جک دورسی

پاول سینگر، جایگزین مدیر عامل توییتر خواهد شد

سرمایه‌گذار میلیاردر و بیانگذار موسسه الیوت منجمنت ( Elliott Management ) در نظر دارد جایگزین جک دورسی، مدیر عامل توییتر شود.

طبق گزارشات بلومبرگ، پس از آنکه موسسه مالی الیوت سهم قابل توجهی از توییتر را از آن خود کرد تغییرات قابل توجهی در این شرکت رخ داد. یکی از این تغییرات جایگزینی بنیانگذار موسسه الیوت، پاول سینگر (Paul Singer ) به عنوان مدیر اجرایی جدید توییتر است.

جک دورسی علاوه بر اینکه مدیر عامل این غول رسانه اجتماعی است، همزمان در شرکت خدمات مالی Squre نیز مشغول فعالیت است.

شرکت الیوت معتقد است که تمرکز دورسی بین این دو شرکت تقسیم شده و توجه کافی به هر دو شرکت ندارد. درسی پیش از این نیز اعلام کرده بود قصد دارد شش ماه از سال را در آفریقا به فعالیت خود ادامه دهد.

توییتر

موسسه الیوت ادعا کرده است که توییتر برخلاف سایر غول‌های رسانه اجتماعی از نوآوری عقب مانده است. با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده آمریکا، بازی‌های المپیک تابستانی و شیوع ویروس کرونا سایر رسانه‌های اجتماعی در صدد جذب کاربران جدید هستند.

البته در حال حاضر هیچ خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

تاثیر این موضوع بر بیت کوین چیست؟

تلاش‌های مدیر عامل توییتر ( جک درسی) که یکی از حمایت‌کنندگان ارز دیجیتال بیت کوین است در نهایت منجر به ایجاد ایموجی بیت کوین در اوایل ماه جاری در توییتر شد. درسی پس از این اتفاق از ایموجی بیت کوین در پروفایل شخصی خود استفاده کرده و تا کنون نیز تغییر نداده است.

با توجه به اینکه توییتر یکی ازمعدود سیستم‌عامل‌های رسانه‌های اجتماعی است که امکان بحث و گفتگو در زمینه ارزهای رمز نگاری شده را فراهم می‌کند، با منتشر شدن این خبر بسیاری از اعضای جامعه کریپتو نگرانند این موضوع چه تاثیری بر آینده قیمت بیت کوین خواهد داشت.

برای مثال یوتیوب سال گذشته انتشار هر گونه محتوای دربردارنده موضوعات مربوط به ارزهای دیجیتال را در سیستم عامل خود ممنوع کرد. هر چند بعدها به اشتباه خود اقرار کرد اما گاهی اوقات چنین مواردی بروز می‌کند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.