدود ۱۰۰۰ تراکنش را در ثانیه مدیریت کند.

نمودار قیمت ترون

ارزش ترون طبق عرضه و تقاضا مشخص می‌شود و رشد قیمت نیز بر همین اساس به وقوع می‌پیوندد. ترون، در سپتامبر ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۰۱۹ دلاری و با ۷۰ میلیون دلار سرمایه‌ اولیه عرضه شد. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، ترون یکی از ارزهای دیجیتالی است که با ۱۳۴۵.۳۶ درصد بازگشت سرمایه، سود بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران اولیه خود به ارمغان آورده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۰.۰۲۹ دلار معامله می‌شود.

 

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.