پنج رمز ارز برتر

ویدیو / پنج رمز ارز برتری که باید این هفته زیر نظر بگیرید (5 اردیبهشت)

جدال برای شکوندن سطح ۴۰ هزار دلاری بیت‌کوین کار دست تریدرها داده سرمایه‌گذارا هنوز نتونستن نسبت به جهت حرکت بعدی بیت‌کوین و بازار ارزهای دیجیتال به نقطه نظر مشترکی برسن حالا بازار به کدوم سمت میره؟

برای دونستنش بیاید باهم ۵ رمز ارز منتخب این هفته رو از نظر تکنیکال بررسی کنیم:

از طرف دیگه هم، مثل هفته پیش، بازار بیت‌کوین با بازار S&P500 همبستگی خودش رو حفظ کرده و توی این حالت شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ترید کردن خیلی سخته. سقوط پریروز سهام ایالات متحده هم نشون میده که همه نسبت به موضع بانک‌های مرکزی در خصوص افزایش نرخ بهره نگرانن.

داده‌های گلسنود هم نشون میده که خیلی از تریدرها توی بازار مشتقات ارزهای دیجیتال جهت گیری منفی دارن که نشون دهنده ذهنیت نزولی اکثریته.

اگر بیت‌کوین بتونه توی این سطوح پایین جذب سرمایه کنه و بازار به روزهای خوب خودش برگرده، آلت‌کوین‌های زیادی شروع به پرواز میکنن که امروز میخوایم چندتاشون رو باهم بررسی کنیم.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و امروز با یک ویدیوکست تحلیلی دیگه در خدمت شمام. در نظر داشته باشین که این ویدیوکست یک سیگنال خرید یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و فقط انعکاسی از تحلیل‌های معتبر بین‌المللیه.

با این دیدگاه، لطفا تا پایان این ویدیوکست با ما همراه باشید تا ۵ ارز دیجیتال برگزیده این هفته که شانس بیشتری برای صعود دارن رو باهم بررسی کنیم.

بیت‌کوین

بیت‌کوین پریروز به زیر حمایت روانی ۴۰ هزار دلار برگشت. اما خرس‌ها هنوز نتونستن از این فرصت برای سقوط بیشتر استفاده کنن.

خط میانگین متحرک ۲۰ روزه که محدوده ۴۱ هزار و ۱۵۰ دلار رو نشون میده رو به کاهشه و شاخص قدرت نسبی یا همون RSI توی منطقه منفیه که نشون میده قدرت هنوز دست فروشنده‌هاست. با موندن قیمت زیر سطح ۳۹ هزار دلار، شرایط برای سقوط بیش‌تر به کف کانال صعودی مهیا میشه، جایی که گاوها خیلی خوب بلدن سنگر بگیرن. کف این کانال در حال حاضر حدود ۳۸ هزار دلاره.

دوست داری یاد بگیری توی ۵ دقیقه NFT بسازی؟ این ویدیو رو تماشا کنید .

اما چیزی که مورد انتظاره اینه که از همین محدوده کنونی یا کف کانال، بیت کوین دوباره به سمت مقاومت ۴۲ هزار دلار حمله کنه، جایی که در حال حاضر خط میانگین متحرک ۵۰ روزه هم قرار داره. عبور از این منطقه مین گذاری شده، سربازهای سبز رو تا محدوده ۴۷ هزار دلار هم میتونه پیش ببره که در این صورت، میتونه ورق بازی کلا برگرده!

البته امیدواریم که از کف کانال صعودی یعنی محدوده ۳۸ هزار پایین‌تر نریم، چون در این صورت کانال ۳۴ و ۳۳ هزار دلاری در دسترس خواهند بود.

پولکادات

مقاومت ۱۹ دلار توی چند روز گذشته، پولکادات رو کاملا گرفتار کرده، جایی که الان میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار داره. RSI‌هم که توی منطقه منفی قرار گرفته، یک مزیت دیگه برای خرس‌های محسوب می‌شه. با این حساب اگر قیمت زیر ۱۸ دلار باقی بمونه، احتمال ریزش تا سطح ۱۶ دلار افزایش پیدا می‌کنه.

