وضعیت خرید و فروش و قیمت ریپل در بازار ارزهای دیجیتال

وضعیت خرید و فروش  و قیمت ریپل در بازار ارزهای دیجیتال

وضعیت خرید و فروش  و قیمت ریپل در بازار ارزهای دیجیتال

وضعیت خرید و فروش و قیمت ریپل در بازار ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ریپل | ریپل، ارز ثابت سبد سرمایه گذاری شما

در بازار ارزهای دیجیتال، در حال حاضر تعداد قابل توجهی از ارزهای دیجیتال پر سود حضور دارند که درآمد و سود قابل توجهی را برای سرمایه‏ گذاران به ارمغان می‌آورند . در این میان، ارز دیجیتال ریپل به عنوان یکی از مهم‌‏ترین ارزهای دیجیتال به شمار می‏‌رود. به طوری که کارشناسان بازار، همواره تأکید دارند که در سرمایه ‏گذاری‏ های خود بخشی از سرمایه‏ را برای خرید ریپل اختصاص دهید. چرا که در هر حالت ممکن، فروش ریپل برای شما سودآور خواهد بود.

این به این دلیل است که ریپل از نوسانات متفاوت‎تری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برخوردار است. به طوری که نوسانات تیز این ارز دیجیتال باعث شده است که در طول مدت نگه‏داری ریپل، سرمایه ‏گذار این فرصت را داشته باشد که با فروش ریپل به سودهای مناسبی دست یابد. پس توجه به ریپل همواره در خرید و فروش‏‌ های بازار باید انجام شود.

قیمت ریپل | انتهای سال 2018 و انتظار برای جهش قیمت

از طرفی دیگر، بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، بر این عقیده هستند که ماه های آخر سال، از تعیین ‏کننده‌‏ترین زمان‏‌ها برای ارز دیجیتال ریپل است . البته درست است که در اواخر هر سال، همه‎ی ارزهای دیجیتال با افزایش قیمت رو به رو می‌‏شوند. ولی این مورد برای ریپل رنگ خاص‌‏تری را به خود می‎گیرد. بنابراین انتظار می‌رود ریپل ،در بازه زمانی حاضر که نزدیک به پایان سال است، بتواند نسبت به سایر مواقع سال  ارزش و اعتبار بیشتری را رقم بزند و خود را برای مدتی در این بازه نگه دارد.

پیش بینی افزایش قیمت ریپل

در واقع کارشناسان در رابطه با قیمت ریپل ، هم عقیده بوده و بر این باورند که در روزها یا هفته‏‌های آینده، ریپل  خواهد توانست در میان ارزهای دیجیتال از نظر افزایش قیمت خودنمایی کند . پس می‏توان این وضعیت را بدین شکل تحلیل نمود که  قیمت ریپل در انتظار یک جهش رو به بالا و بزرگ است که به اتفاق نظر بسیاری از کارشناسان بازار، شکل‏گیری این شرایط بسیار محتمل می‏باشد.

استراتژی سرمایه گذاری | بیت کوین ، بیت کوین کش ، اتریوم  یا ریپل

البته همانطور که می‏دانید همواره در سرمایه‏گذاری‏ها، توصیه می‏شود که فرد سرمایه‏گذار سرمایه‏ی خود را بر روی چند ارز دیجیتال تقسیم نماید. بدین صورت در حالت ضرر کردن در برخی از ارزها، در ارزهای دیگر به سود خواهد رسید و در کل موفق به کسب درآمد خواهد شد. لذا در شرایط فعلی، هر چند که کسب سود بالا از ریپل قابل پیش‏بینی و بسیار محتمل می‏باشد ولی همواره توصیه می‏شود که تمامی سرمایه‏ی خود را بر روی خرید ریپل صرف نکنید. بلکه می‏توانید درصد مناسبی را برای خرید این ارز دیجیتال در نظر گرفته و درصدهای دیگری را نیز برای خرید ارزهایی مانند بیت کوین و بیت کوین کش و حتی اتریوم در نظر بگیرید. ولی در کل این پیش‏بینی می‏شود که اگر درصد بالایی از سرمایه را بر روی ریپل متمرکز کنید، موفق به کسب درآمد بیش‏تری از نوسانات احتمالی بازار ارزهای دیجیتال خواهید شد.

ریپل پرسود ترین ارز دیجیتال سال 2017 | آیا قیمت ریپل سناریوی سال گذشته را تکرار خواهد کرد؟

در این بین، باید توجه نمود که در بازار سرمایه‏گذاری یکی از مهم‏ترین عوامل تعیین کننده، آشنایی و آگاهی یافتن کامل از آمار و قیمت‏های قبلی ارزهای دیجیتال است. به طوری که بسیاری از پیش‏بینی‏های صورت گرفته در بازار، بر این اساس می‏باشند. حال با در نظر گرفتن این واقعیت، باید به شرایط ریپل در انتهای سال 2017 توجه نمود که توانست در یک شرایط عالی از بیت کوین پیشی گرفته و به عنوان پر سودترین ارز سال 2017 انتخاب شود. کارشناسان بازار، این نظر را دارند که به احتمال زیادی شاید در انتهای سال 2018 نیز شاهد موفقیت و برتری دوباره ریپل بر بیت کوین از نظر سودآوری در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

 خرید ریپل | فروش ریپل |تحلیل قیمت  در اکس کوینو

سایت اکس کوینو پلتفرمی است  مربوط به خرید و فروش  بیت کوین ، بیت کوین کش ، لایت کوین ،ریپل ، پرفکت مانی و دیگر ارزهای دیجیتال مطرح ،تیم اکسکوینو با ارائه  قیمت لحظه ای  ارزهای مطرح و انتشار تحلیل قیمت بیت کوین ،بیت کوین کش ،  اتروم ، ریپل و دیگر ارزهای مطرح در بازار، که توسط سایت های مطرح در دنیا ارائه می‌شود می‌کوشد شما کاربران را در مسیر پیش‌گیری استراتژی مناسب جهت خرید بیت کوین ، ریپل و سایر رمزارزها و فروش بموقع آن ها  راهنمایی نماید. همچنین با ارائه کیف پول بیت کوین ، ولت لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش که بتازگی به امکانات  سایت excoino افزوده شده است امانت دار اموال کریپتوکارنسی شما بوده و در این راستا با ارائه پلتفرمی امن و با کاربری آسان ،  تمام تلاش خود را برای پاسداشت اعتماد شما خواهد نمود.

 

همچنین ببینید

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

4 نظرات

  1. از کجا اعتماد کنیم به سایت شما؟

    • سلام
      آدرس و تلفن شرکت در بخش راهنما در حساب کاربری سایت موجود هست. اکسکوینو یکی از پروژه های استارتاپی یک شرکت نرم افزاری ثبت شده هست

  2. az kojaaaaaaaaaaaaaaaaa be wallete shoma etemad konimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?

    • سلام
      از ادرس شرکت ، تلفن ، درگاه واریز ریالی که ریال پرداخت میکنید. واینکه ما ایران هستیم و شرکت ثبت شده

      ایا خارجی ها قابل اعتماد هستند ؟

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.