سه‌شنبه 28 فروردین 1403
ریزش بیت کوین

ویدیوکست رادیواکسکوینو / تورم آمریکا و وضعیت بازار کریپتو

این ریزش تا کی ادامه داره ؟

تورم افسارگسیخته در آمریکا و افزایش نرخ بهره موضوع داغی بود که بازارهای مالی رو دوباره به چالش کشید. آیا احتمال ریزش‌های بیشتر هست ؟ بهترین تصمیم در این بازار چیه ؟

این ویدیو رو حتما ببینید:

ریزش بازار ارزهای دیجیتال ،بیت کوین 25 هزار دلاری و افت 70 درصدی اتریوم. در ادامه با این ویدیو بررسی بازار کریپتو از اکسکوینو همراه باشید .


اکسکوینویی‌ها سلام . من ساحل اختری هستم و ازتون می خوام با این ویدیو همراه بشید. قبل از گوش کردن به این خبر دست به خرید یا فروش هیجانی نزنید ! تاکید میکنم این مطلب یه توصیه مالی نیست و شما باید قبل از هر اقدامی نسبت به خرید یا فروش خودتون مطالعه و تحقییق داشته باشید .

تورم افسارگسیخته در آمریکا و افزایش دوباره نرخ بهره، موضوع داغی بود که بازارهای مالی رو دوباره به چالش کشید. کمیته بازار آزاد بانک مرکزی آمریکا، قراره که چهارشنبه این هفته، درباره سیاست‌های خودش، برای مقابله با افزایش قیمت‌ها در این کشور، جلسه ای برگزار کنه و احتمالا نرخ بهره رو مجددا افزایش میدن. نرخ تورم آمریکا در ماه می نسبت به سال گذشته ۸.۶ درصد رشد کرده که بیشترین افزایش از سال ۱۹۸۱ میلادی محسوب میشه

یه آمار جدید و ترسناکی که امروز بهش برخوردیم …. لیکویید شدن ۵۰۰میلیون دلار فقط در 24 ساعت در بازار ارزهای دیجیتال!
اکانت توییتری دان کریپتو تریدز گفته فکر می‌کنم بازار در ادامه متوجه این موضوع خواهد شد که قرار نیست تورم به این زودی‌ها از بین بره!
قیمت امروز بیت کوین نسبت به 30 روز گذشته در پایین ترین حد خودش قرار گرفته ، در لحظه ی نگارش این متن قیمت بیت کوین در کانال 25000 دلاره! این در حالیه که در ابتدای سال خیلی از تحلیلگران معتقد بودن بیت کوین امسال 100 هزار دلار رو فتح میکنه ! این امکان دور از ذهن نبود اما اقتصاد کلان امریکا شدیدا روی این بازار تاثیر گذاشت و حال بازار رو خراب کرد .


بازار سهام آمریکا هم وضع خوبی نداره و از صف های فروش اشباع شده…

سقوط قیمت بیت کوین روز جمعه، هم‌زمان با ریزش بازار جهانی سهام اتفاق افتاد و باعث شد که هفته گذشته عملکرد ضعیفی رو از این بازار شاهد باشیم . به‌طوری که شاخص‌های S&P500 و نزدک با ۲.۹ و ۳.۵ درصد سقوط بسته شدن.
با این اوضاع تورم و سیاست های اقتصادی که امریکا در پیش گرفته، بیشتر کارشناسان معتقدن که احتمالا این روند نزولی ادامه داشته باشه .
اکانت توییتری کریپتو تونی هم گفته ، احتمالا قیمت بیت کوین به ۲۲٬۰۰۰ تا ۲۴٬۰۰۰ دلار سقوط میکنه ، اگر به دنبال خرید در کف هستید، تا رسیدن به این کف قیمتی زیاد حریص نباشید !

اکانت توییتری پلن سی، درباره تأثیراتی که نرخ تورم میتونه بر بازار بیت کوین بذاره گفته: در شرایط کنونی که بازار تا حد زیادی تحت‌تأثیر عوامل کلان تأثیرگذار بر اقتصاد قرار گرفته، دیگه اهمیتی نداره که چند نمودار نشان میدن که بازار به سطوح اشباع فروش تاریخی خود رسیده ، تا زمانی که بیت کوین هم‌بستگی خودش رو با بقیه دارایی‌های پرریسک حفظ کنه، انتظار نداریم که شاهد یک تغییر روند زودهنگام باشیم.

طبق گفته تحلیلگران، حمایت بعدی، قیمت میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای یعنی رقم ۲۲٬۲۴۹ دلاره و بعد از اون رقم ۱۷٬۶۷۳ دلار … یعنی همون سطحی که ۷۸ درصد با ATH بیت کوین فاصله داره …
از وضعیت بیت کوین که بگذریم، اتریوم رو هم در وضعیت خونینی میبینیم که در حال حاضر قیمتش رو 1300 دلار هستش. این آلت کوین از زمان اوج تاریخی خودش در آبان ماه که قیمتی حدود ۴٬۸۷۸ دلار داشت، بیش از 70 درصد ریزش داشته.

پایان

خب به پایان این ویدیو رسیدیم ممنونم که باما همراهید. به زودی اخبار تکمیلی رو به اطلاعتون میرسونیم .

با رادیو اکسکوینو همراه باشید .

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.