پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایان بازار خرسی بیت کوین با بسته شدن هفتمین شمع صعودی هفتگی!

ارز دیجیتال بیت کوین به مسیر افزایش قیمت خود ادامه داده و موفق شد هفتمین شمع هفتگی سبز رنگ متوالی را بسته و یک ماه صعودی قدرتمند را به پایان برساند.

از اواسط ماه مارس همزمان با شیوع ویروس کشنده کرونا بازار ارزهای دیجیتال حدود 100 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد. ارزشمندترین ارز دیجیتال دنیا بیت کوین،  پس از این اتفاق بار دیگر قدرت خود را به دنیا ثابت کرده و موفق شد قیمت خود را 115 درصد بهبود ببخشد. در حال حاضر هم سیگنال‌های صعودی قدرتمندی در نمودار قیمت این رمز ارز به چشم می‌خورند.

هفتمین شمع صعودی قیمت بیت کوین

بیت کوین روزهای پایانی هفته خود را در محدوده 9,200 دلار گذرانده و موفق شد هفتمین شمع صعودی متوالی هفتگی خود را در نمودار قیمت ببندد. یکی از نویسندگان کوین دسک ( Zack Voell ) با اشاره به اهمیت این شمع صعودی بیان کرد:

ارز دیجیتال بیت کوین هفتمین شمع صعودی هفتگی خود را بست. آخرین باری که چنین اتفاقی افتاده بود مربوط می‌شود به آوریل سال 2019 و همزمان با پایان گرفتن آخرین بازار خرسی بیت کوین.

قیمت بیت کوین

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آخرین باری که ارز دیجیتال بیت کوین موفق به بستن هفت شمع صعودی هفتگی متوالی در نمودار قیمت خود شد، بازه زمانی مارس تا آوریل سال 2019 بود. بیت کوین با این اتفاق توانست خود را از چنگ بازار خرسی که به مدت 15 ماه طول کشیده بود خلاص کند.

در این مدت قیمت بیت کوین طی 7 هفته و قبل از ظاهر شدن شمع نزولی هفته هشتم، از 3,700 به 5,300 دلار رسید. اگر بخواهیم اتفاقات کنونی را با شرایط مشابه در سال 2019 مقایسه کنیم، می‌بینیم که در حال حاضر ارز دیجیتال بیت کوین در طول این 7 هفته صعودی خود از 4,000 دلار به بیش از 9,000 دلار رسیده است.

ارز دیجیتال بیت کوین در حال حاضر در محدوده بالاتر از میانگین متحرک 50 و 200 روزه خود خرید و فروش می‌شود که این موضوع را می‌توانیم یک نشانه صعودی در طولانی مدت در نظر بگیریم. با این حال سطح 10,500  دلار به عنوان یک سطح کلیدی مهم در نظر گرفته می‌شود که دستیابی به این سطح در حال حاضر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر پادشاه ارزهای دیجیتال موفق به پشت سر گذاشتن این سطح کلیدی شود می‌توان گفت گاوها موفق به عوض کردن روند فعلی شده و توانستند بازار صعودی قدرتمندی را شروع کنند.

بیت کوین

عدم دستیابی بیت کوین به این سطح منجر به عقب کشیدن این رمز ارز برای پیدا کردن سطوح حمایتی خواهد شد.

هش ریت بیت کوین

از نشانه‌های دیگری که بر تقویت دیدگاه صعودی ما و دستیابی به رکورد جدید توسط بیت کوین کمک می‌کند، می‌توانیم به قدرت هش شبکه این رمز ارز اشاره کنیم.

هش ریت بیت کوین در حال حاضر حدود 128.6 کویینتلیون بر ثانیه است که این مقدار کمی پایینتر از بالاترین مقدار ثبت شده برای این ارز دیجیتال ( 133.2 کویینتلیون بر ثانیه ) می‌باشد.

جالب است بدانید 1 کویینتلیون هش بر ثانیه برابر است با   1,000,000,000,000,000,000 هش بر ثانیه!

بالا بودن قدرت هش بیت کوین نشانگر سلامت و امنیت شبکه بیت کوین است و بالا رفتن قدرت هش شبکه این رمز ارز در آستانه سومین هالوینگ، نشانه بسیار خوبی برای شروع روزهای صعودی بیت کوین در نظر گرفته می‌شود. البته نگرانی‌هایی برای استخراج کنندگان ضعیف‌تر نیز وجود دارد که با افزایش قیمت از حجم آن کاسته خواهد شد.

منبع: beincrypto.com

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.