اما هر زمانی که مقاومت ۱۹ دلاری شکسته بشه، حرکت به سمت بالا شروع میشه و اون وقته که میتونیم انتظار پولکادات ۲۳ دلاری رو هم داشته باشیم.

مونرو

مونرو در حال اصلاح یک حرکت صعودیه. پریروز، قیمت از ۲۹۰ دلار کاهش پیدا کرده که نشون میده سطح روانی ۳۰۰ دلار برای شکسته شدن خیلی سطح سنگینیه.

باتوجه به صعود سنگین و رسیدن به مرحله اشباع خرید، انتظار اصلاح تا ۲۵۰ دلار برای مونرو وجود داشت. با در نظر گرفتن این دو مسئله، می‌تونیم انتظار رشد دوباره مونرو تا ۳۰۰ دلار و اینبار شکسته شدن اون رو داشته باشیم. در اینصورت عدد ۳۴۰ دلار کاملا در دسترس خواهد بود.

اما از طرف دیگه، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه برسه، فروش تا حدی شدید میشه که می‌تونیم مونرو رو توی سطح ۲۱۵ دلار شکار کنیم

ایپ کوین

۵ روز پیش بود که ایپ کوین از مثلث متقارن خارج شد و به سمت بالا و به نفع خریدارا حرکت کرد. میانگین متحرک ۲۰ روزه به سمت بالا شکل گرفته و RSI هم توی منطقه مثبت قرار داره و این یعنی الان توپ تو دست گاواس.

یک مقاومت کوچیک تو محدوده ۱۸ و نیم دلار وجود داره که می‌تونه توی دور بعدی حرکت صعودی شکسته بشه. در این صورت، سطوح ۲۰ دلار و بعدش ۲۴ دلار اهداف صعودی گاوها خواهد بود.

فقط بازگشت قیمت به زیر خط میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۱۳ دلار و ۶۰ سنته که این دیدگاه صعودی رو باطل می‌کنه.

پنکیک سواپ

پنکیک سواپ یا همون کیک از خط روند نزولی بلند مدتش خارج شده و اون خط روند نزولی حالا تبدیل به یک خط حمایتی شده. قیمت تو محدوده خط میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۸ دلار و ۷۰ سنت قرار داره و RSI توی منطقه مثبته که بازهم نشون دهنده اینه که قدرت دست گاوهاست.

اگر کیک بتونه مقاومت ۹ دلار و ۷۰ سنت رو بشکنه، اهداف ۱۳ و نیم دلار و بعدش ۱۵ دلار در دسترس خواهند بود. اما از اونجایی که شرایط بازار یکم خطریه، یک چشممون هم باید به روند نزولی باشه. با این حساب و در صورت ریزش تا زیر ۸ و نیم دلار، میتونیم کیک رو توی قیمت ۷ دلار و ۷۰ سنت هم شکار کنیم.

پایان

خب دوستان به پایان ویدیوکست امروز رسیدیم، شما می‌تونید نظرات خودتون رو توی همین پست برامون کامنت بذارید. در نظر داشته باشین که هیچکس نمیتونه با قطعیت روند قیمت رو توی بازارهای مالی پیش‌بینی کنه و بخاطر همین همه تحلیل‌ها، حتی تحلیل‌های صعودی، نگاهی هم به برعکس شدن روند دارن و این چیزیه که نمیشه در نظر نگرفت.

امیدواریم مطالب بیان شده براتون مفید بوده باشه و دید بهتری نسبت به روند بازار بهتون داده باشه. ما سعی میکنیم هر هفته دوشنبه، ویدیوکستمون رو برای تحلیل ۵ رمز ارز برتر هفته اختصاص بدیم.

با سری ویدیوکست‌های رادیو اکسکوینو همراه باشید!

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.