چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
آموزش بازی استپن

ویدیو / راه برید و ارز دیجیتال در بیارید !

میدونستید فقط با راه رفتن میشه کسب درآمد کرد !

احتمالا خبر رشد ۳ هزار درصدی استپن (STEPN) رو شنیدین که اتفاقا توجه خیلیا رو هم به خودش جلب کرده. برنامه‌ای که از طریق اون کاربرا میتونن به ازای راه رفتن، ارز دیجیتال استخراج کنن! حالا توی این قسمت از رادیو اکسکوینو قراره نحوه یاد بگیریم چجوری با راه رفتن کسب درآمد کنیم !

ویدیوی آموزش بازی بلاکچینی استپن (STEPN)

معضل چاقی و اضافه وزن یکی از بزرگترین دغدغه های آدماست ! درسته که ورزش کردن درمان این مشکله اما خب باید به تنبلیمون غلبه کنیم اما این روزها توی دنیای ارزهای دیجیتال یه انگیزه قوی برای غلبه به این تنبلی پیدا شده ! اینکه میتونی با راه رفتنت هم کسب درآمد کنی!

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشین که تو دنیای ارزهای دیجیتال هر خبری که بشنوید جای تعجب نداره و دیگه با گذشت زمان، پیشرفت فناوری بلاک‌چین و همه‌گیر شدن صنعت ارزهای دیجیتال باید نشست و دید چه اتفاقاتی می افته و این صنعت هر روز ما رو با چه نوآوری‌هایی هیجان زده میکنه!

در این اپیزود از رادیو اکسکوینو میخوایم ببینیم ماجرا این برنامه جنجالی و پر سر و صدا چی بوده و دقیقا چیکار میکنه؟

اکسکوینویی‌ها سلام. امیدوارم ماه زیبای اردیبهشت براتون پر از سود باشه . من ساحل اختری هستم و همراه شما هستم با یه اپیزود جذاب، که به شما یاد میده با سرگرمی و بازی پول در بیارید . خب اگه شما هم به این سبک زندگی علاقه مندید ادامه این ویدیو رو ببینید.

معرفی پروژه استپن

پروژه استپن که توسط تیم فایند ساتوشی لب  (Find Satoshi Lab) با ایده «حرکت برای کسب درآمد» یا به عبارتی Move to Earn تو شبکه سولانا راه‌‌اندازی شد، تونست تو سه ماهه اول ۲۰۲۲ ، ۲۶ میلیون دلار درآمد داشته باشه. استپن رو میشه یه نوع بازی پلی تو ارن در نظر گرفت . با این برنامه کاربرا با راه رفتن رمزارز پاداش می‌گیرن.

استپن با وجود اینکه تو گروه بازی‌های بلاک‌چینی قرار میگیره اما یه تفاوت عمده و اساسی با بقیه این بازیا داره.

حتما میپرسین این فرق چیه؟ اصلا این بازی از کجا متوجه مقدار حرکت و تعداد قدم‌های شما میشه؟؟؟؟

عجله نکنین الان براتون روش کار این برنامه رو به طور کامل توضیح میدم.

آموزش بازی استپن

نرم افزار استپن در حقیقت یک برنامه متکی به فناوری GPS که مثل بقیه برنامه‌های سلامتی، حرکات و قدم‌های شما رو بررسی و محاسبه میکنه. در مرحله اول برای استفاده از این برنامه، باید مقداری سولانا بخریدو به کیف پول داخلی اپلیکیشن استپن انتقال بدین، بعدش با خرید یه کفش دیجیتالی از بازار NFT این برنامه میتونید کسب درامدتون رو شروع کنید.

البته قبلش باید چند ساعت منتظر بمونید تا سطح انرژیتون پر بشه بعد شروع به دویدن و درآمدزایی کنید. انرژی کفشتون هر ۶ ساعت یه بار به اندازه 25 درصد پر میشه اما اگه میخواید درامد بیشتری داشته باشید بهتره 24 ساعت کامل صبر کنید و بعد تمام انرژیتون رو یک ‌جا مصرف کنید.

البته اینم یادآوری کنم که استفاده از نرم افزار استپن کاملا رایگانه، اما تا زمانی که NFT نخرین درآمدی هم از دویدن نصیبتون نمیشه.

کفش های NFT استپن

در حال حاضر، ارزونترین کفش ورزشی NFT  موجود در استپن ، ۱۱.۵ سولانا یعنی ۱۰۰۰ دلار قیمتشه. بازیکنا برای کسب درآمد از طریق دویدن باید مالک حداقل یکی از این NFTها باشن.

این برنامه توکن بومی خودش یعنی GST رو به عنوان پاداش برای هر قدم کاربرا میده.

تو برنامه استپن هم مث اکسی اینفینیتی کاربرا برای شروع کار و دریافت پاداش باید یه NFT خریداری کنن.

جالبه که بدونین حجم معاملات روزانهNFTهای استپن تو شبکه سولانا الان چیزی حدود ۱۲ میلیون دلاره.

بریث هپی (Breathe Happy) مدیرعامل سابق شرکت تناسب‌اندام گفته این پروژه برای کاربرا جذابه چون برای متناسب بودن دیگه مجبور نیستن یه دوچرخه ۱۰۰۰ پوندی بخرن.

فکری که پشت این برنامه بوده اینه که تیم توسعه‌دهنده‌ش معتقده میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا وجود دارن که علاقه زیادی به سلامتی و ورزش دارن اما ممکنه تابه‌حال کوچک‌ترین ارتباطی با دنیای رمزارزها نداشته باشن. بازار هدف اپلیکیشن StepN این دسته از افراده.

معضل بزرگ اپلیکیشن StepN

هرچند تیم توسعه دهنده نرم افزار استپن امیدواره که کاربرای جدید زیادی رو جذب کنه اما قیمت نسبتا بالای NFTهای اونا باعث شده استفاده از این برنامه برای کاربرا سخت باشه اما جری هوانگ مدیر توسعه این پروژه معتقده که تا مدتی دیگه با فعال شدن قابلیت اجاره این کفش‌ها این مانع هم رفع میشه.

خب با همه این تفاسیر و با توضیحاتی که در مورد این برنامه دادیم نظر شما چیه؟

آیا شمام دوست دارین که در کنار حفظ سلامتیتون و تناسب اندام درامدزایی رمزارزی داشته باشین؟ هر سوالی دارید زیر همین پست برای ما کامنت بذارید تا جواب سوالاتتون رو بدیم . با مجموعه ویدیوکست های رادیو اکسکوینو همراه باشید .

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

5 نظرات

  1. با کفش 1000 دلاری چقدر میشه درآمد داشت و اینکه چطور باید شروع کنیم

  2. با سلام
    آیا منظورتون از مالک یه nft بودن ، چیزی جدا از خرید کفش است. و اگر اینطوریه، قیمت هر nft چنده به دلار؟

  3. علی ولی الله

    سلام. فکر خوب و عالیه و الان که قیمت سولانا اومده پایین واقعا ارزش داره ان اف تی خرید. ولی یه مشکل که هست اینه که کاش به جای پاداش ارز gst, یه ارز فراگیر مثلا سولونا یا ترون یا اصلا به جای اینا تتر می داد. این ارز بومیش بدرد نمی خوره یه جوری می خواد ارزش ارز خودش رو بالا ببره. نه اینکه فکر سلامتی مردمه. با این کار به بهانه ورزش دو نشون دیگه هم می زنه. بالا بردن ارزش ارز خودش، استفاده از سولانا برای نوسانگیری و کسب سود بیشتر. چون سولانای زیادی در اختیار داره.

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.